Vilmark Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Próbował ktoś robić taką kombinację ? Czy to niewykonalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Wykonalne i parę Forków forumowych jeździ z takim modem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Ja próbowałem i jeżdżę. P&P, magiel STI 07 do forek xt 07 Szalu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Szału nie ma ? Szkoda bo magiel od STI tani nie jest :-( Więc chyba sobie daruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 magiel w XT2006-2007 jest i tak dość krótki (z tego co kojarzę 3 obroty od oporu do oporu) a sti ma 2.5. ja włożyłem magiel z sti do Forka S-Turbo, który standardowo ma na przekładni aż 3.6 obrotu kierownicą od oporu do oporu, to tutaj zmiana na 2.5 jest przyjemnie odczuwalna. P&P, magiel STI 07 do forek xt 07 przynajmniej wiemy, że w tym modelu pasuje bez kombinowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 tzd, a dużo 'rzeźby' jest przy włożeniu magla z sti do S-Turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 w sumie to nie wiem, na pewno nie pasuje idealnie, mocowania do belki (czy jakoś tak - nie znam się) są inne i trzeba trochę porzeźbić z podkładkami czy dłuższymi śrubami, do tego przewody od wspomagania nie pasują idealnie... ale mam ogarniętego mechanika i dał radę aha wymienia się razem z kolumną kierowniczą, albo robi hybrydę krzyżaka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 dzięki za info, kiedyś się tym zajmę jak będzie czas i wolne $$$, bo w porównaniu do drugiego auta to te 3.6 obrotu to wydaje się być sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Pewnie to malo istotne info ale w Forku 2.5XT '07 mam dokladnie 3 obroty L->R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Zaciekawiło mnie i sprawdziłem u siebie, okazuje się ze w wolnymssaku są 3 obroty wiec nie jest zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 U mnie w Forku 2.0 xt z 2004 r tez 3 obroty, jak pytałem Bryka o ten mod to mówił ze jak nie jeżdzi sie po torze to nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Pytanie ile ma wrx ? Bo wtedy mod będzie sporo tańszy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) U mnie w Forku 2.0 xt z 2004 r tez 3 obroty, jak pytałem Bryka o ten mod to mówił ze jak nie jeżdzi sie po torze to nie warto. Rożnica jest duza. Szczególnie np przy manewrach na 1 jest to odczuwalne. Nie wiem jak na torze bo nie jeżdżę . Ale w codziennej jeździe, tak jak pisałem, szalu nie ma. Da się to odczuć, i to dosyć mocno, ale jakoś wiele nie pomaga. A może już się po prostu przyzwyczaiłem. Pytanie ile ma wrx ? Bo wtedy mod będzie sporo tańszy ;-) Wydaje mi sie ze jest 3 Edytowane 29 Maja 2014 przez owad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 w codziennej jeździe jest przyjemniej, szczególnie jak się przechodzi z długiej przekładni w Forku S-Turbo. gdybym miał XT i przekładnię z 3 obrotami, to nie zmieniałbym, zastanowiłbym się czy warto wydać 2-3 tysie PLN akurat na taką modyfikację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 No chyba że na przekładnię spec c 2,2 obrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 ale to już nie mówimy o 2-3 tys. PLN. btw mam w imprezie q-rack 2.1 obrotu, i na codzień to jest nawet za krótkie - chyba że można by jakoś wzmocnić wspomaganie, bo w jeździe codziennej kiera dość ciężko chodzi, szczególnie przy parkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 ale to już nie mówimy o 2-3 tys. PLN. btw mam w imprezie q-rack 2.1 obrotu, i na codzień to jest nawet za krótkie - chyba że można by jakoś wzmocnić wspomaganie, bo w jeździe codziennej kiera dość ciężko chodzi, szczególnie przy parkowaniu. Racja - takie chodziły w cenach na forum 4-6 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Tak , tylko ja nie wiedziałem ile obrotów ma STI i WRX :-) Ale wiedza z forum jak zwykle cenna. Dla mnie te 3 oborty to za dużo nawet jak do normalnej jazdy , niestety jak widać swap na WRX nie ma sensu a na STI jest po prostu za drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Pytanie dodatkowe - w Forku XT mamy 3 obroty ale kiera chodzi bardzo lekko - czy istnieje mozliwosc zmniejszenia sily wspomagania jakims prostym i niedrogim sposobem (wymiana jakiegos kolka pasowego czy cos w ten desen?) Mialem wczesniej Civica Type-Ra '04 i tam bylo idealnie, troche ciezko na parkingu ale przyjemnie sztywno podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 dobre pytanie, ja bym chętnie zrobił w drugą stronę, zapakował do Forka i Imprezy coś, co by spowodowało lepsze wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelu Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 W jakim subaru kierownica ma 3,1 moze 3,2 obrotu? Pytam sie bo oddalem maglownice do regeneracji i dostalem druga juz zregenerowana, dzisiaj zamontowalem krece kierownica zeby wspomaganie odpowietrzyc i wychodzi mi troszke ponad 3 obroty Dobrze ze nigdzie nie znalazlem magla z wrx bo chcialem fo kupic, a tak mam zregenerowana i mniej obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 ~3.2 ma gt-ek i chyba wczesny wrx. Forek Sturbo ma ~3.6 Forek XT ma ~3.0 sti oraz wrx od hawk-a wzwyż mają ~2.5 obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelu Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Czyli dostalem magiel z Gteka albo WRXa, krzyzak i wszystkie mocowania pasowaly bez problemu. Do tego chodzi troche ciezej ale moze to kwestia tego ze nie ma zadnych luzow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się