Skocz do zawartości

Magiel WRX/STI do Forka XT


Vilmark

Rekomendowane odpowiedzi

magiel w XT2006-2007 jest i tak dość krótki (z tego co kojarzę 3 obroty od oporu do oporu) a sti ma 2.5.

 

ja włożyłem magiel z sti do Forka S-Turbo, który standardowo ma na przekładni aż 3.6 obrotu kierownicą od oporu do oporu, to tutaj zmiana na 2.5 jest przyjemnie odczuwalna.


 

 

P&P, magiel STI 07 do forek xt 07

 

przynajmniej wiemy, że w tym modelu pasuje bez kombinowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to nie wiem, na pewno nie pasuje idealnie, mocowania do belki (czy jakoś tak - nie znam się) są inne i trzeba trochę porzeźbić z podkładkami czy dłuższymi śrubami, do tego przewody od wspomagania nie pasują idealnie... ale mam ogarniętego mechanika i dał radę :)

 

aha wymienia się razem z kolumną kierowniczą, albo robi hybrydę krzyżaka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Forku 2.0 xt z 2004 r tez 3 obroty, jak pytałem Bryka o ten mod to mówił ze jak nie jeżdzi sie po torze to nie warto.

Rożnica jest duza. Szczególnie np przy manewrach na 1 jest to odczuwalne. Nie wiem jak na torze bo nie jeżdżę ;). Ale w codziennej jeździe, tak jak pisałem,  szalu nie ma. Da się to odczuć, i to dosyć mocno, ale jakoś wiele nie pomaga. A może już się po prostu przyzwyczaiłem.

 

 

Pytanie ile ma wrx ? Bo wtedy mod będzie sporo tańszy ;-)

Wydaje mi sie ze jest 3

Edytowane przez owad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w codziennej jeździe jest przyjemniej, szczególnie jak się przechodzi z długiej przekładni w Forku S-Turbo.

gdybym miał XT i przekładnię z 3 obrotami, to nie zmieniałbym, zastanowiłbym się czy warto wydać 2-3 tysie PLN akurat na taką modyfikację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to już nie mówimy o 2-3 tys. PLN.

 

btw mam w imprezie q-rack 2.1 obrotu, i na codzień to jest nawet za krótkie - chyba że można by jakoś wzmocnić wspomaganie, bo w jeździe codziennej kiera dość ciężko chodzi, szczególnie przy parkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to już nie mówimy o 2-3 tys. PLN.

 

btw mam w imprezie q-rack 2.1 obrotu, i na codzień to jest nawet za krótkie - chyba że można by jakoś wzmocnić wspomaganie, bo w jeździe codziennej kiera dość ciężko chodzi, szczególnie przy parkowaniu.

Racja - takie chodziły w cenach na forum 4-6 tyś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , tylko ja nie wiedziałem ile obrotów ma STI i WRX :-) Ale wiedza z forum jak zwykle cenna.

Dla mnie te 3 oborty to za dużo nawet jak do normalnej jazdy , niestety jak widać swap na WRX nie ma

sensu a na STI jest po prostu za drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dodatkowe - w Forku XT mamy 3 obroty ale kiera chodzi bardzo lekko - czy istnieje mozliwosc zmniejszenia sily wspomagania jakims prostym i niedrogim sposobem (wymiana jakiegos kolka pasowego czy cos w ten desen?) Mialem wczesniej Civica Type-Ra '04 i tam bylo idealnie, troche ciezko na parkingu ale przyjemnie sztywno podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim subaru kierownica ma 3,1 moze 3,2 obrotu?

 

Pytam sie bo oddalem maglownice do regeneracji i dostalem druga juz zregenerowana, dzisiaj zamontowalem krece kierownica zeby wspomaganie odpowietrzyc i wychodzi mi troszke ponad 3 obroty :)

Dobrze ze nigdzie nie znalazlem magla z wrx bo chcialem fo kupic, a  tak mam zregenerowana i mniej obrotow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...