Wiewiur Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 pacjentem jest blob z 04r US. po serwisie podczas którego był wymieniany zbiorninczek płynu wspomagania owe wspomaganie przestało działać... Pan serwisant jak opuszczałem serwis i zwróciłem mu uwage że wspomaganie nie działa powiedział mi że ono musi się odpowietrzyć dopiero i że zacznie działać po około 50 do 100km... przejechałem już 3/4 baku a wspomagania jak nie było tak nie ma. raz moge kręcić kierownicą normalnie a czasami musze się na niej uwiesić żeby skręcić koła, pompa czasami też wydaje dziwne dźwięki co mnie troszke martwi płyn jest w normie i ciepły i zminy. dodam jeszcze że serwis był robiony w aso. czy to normalne? wydaje mi się że układ powinien się już dawno odpowietrzyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 To nie jest normalne. Jak sie nie chcesz meczyc sam i zgadywac to wroc do ASO i niech poprawiaja. Od tego w koncu sa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Odpowietrzenie układu wspomagania (przynajmniej tak głosi teoria): Zalewamy do pełna zbiorniczek płynu i uruchamiamy silnik. Po chwili będzie pusty, dlatego jest wymagane uzupełnienie jego stanu. Obracamy kierownicą w lewo i w prawo. Powtarzamy to pięcio- lub sześciokrotnie. Pamiętamy, żeby unikać przytrzymywania kierownicy do oporu na końcu obrotu. Teraz sprawdzamy poziom płynu i jego barwę. Jeżeli jest brązowy, jasnoczerwony lub się pieni, oznacza to, że w układzie nadal znajduje się powietrze. W takiej sytuacji musimy wyłączyć silnik, odczekać około pół godziny, a następnie ponownie powtórzyć proces odpowietrzania. Należy również sprawdzić cały układ oraz usunąć powietrze, które być może znajduje się w przewodzie łączącym zbiornik olejowy z pompą. Jak inaczej można rozpoznać zapowietrzony układ? Jeżeli nadal znajduje się powietrze, to pompa wspomagania będzie znacznie głośniej pracowała.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 (edytowane) To wszystko oczywiscie sie zgadza - tylko klient w warsztacie powinien odebrac auto, w ktorym to wszystko juz jest zrobione. Tak, zeby mogl wsiasc i po prostu wyjechac. (tak, wiem - zepsuty jestem do szpiku kosci. wymagania sie ma. ) Edytowane 16 Maja 2014 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mert82 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Mogę wiedzieć który to serwis tak obsługuje auta, że wypuszcza Klienta nie sprawnym autem na drogę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 @@Wiewiur, często po wymianie płynu we wspomaganiu zdarza się, że zaworek w pompie się "przycina" i powoduje właśnie takie objawy jak mówisz. Trzeba go wyjąć i wyczyścić. Zachowanie serwisu skandaliczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiur Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Dobra! Samochód wraca w takim razie do serwisu w poniedziałek... Serwis to aso Koper który naprawiał mi samochód przez dwa miesiące... Mam nadzieje że teraz z tą pompą poradzą sobie szybciej... AMI jestem dokładnie takiego samego zdania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 A to że serwis dał ciała to nie podlega żadnej dyskusji i niech naprawiają to co spierniczyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiur Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Juz zadzwoniłem i sie umówiłem o dziwo nie byli zbyt zdziwieni tym że wracam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Ani chybi czytaja forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Dobra! Samochód wraca w takim razie do serwisu w poniedziałek... Serwis to aso Koper który naprawiał mi samochód przez dwa miesiące... Mam nadzieje że teraz z tą pompą poradzą sobie szybciej... AMI jestem dokładnie takiego samego zdania... ASO KOPER? Takie numery? To przecież najbardziej renomowany warszawski serwis...)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiur Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Może zrobili to nieświadomie... Będzie to naprawa gwarancyjna, nawet najlepsi popełniają czasami błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiur Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Odkopie temat i napisze troche jak się sprawa dalej potoczyła bo spodziewałem sie innego zakończenia Samochód pojechał na serwis, okazało sie że po zmianie płynu wspomaganie dalej nie działa (co wcale mnie nie zdziwiło) wtedy okazało sie że to pompa padła i musi iść do regeneracji... Z faktu iż samochód trafił do tego serwisu po małym dzwonie i że naprawa była robiona w ramach AC to oczekiwałem od serwisu że i ta naprawa zostanie zrobiona na tej zasadzie bo ta usterka nie wyła usunięta podczas naprawy, jak sie okazało raczej już sie tego nie da zrobić z ubezpieczenia. Po kilku rozmowach poddałem sie i postanowiłem już sam zapłacić za tą naprawe bo serwis oczywiście nie był w stanie przyznać sie do tego że to ich wina pompa poszład do regenracji i okazało sie że padły tylko jakieś uszczelki a środek jest jak nowy. Te "uszczelki" kosztowały mnie 1200zł... Zastanawiam sie teraz tylko nad tym co jeszcze zostało przeoczone podczas naprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mert82 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Smutne to co piszesz, a zwłaszcza całościowe podejście serwisu, w sumie czego można się spodziewać po "najbardziej renomowanym warszawskim serwisie" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiur Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 No właśnie, zwłaszcza że cała naprawa kosztowała "moją ubezpieczalnie" jedyne 19tyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Renomowane ASO mają to do siebie, że się cenią A tak całkiem serio to, wg mnie jeśli oddałeś auto ze sprawną pompą to z tak samo działającą powinieneś je odebrać. Więc na Twoim miejscu bym się z nimi poszarpał. Ew zmień serwis ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiur Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Serwis zmieniam na pewno po tej sytuacji nawet by mi przeż myśl nie przeszło żeby oddać tam samochód... Szarpac sie z nimi nie będę bo mam ciekawsze zajęcia, na pewno stracili dobrego kliena i zrobili sobie we mnie po prostu wroga na własną prośbe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się