Bart Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Klocki też są ceramiczne? Mnie zastanawia żywotność tarcz, bo słyszałem (w salonie Porsche), że jest duża. Duża to jest jak auto stoi w salonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 czy ktoś wie jakie to ma turbo? bo moment przy 3800 przy tej mocy nie brzmi najgorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 czy ktoś wie jakie to ma turbo? bo moment przy 3800 przy tej mocy nie brzmi najgorzej Ze strony www.type-25.com Turbo Type−25 Garrett GT Turbo Possibly the most time consuming part of this new project was the testing and development of the new Type−25’s Turbo and exhaust system. During the course of development we have bought and tested 10 different turbos, many needing there own bespoke ancillaries. Turbos included: larger original Type−25 Hybrids; Garrett GT28; GT30; GT32 and GT35 in many different variations. Achieving the peak horse power was relatively easy but finding the right balance with throttle response and low down torque was a long−term project. The development car was tested not only on the road but also on Powerstation’s state of the art dyno, UK circuits and dedicated test facilities. We able to measure the engine’s parameter using Ecutek’s advanced software and also with additional sensors including an array of temperature and pressure sensors, 2 exhaust gas temperature sensors and wide−band lambda, allowing detailed analysis under hard driving conditions. * Ceramic coated exhaust housing for heat retention/shielding * Dual Garrett ballistic bearings for instant response * GT advanced blade aerodynamics * Port compressor shroud to eliminate surge * Large inlet * Virtually no turbo lag Type−25 Milltek Twinscoll Manifold At each step of the way we have had the support from our exhaust manufacturers, Milltek. They have now redesigned the Twinscroll manifold and downpipe to accept our turbo choices. * Twinscroll pulse conversion design * Ceramic coated inside and out for heat retention/shielding * Type 304 aircraft grade stainless steel * Mandrel bending ensures smooth flow Type−25 Larger Turbo Inlet pipe * Larger diameter turbo inlet * Tough silicone construction * Subtle matt black OEM finish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 czy ktoś wie jakie to ma turbo? bo moment przy 3800 przy tej mocy nie brzmi najgorzej Marcin STI jakies plany przerobki STI ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Chyba zamieszkam w jakimś szałasie i sobie taką na 30-stę urodziny sprawię Ta jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 WRC fan, to już czytałem , raczej chodzi mi o jakiś konkretny model. gr1zly, cały czas coś dłubiemy, szukam takiego własnie turbo do nowego projektu. Na razie 345 KM - 6500 rpm i 555 nM - 3400 rpm na v power, przy malutkim turbo a prosi się coś wiekszego żeby to dobrze napompować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ja mam 555 przy 3500 i 346 przy 5400 - czyli mam lepiej i to ze znacznie tańszej sprężarki, bo ze zwykłego vf35 Fajnie te auta jeżdżą z taką charakterystyką. A te 3800 obrotów może być troszkę naciągane chyba Turbo to zapewne coś lekko hybrydowego, żeby nie było tak, że z półki można sobie kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin STI Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 marcin@klubsubaru.pl, u mnie jest strasznie mały boost 1,45 więc pewnie coś więcej można wyciągnąć, dlatego chciałbym pobawić się w większe turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 gr1zly, cały czas coś dłubiemy, szukam takiego własnie turbo do nowego projektu. Na razie 345 KM - 6500 rpm i 555 nM - 3400 rpm na v power, przy malutkim turbo a prosi się coś wiekszego żeby to dobrze napompować. kiedy sie na jakis co-drive moge zalapac :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 U mnie tak samo mały, też 1,45. Pewnie mamy podobną mapę. Tylko Ty masz zmienne fazy rozrządu i twin-scrolla a ja mam głowice i wałki z klasycznego STi ver 5/6 i zwykłe vf35. Zdaje się że po prostu motor 2,5 więcej nie bardzo chce przyjmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Michał, ja też poproszę o folder i o informacje na PW jak coś załatwisz, może taniej wyjdzie w hurcie Ja tez porposze o info na temat tego autka i jego sprowadzenia do PL Chlopy mam dobre wiesci. Po szczegoly zapraszam na maila: michal@kwiatkowski-pr.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Michał, ja też poproszę o folder i o informacje na PW jak coś załatwisz, może taniej wyjdzie w hurcie Ja tez porposze o info na temat tego autka i jego sprowadzenia do PL Chlopy mam dobre wiesci. Po szczegoly zapraszam na maila: michal@kwiatkowski-pr.eu czekam na maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 gr1zly, fachowo robi się to w ten sposób: post nr 1: Michal :arrow: e-mail. post nr 2: Michal czekam na e-mail :roll: post nr 3: Michal, dzięki za e-mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się