Skocz do zawartości

Nowa Impreza Type-25


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czy ktoś wie jakie to ma turbo? bo moment przy 3800 przy tej mocy nie brzmi najgorzej

 

Ze strony www.type-25.com

 

Turbo

Type−25 Garrett GT Turbo

 

Possibly the most time consuming part of this new project was the testing and development of the new Type−25’s Turbo and exhaust system. During the course of development we have bought and tested 10 different turbos, many needing there own bespoke ancillaries. Turbos included: larger original Type−25 Hybrids; Garrett GT28; GT30; GT32 and GT35 in many different variations.

 

Achieving the peak horse power was relatively easy but finding the right balance with throttle response and low down torque was a long−term project. The development car was tested not only on the road but also on Powerstation’s state of the art dyno, UK circuits and dedicated test facilities. We able to measure the engine’s parameter using Ecutek’s advanced software and also with additional sensors including an array of temperature and pressure sensors, 2 exhaust gas temperature sensors and wide−band lambda, allowing detailed analysis under hard driving conditions.

 

* Ceramic coated exhaust housing for heat retention/shielding

* Dual Garrett ballistic bearings for instant response

* GT advanced blade aerodynamics

* Port compressor shroud to eliminate surge

* Large inlet

* Virtually no turbo lag

 

Type−25 Milltek Twinscoll Manifold

 

At each step of the way we have had the support from our exhaust manufacturers, Milltek. They have now redesigned the Twinscroll manifold and downpipe to accept our turbo choices.

 

* Twinscroll pulse conversion design

* Ceramic coated inside and out for heat retention/shielding

* Type 304 aircraft grade stainless steel

* Mandrel bending ensures smooth flow

 

Type−25 Larger Turbo Inlet pipe

 

* Larger diameter turbo inlet

* Tough silicone construction

* Subtle matt black OEM finish

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, to już czytałem , raczej chodzi mi o jakiś konkretny model.

 

gr1zly, cały czas coś dłubiemy, szukam takiego własnie turbo do nowego projektu.

Na razie 345 KM - 6500 rpm i 555 nM - 3400 rpm na v power, przy malutkim turbo a prosi się coś wiekszego żeby to dobrze napompować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 555 przy 3500 i 346 przy 5400 - czyli mam lepiej ;) i to ze znacznie tańszej sprężarki, bo ze zwykłego vf35 :)

Fajnie te auta jeżdżą z taką charakterystyką.

A te 3800 obrotów może być troszkę naciągane chyba ;)

Turbo to zapewne coś lekko hybrydowego, żeby nie było tak, że z półki można sobie kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gr1zly, cały czas coś dłubiemy, szukam takiego własnie turbo do nowego projektu.

Na razie 345 KM - 6500 rpm i 555 nM - 3400 rpm na v power, przy malutkim turbo a prosi się coś wiekszego żeby to dobrze napompować.

 

kiedy sie na jakis co-drive moge zalapac :?: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał, ja też poproszę o folder i o informacje na PW jak coś załatwisz, może taniej wyjdzie w hurcie :twisted:

 

Ja tez porposze o info na temat tego autka i jego sprowadzenia do PL ;)

 

Chlopy mam dobre wiesci. Po szczegoly zapraszam na maila: michal@kwiatkowski-pr.eu

 

czekam na maila :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...