Kisciu Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Witam. Kilka dni temu zauważyłem, że w moim Forku SH 2.5T wylał się przedni lewy amortyzator. Początkowo się zmartwiłem, lecz od razu w głowie zrodził się pomysł zamiany oryginalnych na KYB Excel-G które są polecane przez większość użytkowników Foresterów poprzednich generacji (i nie tylko). Telefon do nie-ASO i od razu podcięli mi skrzydła... KYB nie robi zamienników dla Forestera SH... i na dwa dni dałem sobie spokój i już prawie zamówiłem OEMowe... gdy jak zwykle z pomocą przyszedł US Ebay i forum subaruforester.org. Okazuje się jednak, że są! Zestaw na przód o nr seryjnych: 339170 Lewy oraz 339169 Prawy. Mało tego, w USA występuje także zestaw na tył i to nie SLS! (który wg mnie jest najgorszą rzeczą która znalazła się w tym samochodzie). Nr seryjny 341486 Tył. Wszystko byłoby piękne i usłane różami gdyby nie jeden mały problem... Przód prawy i lewy można bez problemu znaleźć w katalogu KYB Europe 2014, jednak jeżeli chodzi o tył to nie jest już tak kolorowo. W katalogu EU go nie ma. Teraz wyjaśnię po co założyłem ten temat. Otóż zastanawiam się ile osób ma podobne zdanie na temat SLS w SH jak ja i kto by chciał wymienić ten wynalazek na normalne i przewidywalne zawieszenie? Wiadomo, że trzeba będzie molestować polskich importerów o ten tył, czy mimo wszystko byli by w stanie go sprowadzić, jednak moje wielokrotnie kierowane zapytania do sagaauto pozostały bez odpowiedzi. Gdyby jednak to się nie udało, może znajdzie się kilku zainteresowanych na zrobienie zbiorczego zamówienia z USA? Proszę o Wasze opinie na ten temat. Pozdrawiam, Przemek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Poszukaj info o amorkach Pedders,można kupić w Polsce.Chwalone przez tych którzy zakładali do Forka w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Wiem, że takie istnieją. Wolał bym jednak założyć sprawdzone Kayaby niż brać coś praktycznie w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Daichi są super, mam i chwalę, poszukajcie po moich wątkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Daichi są super, mam i chwalę, poszukajcie po moich wątkach. A robią wersję do Forka SH? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bishop Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 a co myślicie o tym?http://www.bc-racing.co.uk/br-series-coiloversw U.S.A. sobie chwalą, a Peddersa coiloversy niedostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forekfan Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Jestem juz po swapie na powyzsze Kayaby i jestem bardzo zadowolony. Polecam wszystkim. SLS to porazka w Forkach tak samo jak i silnik, z ktorego co chwila wydmuchiwana jest uszczelka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 SLS to porazka w Forkach...Nie zgadzam się. Miałeś okazję jeździć dłuższy czas na sls? Bo ja mam od ponad 50 kkm, więc mam wyrobioną opinię. To jest fajne rozwiązanie, jak działa. Ładujesz auto na wakacje do pełna, a prześwit dalej masz ten sam. Komfort podróży tez się nie zmienia. A to ze wytrzymują 100km, to trudno. Prawdopodobnie raz będziesz je wymieniał... Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Forekfan a wydmuchales w swoim uszczelkę? Moim zdaniem sls jeśli działają sa super rozwiązaniem szczególnie przy załadowanym tyle i na progach zwalniających Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan12 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Forekfan, wymieniłeś przednie amory, czy tylne też? A sprężyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Regeneracja 1000zl 1.5roku temu robiona działają do dzis idealnie. Przejechane 40tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się