Jump to content

Przewody zapłonowe Outback '05


patryk11631

Recommended Posts

Witam, mam sprowadzonego Subaru Legacy Outback III ( 2005r 2.5 boxer benzyna 121KW )

Mam ogromny problem znaleźć takie przewody zapłonowe jakie mam założone!

Niestety... wyglądają na oryginalne ale 100% pewności nikt nie ma.

 

 

Czy ktoś może mi zrobić kilka zdjęc jak ma poprowadzone przewody u siebie i sprawdzić czy wszystkie przewody są jednakowej długości.

Jeżeli już ktoś miałby ochotę poświęcić czas i będzie wyciągał przewody proszę o zmierzenie ich.

Serwis chce mi ściągąć kable różnej długości ( nie wiem jakim cudem przy boxerze.... )

Ja mam wszystkie równej długości około 50cm od wtyku przy cewce do końca kabla ( nie wtyku ) z drugiej strony.

Odwiedziłem 10 sklepów, 3 które niby ściągają części do amerykańców ( nie wiem czy jest różnica ).

Jeżeli nikt nie chce się paprać to w pełni to rozumie - ale zrobienie 10 zdjęć żeby pokazać poprowadzenie kabli zajmie 2 minutki

( chociaż najbardziej mi zależy na długości kabli )

 

Forumowicze błagam o pomoc.

Samochodem strasznie mi zrywa i muszę to zrobić jak najszybciej.

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

 

 

Samochodem strasznie mi zrywa i muszę to zrobić jak najszybciej.

Na benzynie dość rzadki objaw, masz może LPG?

 

Polecam kable oryginalne, była już o tym mowa w wątku o LPG (wprawdzie mowa o imprezie, ale myślę, że w OBK będzie podobnie):

 

 

Jeśli mogę coś zasugerować z kablami: nie jest łatwo o dobre kable jako zamienniki. Niestety, do imprez po 2000 (może i wcześniej) należy dobierać kable po numerze VIN, co sugeruje, że nie są one identyczne (choć mogło by się tak wydawać). Informację taką uzyskałem od samego Marasa, któremu w pełni ufam jeśli chodzi o serwis. W tym wątku pisał z kolei Jako, że nawet kable BERU nie zawsze są dobre jakościowo, czego sam zresztą doświadczyłem, bo moje 4-miesięczne poszły niedawno do kosza. Nie wiem, czy wynika to z tego, że BERU trzaska jeden typ kabli do subaru (mimo tych różnic, o których pisałem wcześniej), czy z ich po prostu marnej jakości? W każdym razie skończyło się kupnem ORI kabli w serwisie, które kosztują 100 zł za sztukę, bez względu na długość    (ale można się potargować). W każdym razie na seryjnych kablach skończyły się problemy. Polecam.
 
Link to comment
Share on other sites

Wez oryginaly, a jak nie chcesz to:  http://bit.ly/1uZwiuv

Jak powiedziałem GENIUSZU  bylem już w kilku sklepach i serwisie wiec z google mi nie wyjeżdzaj.....

w serwisie po VIN wyskakują mu krótsze, takie jak pasują do rzędowego 2.5 nie boxera... 

Też tego nie rozumię dlatego proszę kogoś kto ma amerykańca 2.5 boxera o kilka zdjęć...

http://www.subaru.pl/przewody-zaplonowe-subaru-legacy-iv.html

Chcą mi wtrynić te z linka.

A ja mam około to co tutaj ( link poniżej ):

http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-kable-subaru-legacy-2-5l-98-03-i4190981551.html ( tylko wszystko w jednym rozmiarze. )

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nie pomoge Ci konkretnie bo sam mam inny silnik, ale szczerze to jeszcze nie widzialem rownych kabli w boxerach subaru. Moze sie myle ale ale nawet jak cewka jest centralnie to i tak sa dluzsze i krotsze.

 

Dla pocieszenia albo doprowadzenia do szalu dodam ze probowalem do swojego kupic kable ngk i beru, niestety 3 sztuki ngk i 1 beru okazaly sie nie takie jak powinny i jak katalogi wskazuja.

 

Na koniec chyba najlatwiej ci bedzie dowiedziec sie jakie symbole maja twoje przewody OEM po Vin'ie i wtedy przykukasz w necie jakie one maja dlugosci.

Link to comment
Share on other sites

 

Wez oryginaly, a jak nie chcesz to:  http://bit.ly/1uZwiuv

Jak powiedziałem GENIUSZU  bylem już w kilku sklepach i serwisie wiec z google mi nie wyjeżdzaj.....

 

:coffee: 

Mhm, no a to widziales nerwusie? 

 

http://opposedforces.com/parts/legacy/

http://opposedforces.com/parts/legacy/us_b13/type_23/engine_electronic/spark_plug_and_high_tension_cord/illustration_2/

 

majac numery czesci mozesz sobie szukac zamiennikow, albo zamowic w ASO. Ale czy jestes na 100% pewien, ze to o kable chodzi? Swiece sprawdzone? Zawory wyregulowane?

Link to comment
Share on other sites

 

 

w serwisie po VIN wyskakują mu krótsze, takie jak pasują do rzędowego 2.5 nie boxera.

Hmmm... W jakim to serwisie po wpisaniu VINu wyskakują przewody do rzędowego silnika Subaru? :o

Link to comment
Share on other sites

 

w serwisie po VIN wyskakują mu krótsze, takie jak pasują do rzędowego 2.5 nie boxera.

Hmmm... W jakim to serwisie po wpisaniu VINu wyskakują przewody do rzędowego silnika Subaru? :o

 

 

Salon-Serwis Subaru Rzeszów :)

 

 

Wez oryginaly, a jak nie chcesz to:  http://bit.ly/1uZwiuv

Jak powiedziałem GENIUSZU  bylem już w kilku sklepach i serwisie wiec z google mi nie wyjeżdzaj.....

 

:coffee:

Mhm, no a to widziales nerwusie? 

 

http://opposedforces.com/parts/legacy/

http://opposedforces.com/parts/legacy/us_b13/type_23/engine_electronic/spark_plug_and_high_tension_cord/illustration_2/

 

majac numery czesci mozesz sobie szukac zamiennikow, albo zamowic w ASO. Ale czy jestes na 100% pewien, ze to o kable chodzi? Swiece sprawdzone? Zawory wyregulowane?

 

 

Tak jestem pewny na 100%, kable mają przebicie, są już stare, inne części sprawdzałem, mam komputer diagnostyczny i własny warsztat.

 

Problem jest z rozmiarem kabli niczym innym. Cewka oryginalna. 

Dlatego najbardziej pomocne byłyby zdjęcia silnika z doprowadzeniem, ewentualnie rozmiar kabli - ale tutaj naprawde nie wierzę, że ktoś się będzie brudził ( chociaż to zajmuje 2-3min )

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

mogę zmierzyć rozmiar kabli OEM z europejczyka MY05 jak wrócę z fabryki.

tak się składa, że mam w garażu drugi, stary komplet.

nie wiem tylko czy w amerykańcu są takie same (raczej tak).

Edited by kruque
Link to comment
Share on other sites

 

 

ewentualnie rozmiar kabli - ale tutaj naprawde nie wierzę, że ktoś się będzie brudził ( chociaż to zajmuje 2-3min )

 

No jak widzisz w wiekszosci mamy europejskie wersje, w ktorych cewka jest zamontowana troche z boku od strony pasozyta. Masz nr OEM podjedz do ASO i sprowadz kable takie jakie maja byc.

Zdjec silnikow (a nawet filimikow na jutubie) jest od groma w sieci, wystarczy uzyc googla, tyko nie wiem do czego Ci to potrzebne. 

 

 

 

 

nie wiem tylko czy w amerykańcu są takie same (raczej tak).
 

 

No wlasnie sa inne, cewka jest montowana centralnie, a nie z boku.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ok, oto moje stare kabelki z europejczyka i nr części na opakowaniu (oryginalne japońskie prosto z chin ;)

od miarki leżą opisane po kolei 1,2,3,4

post-5691-0-50039100-1400095484_thumb.jpg

post-5691-0-68178000-1400095498_thumb.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ok, oto moje stare kabelki z europejczyka i nr części na opakowaniu (oryginalne japońskie prosto z chin ;)

od miarki leżą opisane po kolei 1,2,3,4

Właśnie takie proponują mi nawet na serwisie :) ale już znalazłem dostawcę które ma dobre, tak jak pisałem wszystkie 4 równe ( długość około 51cm ).

USA ma cewkę z inną opornością i inaczej ułożoną. 300zł brutto ściągane ze stanów.

Dziękuję za pomoc, sugestie a szczególnie kruque, że chciało Ci się szukać starych, mierzyć i robić zdjęcie.

Mam nadzieję, że też kiedyś będę mógł komuś pomóc :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...