Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Ale bajzel robicie :D

 

Nawet siedząc na nartach coś mnie tknęło kilka dni temu (poczułem tzw. "disturbance in the force") i sprawdziłem dział sprzedam - Francisza, takiego rodzynka chcesz się pozbyć? 

Nawet mi przez chwilę przeszło przez głowę, coby może swojego sprzedać, dołożyć i odkupić od Ciebie, ale raz, że przechodzę teraz przez UPG i będę miał spokój, a dwa, że już się ze swoim zżyłem i go bardzo lubię :)

Lampy, grill i osłona dyfra - biorę od ręki w razie czego  :P

Edytowane przez marhof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

->marhof

idzie tylko w komplecie :)

A widzisz - sprzedaję bo w przeciwieństwie do sporej społeczności subarofanoholików nie jeżdżę na Rallylandy, Borski i inne rajdowe upalania a na zwykłych drogach aż takiego potencjału nie potrzebuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewątpliwe fajne auto się sprzedaje, może gdyby było po remoncie silnika? (nie doczytałem, czy uszczelka już była robiona i czy bierze olej), to było jakoś za rok... póki co liczę na inną transakcję, ale jeśli nie ja, to na pewno [you] kupi ;-)

 

tak kupię, tylko upodobnijcie go do sti i przemalujcie na niebiesko 

A widzisz - wszyscy pytają o ten remont silnika - a ja tylko odpowiadam, że nie był robiony bo nie był potrzebny (bezobjawowy, bez zastrzeżeń na przeglądach w ASO).

 

Tak więc jeśli [you] jednak nie zdecyduje się go kupić, to może zaczeka na Ciebie ;)

 

Dzięki, że czekałaś na moją odpowiedź. Jednak się nie zdecyduję.

Edytowane przez ceram
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie pisze o Spamie to ja napisze :).
II Runda SPAM & PMR była naprawdę super. Bardzo szybko wszystko szło, odcinki ciekawe i bardzo dużo jazdy .
Honor Subaru obroniony, Trójmiasta także, więc wstydu nie ma :D.
Rybek zajął 3 miejsce mimo przygody pierwszego dnia i awarii dnia kolejnego. Brawa dla załogi Rybek / Anya.
Trasy były na tyle bezpieczne , że każdy swoim Subarakiem ( i nie tylko.. zwłaszcza Barto Pugiem :P ) mógł przyjechać i szkód nie narobić. Mam nadzieje, że na kolejnej rundzie będzie Nas więcej! :)

Subaru.jpg

Tutaj moje onboardy:
https://youtu.be/5rFAkEwq02s


 

Edytowane przez tomek.s
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie pisze o Spamie to ja napisze :).

II Runda SPAM & PMR była naprawdę super. Bardzo szybko wszystko szło, odcinki ciekawe i bardzo dużo jazdy .

Honor Subaru obroniony, Trójmiasta także, więc wstydu nie ma :D.

Rybek zajął 3 miejsce mimo przygody pierwszego dnia i awarii dnia kolejnego. Brawa dla załogi Rybek / Anya.

Trasy były na tyle bezpieczne , że każdy swoim Subarakiem ( i nie tylko.. zwłaszcza Barto Pugiem :P ) mógł przyjechać i szkód nie narobić. Mam nadzieje, że na kolejnej rundzie będzie Nas więcej! :)

 

Gratki również dla Was ..  dla niezorientowanych tomek.s zajął hmmm jak zawsze 1 miejsce :D

 

O! Całe Trójmiasto na focie :D ... tylko Gdańsk jest na miejscu Sopotu ;)

 

następnym razem się poprawimy ... w sumie GA to tak naprawdę GKA wiec powinna stać z tyłu :biglol:  i by się zrobiło miejsce dla DrimLajnera GA ;)

Edytowane przez AnYa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki raz jeszcze :)

Ja właśnie od lekarza z Kartuskiej wróciłem i cały czas widzę tych samych pacjentów w poczekalni  :biglol:

Ma ktoś może tylny stab od WRX'a niepotrzebny i mógłby go zmierzyć? Zastanawiam się nad przeszczepem do Forka coby chociaż trochę poprawić podsterowność i nie ryć nosem jak świnia :) Wszelkie uwagi mile widziane  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stab to pryszcz - swoistym wyzwaniem są mocowania do budy. a tak z perspektywy... zostawiłbym forka w spokoju.

Nie strasz kropek bo to łatwizna

 

szukasz imprezy w budzie gd, bierzsz i kupujesz od niej mocowania od tylnego staba. do forka sg pasuje P&P, co wiecej lepej niż w serii bo mocno obciązony forek nie zbliża się stabem do mocowaina na wahaczu

 

chyba kiedyś nawet zrobiłem fotki ew moę zrobić. seryjne mocowania urwałem bez problemu, bez żadnego upalania.

 

teraz jest bdb ale łącznik staba jest ten polski wzmacniany kulowy i nie przenosi bocznych obciążeń na mocowanie do wahaczy. Tak czy siak, pewnie prędzej czy później założę alu z sti ale na razie jest ok. za chwilę wiosna to się zacznie :)

aha, na stabie 20mm łatwo zarzucić dupskiem, wg mnie nawet za łatwo nawet przy negatywach -0,5st i -0,75st

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że WRXowy stab by mi wystarczył a nad mocowaniami się pomyśli. Przy tym z STI i fabrycznych sprężynach to się chyba sztywny most robi w Forku z tyłu - urwanie mocowania chyba w pakiecie wtedy, a i tak nie będzie to Impreza.

Plan mam taki, żeby po Plejadach wywalić podkładki 1cm z tyłu i wymienić staba na sztywniejszy. Korci mnie żeby coś podłubać tak z ciekawości, a stab z WRX'a jest w pasztetowej cenie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Myślę że WRXowy stab by mi wystarczył a nad mocowaniami się pomyśli. Przy tym z STI i fabrycznych sprężynach to się chyba sztywny most robi w Forku z tyłu - urwanie mocowania chyba w pakiecie wtedy, a i tak nie będzie to Impreza.

Sti i wrx w zależności od rocznika miały 19 i 20mm pręt. forek ma 17mm RURKĘ

 

przód w forku jest taki sam lub grubszy niż w sti i z takimi stabami bardzo fajnie jeździ w zakrętach. Dodatkowo są inne gumy tylnego staba, wg mnie bardzo trudne do zabicia a w forku seryjne wiecznie musiałem wymieniać bo się robił luz i stab tłukł na dziurach, teraz tego nie ma.

 

Czy polecam mod? jak jeźdizsz po asfalcie to jak najbardziej, jak sporo poza to zdecydowanie nie. są tak ogromne naprężenia, że szkoda auta.

Na wyjeździe testowym forek tzd zmasakrował nowy łącznik (szajsowy bo plastik) ale pewnie na asfalcie by nie padł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wsadziłem stab STI razem z mocowaniami.

 

Są krótsze i mechanik mi odradzał, pokazując jak trzeba podnosić koło, aby założyć łącznik.

 

Wróciłem do forkowych , lekko je wzmacniając z boku. 

 

Na Plejadach pękło mocowanie do podłogi z lewej strony.....

 

Czy tzd nie radził kiedyś, aby rozpinać łączniki do jazdy w teren ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

II Runda SPAM & PMR była naprawdę super. Bardzo szybko wszystko szło, odcinki ciekawe i bardzo dużo jazdy . Honor Subaru obroniony, Trójmiasta także, więc wstydu nie ma . Rybek zajął 3 miejsce mimo przygody pierwszego dnia i awarii dnia kolejnego. Brawa dla załogi Rybek / Anya. Trasy były na tyle bezpieczne , że każdy swoim Subarakiem ( i nie tylko.. zwłaszcza Barto Pugiem ) mógł przyjechać i szkód nie narobić. Mam nadzieje, że na kolejnej rundzie będzie Nas więcej!
 

 

Tomek.S na prawdę wielkie gratulacje szczególnie za wytrzymanie ciśnienia bo chłopaki z Evo nie wytrzymali tempa i zaczęli popełniać błędy a była to godna konkurencja dla Ciebie, szczególnie, że przyjechali się zemścić aż z Wawy. U nas po stracie 20 sek pierwszego dnia (przesadziliśmy z wejściem na metę :evil2: ) musieliśmy odrabiać bo zajmowaliśmy 29 miejsce i planem było 3 w generalce i to nam się udało. Niestety od 5 odcinka jechaliśmy z doszczętnie rozsypanym dyfrem i stukaniom, pukaniom, szarpaniom nie było końca i po cichu łudziliśmy się, że uda się dotoczyć do mety. Jak już wiadomo jakimś cudem Rekin dowiózł nas do mety,

Impreza mega udana no ale niestety sporą część dyfra wylaliśmy razem z metalicnzym płynem czyli zmielony został doszczętnie a po szperze śladu nie ma i kręcąc jednym kołem na podnośniku drugie stoi w miejscu. Oczywiście składamy się jak najszybciej to możliwe aby w weekend na monte karlino pojechać.

Do zobaczenia i mam nadzieje, że następnym razem więcej ludzi wystartuje bo jeżdżenia było tyle, że nawet ciężko było znaleźć przerwę na małe jedzonko:-(. 

ps. Oczywiście dziękuję Anya, która dzielnie poprowadziła nas do mety i bez niej na pewno byśmy nie osiągnęli takiego wyniku bo momenty były :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli treningi przez kręcenie się na "oszołomie" i realu przyniosły efekt ;P

 

w rzeczy samej :-)

 

nie no praca rąk na kierownicy to i tak dramat ale to chyba silniejsze ode mnie :oops: ale pracuję nad tym. :rolleyes:

 

 

Gratki!!!

dziękujemy B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...