Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Primi, i bardzo dużo masz racji, podobnie na to patrzę ale wiem też że niektórzy biorą sobie takie pomiary bardzo do serca i na poważnie. Tak czy siak chciałem Wam tylko powiedzieć że w razie co jest jednak jakaś alternatywa w 3-mieście i żeby nie było nie mam w tym żadnego interesu...to tylko informacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za spota ;) Co do hamowni ... to u mnie powinno być 320km i 430 Nm według wykresu z 4T, więc możliwe że rzeczywiście słaby nawiew i duchota w środku zrobiły swoje .... Albo coś się zmieniło przez ostatnie 3 miesiące :/ Niemniej dzięki i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to u mnie powinno być 320km i 430 Nm według wykresu z 4T, więc możliwe że rzeczywiście słaby nawiew i duchota w środku zrobiły swoje ...

Słyszałem już nie raz opinie że hamownia 4T zawyża więc trudno powiedzieć. A ile Ci wyszło w Kosakowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylicie się. Nie ważne ile pokazuje, ważny jest trend. Ja robię testy czasem kilka razy w roku i dzięki temu wiem czy parametry się trzymają w kupie czy nie. Co do jakości hamowania, skoro zgadza się jednym to drugim też mniej musi się zgadzać więc to ze jest inercyjna ma śrdnie znaczenie po poziom dokładności jest wystarczający. Najlepszym przykładem jest Kropkowicz. Nie działa jak powinna regulacja długości dolotu. Jedna drobna modyfikacja i +30KM sięznalazło :twisted: warto było? Wystarczy zapytać kropka. Na hamowni też wyszło, jak źle pracował silnik bez sterowania zmiennymi fazami.

Primi akurat ma wzorowy wykres, ale co by zrobił gdyby mu wyszła fala na momencie tak jak w volvo.

 

Także nie zgadzam się z opiniami że to dziala jak chce. Wojtek miał nieco mniej mocy niż powinien mieć, kilka osób również,

 

co do hamowania na drodze to znam auto robione w ten sposób w Poznaniu a na jedej i drugiej hamowin DUPA za mało o 20KM

 

dodatkowo z naszego forum jest znany przypadek nowego forka 2.5xt który jakoś nie jeździł i miał tylko 211KM reklamacja u Zdanowicza potem opinia z sip i człowiek dostał cały longblock, a po otwarciu tamtego okazało się, że jest jakiś błąd montażowy.

 

Wiec jeżeli w kosakowie wychodzi za dużo a gdzieś indziej za mało na dodatek w śmiesznych warunkach drogowych to sorry, z wiatrem +10KM pod wiatr -20KM patrz wyażej przykład z poznania.

 

No i znany wszystkim drop z wiadrem zamiast wydechu :mrgreen: jakoś nie dostał bonusa.

Za dużo swoich aut tam hamowałem abym mógł posądzać o niedokładność hamowni więcej niż przewiduje dokumentacja,

 

No i na koniec, to dzięki hamowni doprowadziłem swoje stilo do perfekcyjnej pracy silnika czyli przebiegu momentu i to dzięki hamownie wyszło, że sterownie turbiną jest coś nieteges.

 

ja wyznaje kilka zasad:

nigdy nie wierz mechanikom

nigdy nie wierz lakiernikom

zanim zaczniesz naprawiać zrób wiele testów aby się upewnić że dany element jest odp, a nasępnie prześpij się z problemem

cokolwiek robisz rób tak aby nie zniszczyć.

 

pewnie jeszcze kilka by się znalazło ale dzięki temu każde moje auto było w stanie perfect do samego końca

 

u mnie jeszcze na dodatek podczas hamowanie wyszedł jeszcez jeden temat

wyciągnąłem starą przepływką aby założyć nową od Carfita no i założyłem ponownie starą :oops::oops::oops: . nie wiem jak to się stało, ale wyszło na logach bo mam na niej mega koreky więc mój wynik jednaj jest na starej przepływce i jest to mój rekordowy wynik w Nm. Z carfitową aut jeździ lepiej więc mogło być jeszcze lepiej na dole

 

po tyle apropos "poprawianiu" wyniku dla uciechy właściciela auta

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj z budzetem, za 12 zl masz opakowanie 100 szt power kitow!

nie liczysz kosztów montażu :mrgreen:

Ja mam jedną zasadę: nigdy nie wierzę hamowniom

Przy tak wyżyłowanym aucie, znacznie może mieć najmniejszy szczegół. Nawiew jest z zewnątrz.

w kosakowie największym problemem jest brak dobrego nawiewu na subarowy kurnik, diadostwo a nie sonda afr

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do porównywania i trendów to też zdecydowanie preferuję hamownię kołową bo ma tylko 2 ustawienia i nic więcej, jest bardzo prosta więc i wyniki powtarzalne a inercyjna nie dość że się z czasem zużywa co obniża jej powtarzalność i precyzję to jeszcze ma mnóstwo innych zależności i ustawień które bardzo zależą od operatora a więc jest bardzo względna. No ale kto co lubi, i tak każdy wierzy w to co chce. Ja wiem że po hamowni w Kosakowie wyszły mi totalne bzdury, myślałem że mam zepsute auto, po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że AFR mają z kosmosu, boost się nie nadmuchał i po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że z autem wszystko ok....może wina operatora może św.Piotra ale ja zaufanie straciłem.

 

Z tym że nie wierzę w hamownie to trochę żartowałem ale mam duży dystans i największe zaufanie mam do obciążeniówek MAHA i do DynoMetu i to najlepiej niezależnych. W hamownie firm tuningowych wogóle nie wierzę bo tam się dopiero hece dzieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, nie lubi kosakowa bo wychodzi mu -50Km :mrgreen: więc jedzie tam gdzie jest więcej 8) :lol:

żartuję, może przy takich potworach się nie sprawdza?

 

bartolomeo, ta nieszczelnosc wydechu moze robic roznice

pewnie, sypie się afr i dowala paliwa - może stąd było tak siwo.

 

bartolomeo, co mam zdobić z filmem? wrzucić na YT czy coś innego? waży pond 100MB

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, nie lubi kosakowa bo wychodzi mu -50Km :mrgreen: więc jedzie tam gdzie jest więcej 8) :lol:

żartuję, może przy takich potworach się nie sprawdza?

 

Ja tam hamowałem auto które miało ok.350-400KM, obecnym to się boję tam jechać wogóle bo poprzednio operator też miał wielkie oczy i się chował :lol: A Kosakowa nie lubię bo wkurza mnie jak mi hamownia podczas kilku pomiarów jeden po drugim pokazuje rozpiętość +/- 50KM i abstrakcyjny AFR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos ma ochote wystartowac :arrow:

 

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... ead#unread

 

Zglosilem sie, mam nadzieje pojechac 8)

 

Mzy jestes wolny w tym terminie :?: :wink:

Jak już jesteśmy przy imprezach to jeszcze: http://www.rajdzarnowiecki.pl/ :D

Ktoś, coś :?:

Może teraz przetestujemy wyniki z hamowni w warunkach naturalnych :idea::twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...