fredek Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Witam Jeżdzę teraz WRXem z 2001 roku. Ostatnio po długiej i szybkiej trasie zaczęła szumieć/wyć skrzynia biegów. Głos się na sila wraz z prędkością. Nie ma znaczenia na którym biegu się jedzie. Dodatkowo po długiej i szybkiej trasie, jak się manewruje to słychać strzały z napędów. Następnego dnia rano skrzynia dużo ciszej chodzi i napędy nie strzelają. Czy to wiskoza? Czy coś jeszcze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Wisko Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 objawy typowe dla wiskozy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 szumienie/wycie skrzyni to mogą być łożyska centralnego dyfra. Ale to się da się ocenić przy wyjmowaniu wiskozy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted May 3, 2014 Author Share Posted May 3, 2014 Dzięki za odpowiedzi, w tygodniu wrzuce auto na podnośnik i osłucham jeszcze. Czuje jednak, że skończy się na rozbiórce skrzyni i wymianie wiskozy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Dzięki za odpowiedzi, w tygodniu wrzuce auto na podnośnik i osłucham jeszcze. Czuje jednak, że skończy się na rozbiórce skrzyni i wymianie wiskozy. Wisko nie wymieniaj, tylko slij swoje do Nowego Sacza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Dzięki za odpowiedzi, w tygodniu wrzuce auto na podnośnik i osłucham jeszcze. Czuje jednak, że skończy się na rozbiórce skrzyni i wymianie wiskozy. Wisko wymienisz bez wyciagania skrzyni. Nawet na kanale.. Tragedii nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted May 10, 2014 Author Share Posted May 10, 2014 Ostatnio nie miałem czasu się autem zająć... Nie wrzuciłem jeszcze auta na podnośnik:-( Generalnie szumią jakieś łożyska w skrzyni biegów w trakcie jazdy...im szybicej się jedzie, tym głośniej wyje... Drugi problem to przy dodawaniu gazu na IV lub V biegu od 1800 obr/min zaczyna trzaskaćz tyłu dyfer. Przekraczam 2200 obr/min i nic się nie dzieje. Czasem się to też pojawia na niższych biegach, ale zawsze w momencie dodania delikatnego gazu przy około 1800-2000 obr/min... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Nie ma co dywagować, tylko skrzynia+dyfer tylni na stół i rewizja. Jeździć autem w takim stanie nie ma sensu, bo huk wie co się jeszcze może rozwalić dodatkowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now