mikeanonim Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) Witam szanowną brać. ostatnio nabyłem Legacy II 2.2 aut. z 1994r mam bezproblemowy dostęp na hamowni FWD. czy ma ktoś wiedzę, czy po włożeniu bezpiecznika FWD można by bezpiecznie dokonać pomiaru mocy korzystając z hamowni jednoosiowej? może to dziwne pytanie, ale jeśli bezpiecznik odłącza całkowicie zawór sprzęgła do tylnego napędu, to chyba nie powinno być przeciwskazań... proszę o sprostowanie jeśli się mylę.. pozdrawiam!! Edytowane 31 Marca 2014 przez mikeanonim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Nie znam odpowiedzi na na Twoje pytanie, ale pomiar będzie niemiarodajny, bo na 4x4 będą inne opory, które też są ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Nie znam odpowiedzi na na Twoje pytanie, ale pomiar będzie niemiarodajny, bo na 4x4 będą inne opory, które też są ważne. wydaje mi się, że to bez znaczenia. mierzymy moc silnika. opory mierzy hamownia, a komputer bierze je pod uwagę przy obliczaniu wyniku. tzn tak mi się wydaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Konopacki Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 mikeanonim podnieś auto na podnośniku tak żeby 4 koła były w powietrzu, włóż bezpiecznik FWD, odpal auto, wrzuć D i będziesz wiedział czy tylne koła się nie kręcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 @@mikeanonim hamowanie auta z AT się raczej mija z celem.Rozrzut pomiarów może być spory i wyniki mało miarodajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 potwierdzam słowa Cybela , u mnie jak zakładali gaz to wstawili na hamownie 4x4 i za cholerę nie potrafili zrobić pomiarów, dopiero po wstawieniu bezpiecznika który odcina tył udało im się zestroić lpg z pb na hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 potwierdzam słowa Cybela , u mnie jak zakładali gaz to wstawili na hamownie 4x4 i za cholerę nie potrafili zrobić pomiarów, dopiero po wstawieniu bezpiecznika który odcina tył udało im się zestroić lpg z pb na hamowni czyli da się po włożeniu bezpiecznika FWD hamować auto na hamowni jednoosiowej? i nie niszczy się skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Podobno nie powinno się robić pomiarów na hamowni dla automatu, bo trzeba rozwinąć moc maksymalna na wszystkich biegach a potem wrzucić na luz, co może źle wpłynąć na skrzynię AT. Przynajmniej takie usłyszałem info, ewentualnie można to zrobić na własne życzenie i odpowiedzialność. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się