kunu Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Na wstępie chciałbym się pochwalić, że po przeanalizowaniu opini forumowiczów, porównaniu plusów dodatnich i ujemnych dokonałem zakupu Legaca z 2000 roku 2.0 NA, jest to edycja wypuszczona na 20 lecie Subaru w Niemczech. Auto przeszło już obowiązkowe wymiany (rozrząd, wszystkie płyny, świece, czyszczenie przepustnicy regulacja zaworów). Auto prowadzi się genialnie, jestem w szoku jak przyjemnie może się prowadzić to auto. Wszystko ogólnie chodzi jak w zegarku ALE: -podczas pracy na luzie, na wolnych obrotach przy obecnych temparaturach co jakieś 30 sekund załącza się sprężarka od kilmy na dosłownie 2-3 sekudny (klimatyzacja jest automatyczna). Temparatury są jakie są, raczej jeszcze do 21 stopni musi dogrzewać niż dochładzać, więc o co mu chodzi? Czy to jakaś usterka climatronika czy to kwestia ustawień czy może coś innego? -drugie pytanie czy ktoś mógłby opisać operację zdejmowania kierownicy? Chcę dać kierownicę do obszycia ale trochę się boję zdejmować samemu poduchę. Można to w ogóle zrobić samemu bo podobno niektóre auta wymagają po takiej operacji podpięcia do komputera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Ja zdejmowałem kierownicę do obszycia tyle,że w innym aucie , podstawa to rozłączyć akumulator ,żeby nie dało spięcia i tyle , tak powiedział mi elektryk . Podważyłem poduszkę , rozpiąłem kostkę od poduszki no i wtedy odkręca się śrubę mocującą kierownicę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Co do klimy to tak ma byc, nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma. Poduszka - radze odlaczyc akumulator i poczekac z 15 minut zanim wezmiesz sie za rozlaczanie poduszki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Z boku kierownicy masz dwa otwory , w głębi których są śruby na torx . Odkręć te śruby aby zdjąć poduszkę , następnie wypnij kostki i możesz odkręcać śrubę mocującą kierownicę. Podczas ściągania kierownicy uderz ręką mocno w wieniec na wysokości dźwigni wycieraczek lub kierunkowskazów a kierownica łatwo zejdzie .Pamiętaj aby wcześniej zdjąć klemę z akumulatora. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Dzięki za rozwianie wątpliwości. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Nakrętki z kierownicy bym nie odkręcał do samego końca, bo kierownica może trzymać dość trochę a jak kierownica puści na całkowicie odkręconej nakrętce to skutki mogą być nieciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się