Piskoor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Hej.. Od jakiegoś czasu mój z zagazowany samochodzik boryka się z małym problemem. Otóż stając na światłach czy też gdziekolwiek gdzie zatrzymuję auto i trzymam wciśnięty hamulec po jego puszczeniu silnik ma tak 0.5 sekundy zastanowienia czy zgasnąć czy nie.. Zgasł juz nawet kilka razy. By nie gasł muszę albo mocniej depnać gaz albo pozwolić by ruszył bez dotykania gazu i dodać dopiero kiedy zaczyna jechać... Cóż to może być zdaniem ekspertów niniejszego forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 filtr gazu ew padajacy parownik, w kazdym razie czas na wizyte u gaziarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 ew padajacy parownik, w kazdym razie czas na wizyte u gaziarza A jeszcze lepiej wyregulować zawory . Poza tym warto napisać o które auto chodzi , bo różnice w konstrukcji są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Kolega miał podobnie po montażu LPG ( Forester 98 A\T) .Ciężko było ruszyć na gazie ,tak aby nie zgasł. Pojechał do gazownika , który montował mu gaz i coś podłubał w mapach i wszystko hula. Na benzynie wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Auto jak w opisie profilu obk 2008 2.5 AT. No za jakieś 2000 strzeli 100 tys przebiegu. Będzie okazja na przegląd zawory i inne bajery :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freealbercik Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Mam dokładnie taki sam objaw w lgc 2.0 dohc. Niestety instalacja firmy teleflex którą serwisuje praktycznie jedna firma w Polsce, gdzieś pod Krakowem. Wymieniony reduktor na nowy, regulacja zaworów w Mts 5000km temu, świece ok. Co ciekawe u mnie objaw nie pojawia się na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Co ciekawe u mnie objaw nie pojawia się na zimnym silniku. Gdy silnik jest zimny to pracuje na PB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freealbercik Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Piszę o sytuacji kiedy już idzie na LPG. U mnie bardzo szybko się przełącza i nie da się zmienić ustawień, są wgrane fabrycznie. To kolejny problem tej instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekMK Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 (edytowane) Miałem taki sam objaw w outbacku 2001 h6 pomogła regulacja instalacji gazowej + nowe filtry (było zbyt bogato ustawiona) ale w dalszej perspektywie regulacja zaworów będzie potrzebna , też działo się na ciepłym - na zimnym było ok bo pracował na benzynie. Edytowane 7 Lutego 2014 przez PiotrekMK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się