hati Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jakis czas juz ujezdzam wrx'a , jego przebieg zbliza sie do 200kkm. Do pracy robie ok 40kkm rocznie, wiec niebawem bede musial zrobic wieksze prace typu rozrzad, zaworki itd. Poniewaz jednak moj silnik nie mial latwego zycia od poczatku (mam jakąś historie napraw) , bierze sporo oleju i lata na LPG, dobrze byloby miec z zapasie jakąś jednostke napedowa na wymiane. Szukam troche i nie trafiam na watek silnkowy co do czego pasuje p&p a co nie podejdzie. Konkretnie interesuje mnie czy np silnik z legacy 2.0 twin turbo da sie wcisnac do wrxa GD , zakladajac osprzet, turbo od wrx'a. Kusi troche pasztetowa cena tych silnikow, legendarna pancernosc. Widze na fotach ze maja po dwa walki rozrzadu w glowicach no i trafiaja sie jednostki z zamknietym blokiem ( EJ20G ? ). Czy ktos z szanownych forumowiczow wskaze droge błądzącemu w ciemnosciach ? Z tego co wyczytalem tu na kropce, w archiwaliach, to wydaje sie ze powinno to podpasowac , ewentualnei z jakimi problemami trzeba sie bedzie zmierzyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 na jednej turbinie podejdzie, na dwie miejsca nie ma (tez myslalem nad tym motorem). one wychodzily tylko w RHD i nie wejdzie do LHD bo chyba serwo przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Przeciez pisze, ze z osprzetem od wrx wiec z jedna turbina wsadzi;-) Tapatalk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 wiec pozniej pozostaje wystrojenie tego, kolejne okolo 3tysie w 4wiatrakach gra warta zachodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Te silniki kosztuja takie pieniadze ze sam sobie je wystroje To nie do sportu i krecenia na maksa, ale do normalnej jazdy, ze tak powiem , w zastepstwie. Jak zdejme oryginalny silnik teraz, to moze uda mi sie go doprowadzic do porzadku w mniejszych kosztach niz jak cos kleknie. No to jak ju zWas tutaj zwabilem, to spowiadac sie , kto taki przeszczep robil i czy podpasuję wiazka silnika od wrxa do takiego wynalazku. Nie chce 280 km tego silnika, wystarczy mi jak bedzie mial na moim osprzecie 200 . Dobrze jakby ktos sie znalazl kto takie cos robil. GLowice trzeba przerzucac czy moga zostac te z legacy? Zagadnienia elektryczne moga byc trudniejsze - czujnik polozenia walu, walkow rozrzadu, spalania stukowego, cisnienia oleju - wszystko jest p&p czy trzeba rzezbic? Kolektor ssacy - podpasuje od wrxa czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 chcesz bezproblemowo - napraw swój silnik, chcesz skrócić czas naprawy - kup inny silnik (z takiego auta jak masz) napraw go, przygotuj wcześniej ... jak padnie twój - podmienisz ... każda inna kombinacja na dłuższą metę wyjdzie drożej ... przy przekładkach z np legacy, okaże się że jednak bloki nie są takie same, osprzęt nie pasuje, trzeba dokupić x części, wystroić to na nowo .... a jak kupiłeś złom który się po tygodniu zepsuje ? znów będziesz rzeźbił ? ... ale zrobisz jak będziesz chciał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 chcesz bezproblemowo - napraw swój silnik, chcesz skrócić czas naprawy - kup inny silnik (z takiego auta jak masz) napraw go, przygotuj wcześniej ... jak padnie twój - podmienisz ... każda inna kombinacja na dłuższą metę wyjdzie drożej ... przy przekładkach z np legacy, okaże się że jednak bloki nie są takie same, osprzęt nie pasuje, trzeba dokupić x części, wystroić to na nowo .... a jak kupiłeś złom który się po tygodniu zepsuje ? znów będziesz rzeźbił ? ... ale zrobisz jak będziesz chciał zrób tak jak kolega mowi kup używke pewna i naprawiaj swojego : ) ja zrobiłem podobnie jak ty i co ? 10 tys zł. w plecy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 ja zrobiłem podobnie jak ty i co Tzn co zrobiles? Bo ja na razie jeszcze nie ruszylem z tematem, przymierzam sie do niego powoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jakis czas juz ujezdzam wrx'a , jego przebieg zbliza sie do 200kkm. Do pracy robie ok 40kkm rocznie, wiec niebawem bede musial zrobic wieksze prace typu rozrzad, zaworki itd. Poniewaz jednak moj silnik nie mial latwego zycia od poczatku (mam jakąś historie napraw) , bierze sporo oleju i lata na LPG, dobrze byloby miec z zapasie jakąś jednostke napedowa na wymiane. Szukam troche i nie trafiam na watek silnkowy co do czego pasuje p&p a co nie podejdzie. Konkretnie interesuje mnie czy np silnik z legacy 2.0 twin turbo da sie wcisnac do wrxa GD , zakladajac osprzet, turbo od wrx'a. Kusi troche pasztetowa cena tych silnikow, legendarna pancernosc. Widze na fotach ze maja po dwa walki rozrzadu w glowicach no i trafiaja sie jednostki z zamknietym blokiem ( EJ20G ? ). Czy ktos z szanownych forumowiczow wskaze droge błądzącemu w ciemnosciach ? Z tego co wyczytalem tu na kropce, w archiwaliach, to wydaje sie ze powinno to podpasowac , ewentualnei z jakimi problemami trzeba sie bedzie zmierzyc? Po lekturze Twojego postu, mam dwie sugestie. Jak narazie silnik daje radę to jeźdż i za bardzo nie kombinuj.A jak idziesz w swapa to typowego a po drugie żeby był konkretny efekt. Jak masz zdrową budę to kup Angola STI (rozbitego europejczykai przeszczepiaj wszystko. TAkie auto do przeszczepu bez serwisu typu rozrząd itp, można kupić za ok 20 tys. Ale za to efekt będzie konkretny a potem możliwa odsprzedaż za godziwe pieniądze. Ulepka ciężko sprzedać. A jeśli nie to sprzedaj swoje auto,dołóż i kup gotowca. Zachowasz sporo zdrowia utraconego potencjalnie przy swapowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 To tez opcja którą biore pod uwage - zwlaszcza ze sam swap skrzyni 6MT kosztuje od 10k a to jeden mod ktory chce koniecznie u siebei zrobic. Sprzedawac ulepa raczej nie bede, a jesli juz to pewnie w cenie pasztetu, jesli zakupie jakas nowa zabawke. Swap mnie interesuje z 2 powodow. Raz - wyczytalem na nasioc ze w subaru wszystko pasuje do wszystkiego . Oczywiscie to jest prawda tylko dla osoby ktora wie co do czego przyklejac. Skrzynka 3.9 z dyfrem 4.44 da sie zamontowac ale nie przejedzie pewnie kilometra. Bardzo ciekawy jest za to temat silnikowy. Jesli dobrze czytam to zamkniety blok ze starego legacy ma spore mozliwosci, czyli powinno dac sie go puscic w serii, na moim osprzecie i miec wobec niego szatanskie plany. To tylko teoria na razie, ostatecznie jak obadam blizej serducho wrxa i wyjdzie ze jeszcze ok, to bede tlukl go dalej. Na pewno subaru to temat ktory mozna troche rozwijac dla samej zabawy i dlatego pytam, temat swapa nie jest przeciez niczym rzadkim przy tej marce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się