slawek RA Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 witam1 nachodza mnie ostatnio checi na zmiane kolek i tak nie bardzo sie orientuje czy wrzuce do GC8 - 9'' oponki 225/45/17. jak myslicie naciagnie je do tego rozmiaru? obecnie sa 8'' standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Naciągnie Ci wulkanizator bez problemu taką oponę ale będzie się na niej gorzej jeździło. Ochrony rantu felgi nie będzie na takim naciągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Mniej więcej będzie tak: http://tyrestretch.com/9.0_225_45_R17/9.0_225_45_R17/ BTW - polecam stronę, sporo zdjęć z "naciągami". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Przy 9" to bałbym sie o ranty, do klasyka raczej nie znajdziesz takich felg, wszystko zależy oczywiście od ET. Ja mam u siebie 8" 215/40/17 ET48 i jest na styk. Wg http://waxtum.com/auto/rechner/et.html nadkole jest za małe na 9'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 @ gryka i jak jeździ na takich kołach ? a widzę że masz STI Type R wydaje mi się że GT 211hp będzie jednak trochę za słabe (mam rację) na takie koła, no chyba żeby kupić leciutkiebo w sumie opona tylko o 1cm szersza, ciekawe jaka jest różnica w wadze pomiędzy twoimi a 205/50 R15 7" albo 7.5" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek RA Opublikowano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 wielkie dzieki za przydatne linki i zdiecia. mysle ze bedzie ok. w razie czego dokontruje dystansem;-) GC8 - type RA a felgi takie ROTA oferuje tylko ze oferuje tylko 2 rozmiary; 7'' i 9''. ladowac pierwszy rozmiar mniejszy niz mam to nie bedzie to dobrze wygladalo a 9'' to juz cos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Corax wszystko zależy od rodzaju felgi, 8" mam Braid Winrace A i opone 215, a drugi komplet to 7,5" Rota Torque i oponę 205 - różnica w wadze ogromna i czuć to bardzo. Niestety coś za coś Albo mocna i ciężka felga, albo lekka i mniej wytrzymała. No chyba ze masz kupe $$$ to możliwy jest jakiś kompromis. slawek RA przy 9" dystansem tyko pogorszysz sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Różnice w wadze na korzyść Roty rozumiem, no właśnie auto ma być cywil-wanna z okazyjnym przytupem i jakimiś mikro modami (zawias, heble 4t, w silniku jedynie 2.5"wylot z poważnych zmian) więc nie chcę przegiąć z kołami bo przestanie jechać no i kwestia przeciążania napędów. Magiczne są te Braidy nie powiem, chętnie bym sobie takie kupił tylko mniejszych ale cena odstrasza a używek nie widziałem. Chmm ciekawe czy są takie innej firmy (czyt. tańsze) ale taki sam wzór 10 ramion. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Chłopaki na forum sobie chwalą ATS DTM, podobne i bardziej dostępne. Niedawno się sprzedały nawet na forumie w rozsądnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Patrząc na ilość szprych to ats dtc bardziej są mi podobne do twoich braidów, no i podobno są mega lekkie pytanie jak z wytrzymałością na wspaniałe drogi polskie. Nie umniejszam tym dtm ale bardziej mi mniej szprychowe sie podobają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 a podepnę się, co mi tam... apropos roty troque, jakie opinie panują wśród użytkowników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 wcisnę do mojego MY05 18x9 ET38 ?? zawieszenie dość twarde, gwintowane z regulacja twardości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 @@Shadowaty no mega mocne to to nie jest Ale na co dzień i na takim normalnym profilu opony (czyt. min 50) powinno wystarczyć. Za to są bardzo lekkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Przy 9" to bałbym sie o ranty, do klasyka raczej nie znajdziesz takich felg, wszystko zależy oczywiście od ET. Ja mam u siebie 8" 215/40/17 ET48 i jest na styk. tak naprawde bardzo wiele zalezy od samej opony... np. popularna w subarowym swiecie Firestone SZ90 w rozmiarze 225/45-R17 juz w przypadku 8 calowej felgi nie chroni rantow (jak klade takie kolo na rownej powierzchni, to lezy ono nie na oponie, a na feldze) Wg http://waxtum.com/auto/rechner/et.html nadkole jest za małe na 9'' juz wielekrotnie bylo pisane, ze temu kalkulatorowi nie mozna slepo wierzyc - w praktyce okazuje sie, ze kola, ktore teoretycznie nie maja prawa przypasowac, w realu mieszcza sie swobodnie warto miec na uwadze, ze rozne opony w tym samym rozmiarze maja rozna faktyczna szerokosc (od krawedzi do krawedzi scianki bocznej), a i konstrukcja zewn. rantu felg tez ma znaczenie (podawana szerokosc felgi to szerokosc "wewnetrza", a nie zewn.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 @@eddie_gt4 mądrze prawisz, ten kalkulator to wiadomo, że taki orientacyjny pomocnik Ale jak nie ma innej możliwości można się nim posiłkować. Najlepiej oczywiście zawsze naciągnoąc gume ina felunek i sprawdzić czy sie zmieści. Jak ktoś ma gwint to też inaczej sprawa wygląda.Ja mam teraz 8" przy ET48 i większej felgi bym nie wsadził na 100% w nadkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Czyli jesli zdarzy sie blizsze spotkanie z dziura czy kraweznikiem bedzie tragedia? :/ teraz pytanie czy to fela dla mnie i bede musial na nia chuchac i dmuchac :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Shadowaty, juz Ci pisalem: bierz ori od STi - w miare lekkie, dosc mocne, no i stosunkowo latwo dostepne, gdyby trzeba bylo uzuplenic na sztuki no i 7.5 felga pasuje i na zime, i na lato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 i chyba właśnie tak zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.