Cygarro Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Witam wszystkich Forumowiczów, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Legacy. Niestety mam pewien problem, a mianowicie. Przy skręcaniu w czuję opór na kierownicy, a także czuć jak wewnętrzne koło przeskakuje, moje pierwsze podejrzenie: wiskoza, ale nie czuć tych oporów na luzie podczas holowania, a także podnosiłem jedną stronę auta i próbowałem obracać osobno przednim i tylnym kołem i nie czuć żadnych oporów. Wygląda to tak jak by tylko przy uruchomionym silniku były owe problemy. Proszę o pomoc. P.s. Zapomniałem napisać, jest to skrzynia automatyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam wszystkich Forumowiczów, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Legacy. Niestety mam pewien problem, a mianowicie. Przy skręcaniu w czuję opór na kierownicy, a także czuć jak wewnętrzne koło przeskakuje, moje pierwsze podejrzenie: wiskoza, ale nie czuć tych oporów na luzie podczas holowania, a także podnosiłem jedną stronę auta i próbowałem obracać osobno przednim i tylnym kołem i nie czuć żadnych oporów. Wygląda to tak jak by tylko przy uruchomionym silniku były owe problemy. Proszę o pomoc. P.s. Zapomniałem napisać, jest to skrzynia automatyczna. Możliwe że ktoś pokombinował z napędem i podpiął na stałe . Masz jaką palącą się kontrolkę na kokpicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 W a/t nie masz wiskozy. Problem zapewne tkwi w rozdziale napędu (solenoid C). Zazwyczaj sygnalizowane jest to na desce rozdzielczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Zaworki w tyle skrzyni odpowiedzialne za dołączanie tyłu. (Nie wiem jak to się fachowo nazywa ale temat znany specom od subaru) Zaworki w tyle skrzyni odpowiedzialne za dołączanie tyłu. (Nie wiem jak to się fachowo nazywa ale temat znany specom od subaru) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Zaworki w tyle skrzyni odpowiedzialne za dołączanie tyłu. (solenoid C) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 a czy rozłączając tylny napęd bezpiecznikiem 25A można zdiagnozować czy to wina tego solenoid C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 A świeci się coś na desce? (POWER, AT OIL TEMP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 u mnie na szczęście nie ale jakiś miesiąc temu złapałem kapcia i nie wiem jak długo na nim jechałem bo była to polna droga około 6 km a przed wjazdem na ta polna drogę na asfalcie leżało rozbite lusterko z innego auta i wtedy chyba musiałem przebić oponę o czym przekonałem się dojechawszy na miejsce po wyjściu z auta. Po założeniu dojazdówki auto wydawało dziwne odgłosy z tyłu i trzęsło nim delikatnie po wykonaniu skrętu minimum 90 stopni nie ważne czy w lewo czy w prawo najbardziej to było czuć przy prędkości od 25 km i obrotach 2000 i jedynie kiedy przestawało to wtedy gdy odpuściło się gaz i ponownie przyspieszało , przyspieszanie podczas wystąpienia tego dziwnego odgłosu nic nie pomagało hałas wzrastał. Po założeniu naprawionej opony objawy te zniknęły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 a czy rozłączając tylny napęd bezpiecznikiem 25A można zdiagnozować czy to wina tego solenoid C ? wydaje mi się, że tak. W końcu rozpinasz tył, a on jest za to odpowiedzialny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygarro Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Przepraszam że się nie odzywałem, długo nie było żadnej odpowiedzi i straciłem nadzieję Na desce nic się nie świeci wszystko wydaje się w normie, ale znalazłem pod maską na prawym kielichu amortyzatora kostkę na której jest napisane FWD, po otwarciu osłony nic w niej nie było. a tu otwarta czy powonno coś tam być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 jak włożysz tam bezpiecznik 25 A to rozłączy Ci tylni napęd i będziesz mieć wtedy tylko przednionapędowy , stosuje się to podczas holowania i jeszcze team w kilku przypadkach. Np u mnie instalatorzy gazu LPG użyli tego bo nie mogli se poradzić na AWD na hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygarro Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Dzięki wiekie za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygarro Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Dziękuję wszystkim za pomoc, udało się naprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 i co było nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 jakiejś osobnej skrzynki z opisem FWD nie znalazłem,ale czy gdzieś w tej głównej skrzynce należy wsadzić ten bezpiecznik, żeby rozłączyć tył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) O ile dobrze pamiętam to bezpiecznik "AWD" powinien być w prawym górnym rogu obok tego czerwonego 7,5A.(na przykrywce skrzynki powinien być opis) Jednak nie wszystkie automaty go mają, u mnie w forku mam skrzynię zaczynająca się od liter TV..... i tam jest centralny dyfer (VTD), zamiast MPT. Więc nie można odłączyć tyłu. Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez qra_633 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 we wskazany "otworek" należy wcisnąć bezpiecznik, i mamy subaru FWD (beznadziejna jazda ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się