Jump to content

Klocki hamulcowe impreza N/A 2006 GD


Janiczek88
 Share

Recommended Posts

Z opisu wynika, że nie. Komplet Ferodo do Twojego modelu to będzie FDB1982 - coś koło 330 zł. Ewentualnie Hawk Performance.

 

Sam jestem ciekaw :) Moje pewnie nie dadza rady wiecej niz 10tys.

Ktos wie jakie klocki montuja seryjnie w ASO?

Zeby ladnie hamowalo :) i nie piszczalo :)

 

Piszczenia nie wyeliminujesz, to nieodłączna cecha naszych aut :mrgreen: .

Link to comment
Share on other sites

Wytrzymałość zależy też na pewno od stylu jazdy ale 10 tyś to chyba nie za dużo jak na takie klocki:)

 

Znalazłem trochę zamienników Feredo FDB 1982

http://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet,subaru,impreza-kombi-gd-gg-od-2000-10,2-0-r-160km,107-4720-19154-100030-0-48-572529j.html#zamienniki

 

myślicie że warto czy lepiej zainwestować te 300zł?

Link to comment
Share on other sites

Zmieniając troszkę temat mam jeszcze jeden mały problem a mianowicie autko troszkę ściąga. Czy pierwsze czym powinienem się zająć to opony? Czy np poczekać i sprawdzić na nowym komplecie zimówek? Czy może jechać na sprawdzenie zbieżności? Jak patrzę po oponach to raczej ząbków nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Z opisu wynika, że nie. Komplet Ferodo do Twojego modelu to będzie FDB1982

 

Na tył. Przód to FDB 1639.

 

 

A nie chcesz Hawka HPS ? Jeszcze całkiem rześkie, 7-8mm.

Link to comment
Share on other sites

Zmieniając troszkę temat mam jeszcze jeden mały problem a mianowicie autko troszkę ściąga. Czy pierwsze czym powinienem się zająć to opony? Czy np poczekać i sprawdzić na nowym komplecie zimówek? Czy może jechać na sprawdzenie zbieżności? Jak patrzę po oponach to raczej ząbków nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Sam jestem ciekaw :) Moje pewnie nie dadza rady wiecej niz 10tys.

Ktos wie jakie klocki montuja seryjnie w ASO?

Zeby ladnie hamowalo :) i nie piszczalo :)

Moje OEM-owe klocki w N/A wytrzymały ponad 100 tys. km. W WRX-ie - 50 tys. ;) I nigdy nie piszczały.

Link to comment
Share on other sites

Moje OEM-owe klocki w N/A wytrzymały ponad 100 tys. km. W WRX-ie - 50 tys.

@@sebachon, Ty to jesteś prawdziwy ninja. Hamulca prawie nie używasz :P A tak serio, to mi RC5+ na przodzie wytrzymują tak ok. 20k km, więc nie wiem jak można w cywilnej jeździe ssakiem zjechać normalne klocki w 10k km :huh:

Link to comment
Share on other sites

Moje obecne hamuja bardzo dobrze:) nic nie piszczy :) Tylko widze ze nie zbyt duzo ich zostalo. Gdzies na forum czytalem "ludzkie" problemy piszczacych klockow itp co wedlug innych uzytkownikow mialo przyczyne w zle dobranej twardosci klocka do tarczy.

Tylne niedawno wymieniale, to przednie sie koncza.

 

Co jest takiego magicznego w tych klockach ze tyle kosztuja?:)

Da sie odczuc roznice pomiedzy klockami za 200zl a tymi za ponad 300zl?

Link to comment
Share on other sites

Da sie odczuc roznice pomiedzy klockami za 200zl a tymi za ponad 300zl?

kup i przekonaj się sam ;)

(co będziesz czytał "głupoty" po forach, pewnie połowa piszących nie ma nawet prawa jazdy, co dopiero własnego samochodu)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...