Janiczek88 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam, powoli kończą mi się klocki, chciał bym zapytać czy ten model będzie pasował do mojego subaraka i co o nim sądzie? http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-ferodo-przod-subaru-impreza-gd-gg-i3433936137.html Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Sam jestem ciekaw Moje pewnie nie dadza rady wiecej niz 10tys. Ktos wie jakie klocki montuja seryjnie w ASO? Zeby ladnie hamowalo i nie piszczalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) aso wklada jurid klocki Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez viking1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Z opisu wynika, że nie. Komplet Ferodo do Twojego modelu to będzie FDB1982 - coś koło 330 zł. Ewentualnie Hawk Performance. Sam jestem ciekaw Moje pewnie nie dadza rady wiecej niz 10tys. Ktos wie jakie klocki montuja seryjnie w ASO? Zeby ladnie hamowalo i nie piszczalo Piszczenia nie wyeliminujesz, to nieodłączna cecha naszych aut . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janiczek88 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Wytrzymałość zależy też na pewno od stylu jazdy ale 10 tyś to chyba nie za dużo jak na takie klocki:) Znalazłem trochę zamienników Feredo FDB 1982 http://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet,subaru,impreza-kombi-gd-gg-od-2000-10,2-0-r-160km,107-4720-19154-100030-0-48-572529j.html#zamienniki myślicie że warto czy lepiej zainwestować te 300zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 W hamulce, jak i w opony zawsze warto inwestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) U siebie nie dawno wymieniałem i założyłem ferodo i nie narzekam. A dokładnie klocki FDB1639 Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez Mike85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janiczek88 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zmieniając troszkę temat mam jeszcze jeden mały problem a mianowicie autko troszkę ściąga. Czy pierwsze czym powinienem się zająć to opony? Czy np poczekać i sprawdzić na nowym komplecie zimówek? Czy może jechać na sprawdzenie zbieżności? Jak patrzę po oponach to raczej ząbków nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Śmigałem na ferodo i dawały radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Z opisu wynika, że nie. Komplet Ferodo do Twojego modelu to będzie FDB1982 Na tył. Przód to FDB 1639. A nie chcesz Hawka HPS ? Jeszcze całkiem rześkie, 7-8mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janiczek88 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 W jakiej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 @@Janiczek88, ->PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janiczek88 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zmieniając troszkę temat mam jeszcze jeden mały problem a mianowicie autko troszkę ściąga. Czy pierwsze czym powinienem się zająć to opony? Czy np poczekać i sprawdzić na nowym komplecie zimówek? Czy może jechać na sprawdzenie zbieżności? Jak patrzę po oponach to raczej ząbków nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Jedz na sprawdzenie geometrii. A to ściąganie występuje tylko w koleinach czy też na równym asfalcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janiczek88 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Właśnie na równej drodze, jak droga jest delikatnie pochylona w prawo to jest ok a jak jest prosta i mam prosto kierownicę to idę delikatnie w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Geometrie pelna zrob i powinno byc dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Sam jestem ciekaw Moje pewnie nie dadza rady wiecej niz 10tys. Ktos wie jakie klocki montuja seryjnie w ASO? Zeby ladnie hamowalo i nie piszczalo Moje OEM-owe klocki w N/A wytrzymały ponad 100 tys. km. W WRX-ie - 50 tys. I nigdy nie piszczały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Moje OEM-owe klocki w N/A wytrzymały ponad 100 tys. km. W WRX-ie - 50 tys. @@sebachon, Ty to jesteś prawdziwy ninja. Hamulca prawie nie używasz A tak serio, to mi RC5+ na przodzie wytrzymują tak ok. 20k km, więc nie wiem jak można w cywilnej jeździe ssakiem zjechać normalne klocki w 10k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Moje obecne hamuja bardzo dobrze:) nic nie piszczy Tylko widze ze nie zbyt duzo ich zostalo. Gdzies na forum czytalem "ludzkie" problemy piszczacych klockow itp co wedlug innych uzytkownikow mialo przyczyne w zle dobranej twardosci klocka do tarczy. Tylne niedawno wymieniale, to przednie sie koncza. Co jest takiego magicznego w tych klockach ze tyle kosztuja? Da sie odczuc roznice pomiedzy klockami za 200zl a tymi za ponad 300zl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Da sie odczuc roznice pomiedzy klockami za 200zl a tymi za ponad 300zl? kup i przekonaj się sam (co będziesz czytał "głupoty" po forach, pewnie połowa piszących nie ma nawet prawa jazdy, co dopiero własnego samochodu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Klocki za 200-300 pln??? OEM-owe kosztują ponad 700...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Klocki za 200-300 pln??? OEM-owe kosztują ponad 700...... a za ok 400 kupisz Hawk, albo OMP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się