Skocz do zawartości

Serwis po 2 latach - Wybór serwisanta


litschauer67

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Powoli zbliża się termin drugiego przeglądu mojego forka. Samochód działa jak należy, W ubiegłym roku serwisowałem go w MM-Cars Katowice ( tam gdzie by zakupiony ) i ..........nie jestem zadowolony z tego serwisu oraz podejścia do klienta.

Nie będę opisywał dlaczego moja opinia na temat serwisu jest właśnie taka a nie inna ( moderatorzy na to nie pozwolą a i ja musiał bym użyć słów powszechnie uznawanych za niecenzuralne ). Powiem tylko tyle, ze termin ustaliłem z 2 tyg. wyprzedzeniem na godz 7.00 a auto odebrałem ok 12 BRUDNE i bez stosownych zapisów w książce gwarancyjnej i dopiero moją wyraźną prośbę uzupełniono to w książce gwarancyjnej - ale z jakimi minami.( poinformowano mnie ,że zapisy te nie są już obligatoryjne a wszystko znajduje się w systemie - ciekawy jestem co powiem przyszłemu potencjalnemu nabywcy o ich braku ? ). Co do jakości i faktycznie wykonanych prac powiem tylko qr.a, lipa itp.

Spieszyłem się bardzo i nie chciałem wdawać się w polemiki z obsługą bo w Pl byłem tylko 7 dni ( szkoda czasu ).

Teraz nie chcąc popełnić powyższego błędu chciałbym zapytać Was co sądzicie o serwisie Subaru w N. Sączu Auto-Complex ( Wielogłowy ).

 

Na pocieszenie powiem obsługa przy sprzedaży wzorowa ale serwis..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
moderatorzy na to nie pozwolą

Na konstruktywną krytykę pozwalają :)

musiał bym użyć słów powszechnie uznawanych za niecenzuralne

Na to nie pozwolą :P

Natomiast niezadowolenie można jak najbardziej wyrazić bez używania słów ogólnie uznanych - wymaga nieco więcej kreatywności :)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna Dyrekcjo :bowdown:

 

Czy moja kreatywność cokolwiek zmieni, śmiem wątpić. Jeśli krytyka miała by być konstruktywna w stosunku do serwisu to bardzo chętnie "wylał bym swoje żale na forum" , ale z pozycji Dawida tylko JEDEN ale za to celny strzał pozbawił by Goliata jego siły. Jak napisałem powyżej, nie miałem czasu wdawać się w dyskusje z obsługą serwisu- dla mnie czas, ma także wymiar materialny -a tylko wskazać co zostało faktycznie zrobione a co przyjął cierpliwy papier no i w jakim czasie :scenic: . Gdyby człowiek wiedział że się za chwilę się przewróci to by usiadł a gdyby wiedział, że będzie po prostu inaczej potraktowany ( patrz synonim słowa oszukany ) to by wcześniej wykonał odpowiednie kroki mające temu zapobiec ( np. niezależna ekspertyza rzeczoznawcy + dokumentacja fotograficzna przed i po wizycie w "serwisie" ) lub po prostu wybrał inny serwis.

Aby być obiektywnym powtórzę raz jeszcze: obsługa sprzedaży 5+ :thumbup::puchar: ale serwis porażka na całej linii :toobad::facepalm::czerwona: , a szkoda bo psuje to dobry wizerunek Subaru z którego jestem bardzo zadowolony :D .

Nie oczekuję czerwonego dywanu ale tylko podstaw uczciwości i namiastki uprzejmości.

 

ps. nie użyłem żadnego słowa powszechnie........................a parę emotikonów wyrazi uczucia jakie mną targają oraz moją kreatywność , chylę czoła :hi: i wiem, że :th_dash: nie przebiję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem z usług serwisu w NS.

Zrobiłem tam 7 przeglądów i ogólnie bez zastrzerzeń.

Jeden przegląd w Szwecji przy 75 kkm. Konkretnie i szybko. Uwinęli się chyba w 1,5 godz ale oddali auto nie umyte :unsure:

Po wizycie w serwisie u Emila przy okazji drobnej naprawy byłem bardzo zaskoczony, pozytywnie.

Bardzo profesjonalna obsługa. Wszystko powiedziane i wytłumaczone, co i jak będzie robione i co zostało zrobione.

Nawet została pokazana wymieniona część :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Miecho

 

Wybór dokonany - Emil Frey a Katowice MM Cars - skreślone

 

gdybyś się wybierał jednak na śląsk, polecam szczerze ASO Mikołów, korzystam z ich usług od lat i jestem bardzo zadowolony. Serwisu firmy MM nawet nie ma co komentować :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tajemnicą Poliszynela jest podejście do klienta i jakość serwisu MM Cars a Subaru na to nie reaguje - wiedząc bardzo dobrze, że to serwis jest lwią częścią przychodu firmy ( jak w przypadku innych marek ). Myślę, że dzieje się tak dlatego, Ze MM Cars jest multisprzedawcą mającym w swojej ofercie inne marki.Ale to tylko moje dywagacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko tyle, ze termin ustaliłem z 2 tyg. wyprzedzeniem na godz 7.00 a auto odebrałem ok 12 BRUDNE i bez stosownych zapisów w książce gwarancyjnej i dopiero moją wyraźną prośbę uzupełniono to w książce gwarancyjnej - ale z jakimi minam
Ale to nie jest w końcu aż takie straszne przewinienie.... :rolleyes: Coś źle naprawili, popsuli, obrazili, itp.?...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest w końcu aż takie straszne przewinienie.... :rolleyes: Coś źle naprawili, popsuli, obrazili, itp.?...

 

Muszę obiektywnie przyznać nie zepsuli ( i za to ich chwalę :bowdown: ) ale czy można przeczytać książkę bez jej otwarcia ( za wyjątkiem ebooka :) ) ? Nie mogę więcej napisać bo nikogo za rękę nie złapałem ale wymiana czegoś co jest zamknięte wymaga otwarcia powyższego, no chyba,że jest się Copperfieldem :blink:. Obrazili - to niewłaściwe sformułowanie ale traktowanie klienta " per nogam ",który kupił w MM Cars 2 auta i prosi o odpowiedni zapis w książce serwisowej ( do czego są zobligowani ) na miejscu chyba nie jest. Chyba, że cierpliwy papier przyjął wszystko na swoje barki nie przypuszczając,że dociekliwy klient sprawdzi czy stan zapisu w książce pokrywa się ze stanem faktycznym ( lub zapis wykonany został rutynowo - automatycznie i nie chciało się poprawić bo klient i tak się nie domyśli lub będzie zbyt leniwy aby te zapisy czytać a tym bardziej sprawdzać - o ile jest to możliwe).

 

Temat zamknięty - następny serwis Emil Frey.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tajemnicą Poliszynela jest podejście do klienta i jakość serwisu MM Cars a Subaru na to nie reaguje - wiedząc bardzo dobrze, że to serwis jest lwią częścią przychodu firmy ( jak w przypadku innych marek ). Myślę, że dzieje się tak dlatego, Ze MM Cars jest multisprzedawcą mającym w swojej ofercie inne marki.Ale to tylko moje dywagacje.

 

MM to duża firma i zapewne generuje duże obroty na sprzedaży, a w okresie gwarancji i tak ludzie do serwisu przyjadą. Pewnie z 90% nabywców nowych aut nawet nie wie co ma pod maską i jest im obojętne, co się z autem w serwisie dzieje, to my jesteśmy garstką maniaków bardziej zainteresowanych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to my jesteśmy garstką maniaków bardziej zainteresowanych :)

 

Lub pozytywnie zakręconych, lubiących wiedzieć co i jak im pod maską ( nie mylić z deklem :D ) gra.

Nie jestem fachowcem w dziedzinie motoryzacji i mimo mojego "młodego wieku <50 ;) " kilka aut ( 12 ) już miałem i mam nadzieję ,że 13 ( Subaru ) będzie szczęśliwą cyfrą :D.

 

Z ciekawych usterek to przez 4 lata serwisowania w MM Cars jak się okazuje nie była kontrolowana klima ( pomimo szumnych zapewnień).

 

 

 

:facepalm::toobad::facepalm:

 

 

Ciekawostka - to nie jest tak że chcę komuś łatkę przypiąć ( nie chcę ale muszę - jak kiedyś powiedział Pan Prezydent ,lub to kolejny "plus ujemny" ,albo "oczywista oczywistość" - własność cytatu JK. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...