japa Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Hi! Przymierzam się do odmłodzenia świeżego zakupu, czyli Legacy '94-> 2,2 manual; Jeśli ktoś mógłby mi doradzić jak zlokalizować rzężenie dochodzące z tylnej osi, byłoby super; pomijam już fakt, że auto kręci się na całkiem młodych oponach kumho... W każdym razie odgłosy są zależne od obciążenia silnika, przy przyśpieszaniu cichną, przy hamowaniu silnikiem - B52; podczas wymuszania skrętów odgłosy zmieniają się, generalnie wygląda to na prawe tylne łożysko koła, ale mogę się mylić... miał ktoś może do czynienia z amortyzatorami Magnum? Znajomy sprzedawca oferuje dobrą cenę, a KYB made in Spain - to nie brzmi zachęcająco; Magnum - 260 PLN, KYB - 370 PLN Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Na poczatek podnies samochod. Najlepiej tak, zeby wszystkie kola byly w gorze i zakrec kazdym z osobna. Jak ktores szumi, to juz masz pewnosc. Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tofik Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Po tym co opisałeś stawiam na dyfer. Szczególnie przy zmianiającym się dźwięku na zakrętach - wtedy różnicówka "daje głos". Jak masz podejrzenia w kwestii łożyska to rozpędź się porządnie wyłącz radyjko, nawiewy i co tam jeszcze masz ... i słuchaj. Pożesz zabrać pasażera coby obsłuchał Ci z innego punktu siedzenia. Łożyska z reguły generują wyższe tony niż dyfry. Możesz podnieść autko złapać solidnie za koło (dół i góra) i spróbować ruszyć w tej osi. Jeżeli jest luz to będzie wyczuwalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japa Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 hmmm...; metody te są mi nieobce, krecenie kołem nienapędzanym daje 100% pewności, krecenie kołem napędzanym idzie licho (duże opory)... a propos to podczas skretów w łożysku koła zmienia się obciążenie i zużyte łożysko zmienia dzwięki w każdym razie dziękuję za zainteresowanie i udać sie muszę najpierw na kanał :I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 W każdym razie odgłosy są zależne od obciążenia silnika, przy przyśpieszaniu cichną, przy hamowaniu silnikiem - B52; podczas wymuszania skrętów odgłosy zmieniają się, generalnie wygląda to na prawe tylne łożysko koła, ale mogę się mylić... Auto na kobyłki i posłuchac od spodu czy dyfer czy łożysko, inaczej trudno zdiagnozować. Jak zalezy od obciążenia to raczej dyfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Auto na kobyłki i posłuchac od spodu czy dyfer czy łożysko przydatnym gadgetem jest stetoskop w takiej sytuacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 panklex, bez też można się obyć ale trzeba uważać z włosami i wystającymi czesciami ubrania i żeby się nie oprzec o kręcące się np. 100km/h kółko ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ROTFL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.