Rafal77 Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Zamontowalem silnik z subaru legace 2,2 z 1991 roku w volkswagenie garbusie. Z orginlnej wiazki subaru wyplotlem czesc odpowiedzialna za silnik. Silnik po trzy letnim postoju uruchomil za pierwszym przekreceniem kluczyka. Niestely podczas przestoju zimowego w garazu pekl kaloryfer i garbus zostal zalany para. Wysuszylem wszystko, ale silnik nie odpalil. Komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwowa i nie ma iskry. Oddalem do mechanikow ale nie naprawili, zreszta malo kto chce robic cos przy takim wynalazku. Musze wiec zrobic to sam i potrzebuje pomocy. dokladnie chodzi mi o kolejnosc sprawdzenia kodow bledow, ewentualnie sugesti co sprawdzic w jakiej kolejnosci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Przeniesione na forum techniczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Sprawdź przede wszystkim czy cewki są ok. oraz czujnik położenia wału korbowego. Te elementy cieczy nie lubią. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę ci takiej furki. Klasyczne auto i taki silnik w nim . Powodzenia w dalszych pracach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Super pojazd. Mozesz napisac jaka masz skrzynie, i jesli ona jest od Garbusa, to jak ja przykreciles do silnika Subaru. Moim marzeniem jest Ogorek z silnikiem od STi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal77 Posted May 18, 2006 Author Share Posted May 18, 2006 Jeśli będzie uszkodzony czyjnik wału to nie będzie startowała pompa paliwowa? Zawsze po przekręceniu kluczyka pompa włączała się na około 5 sekund. Teraz tego nie robi. Może ktoś ma drugi komputer do tego silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 Rafal77, ale czujnik położenia wału nie ma nic wspólnego z pompą paliwa. Może po prostu padł przekaźnik od pompy albo bezpiecznik jakiś? Może kable gdzieś skorodowały? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal77 Posted May 20, 2006 Author Share Posted May 20, 2006 Sprawdzilem calą instalację, kabel po kablu zgodnie ze schematem, przekaźniki, bezpieczniki, zasilanie wszystko ok. Styki potraktowalem kontaktem ale dalej nic. Podlączylem kontrolkę Check Engine, wcześniej jej nie bylo, ale nie zapala się. Jedyne co slychać to terkot cewki umiejscowionej poniżej przepustnicy po lewej stronie. Chyba padl komputer. Może ktoś ma do sprzedania komputer do silnika 2,2 16 V z 1991 roku? Jego oznaczenie D4 22611AA611 A11-000RA7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 Rafal77, z jakiego miasta jesteś? Bo w profilu nic na ten temat nie ma, a to ułatwiłoby ewentualną pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal77 Posted May 20, 2006 Author Share Posted May 20, 2006 Jelenia Góra Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 No to jest kawałek. A styki komputera i w kablach do niego są OK? Najprościej będzie taki komputer znaleźć buszują cpo allegro (tam gdzie na części auta sprzedają), albo skontaktować się z jednym z warsztatów, które w subarakach dłubią, ale to może być dosyć kosztowne. Lepeiej by było zorganizować sobie taką jednostę do testu, czy to faktycznie to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal77 Posted May 20, 2006 Author Share Posted May 20, 2006 Styki wszystkie sprawdzilem są ok. Dla pewności prysnolem kontaktem, rozpuszcza on wszystkie tlenki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts