Skocz do zawartości

mały upgrade imprezy n/a


kubaRX

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu jeździłem sobie z podłączonym komputerem i mimo, że na zewnątrz było ok -10st to temperatura powietrza w kolektorze wynosiła +40st. Zastanawiam się czy zastosowanie wlotu powietrza z legacy MY00 co mogłoby obniżyć tą temperaturę gdyż powietrze będzie zasysane z przodu auta a nie ze środka komory silnika.

http://gallery.legacycentral.org/d/9584-2/Cobb_20CAI_20001.jpg

 

Cały układ dolotowy różni się jedynie tym ostatnim elementem od tego w mojej imprezie.

Problem jest tego typu że w miejscu zamocowania tego wlotu w imprezie jest korek chłodnicy. Jako iż i tak chłodnicę mam do wymiany pomyślałem o wstatieniu takiej z korkiem bardziej po prawej stronie ale... czy chłodnica od legacy podejdzie do imprezy? Może ewentualnie inna??

 

Pacjent to impreza GC8 RX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne. Ja próbowałem zagospodarować wlot w masce w samochodzie n/a i nawet założyłem temat:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55950-agrotjuning-czyli-jak-z-kurnika-w-na-zrobic-cold-intake/

 

Jeśli komuś nie chce się czytać to w dużym skrócie: różnica między temp zewnętrzną a temp mierzoną w dolocie przy całkowicie seryjny układzie dolotowy wynosiła ok 17 stopni. Dziwne, że u Ciebie różnica temperatur to prawie 50st. Nie było przypadkiem tak, że mimo, że na dworze było -10st do zagrzałeś samochód na postoju i wtedy sprawdzałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Hej, moje laickie pytanie też dotyczy układu dolotowego. Tytułem wstępu: Nadeszła chwila by wymienić filtr powietrza. Przyszedł mi do głowy pomysł, żeby zamiast wymienić filtr na seryjny, dać dolot z nierdzewki i stożek. Znalazłem "niby" dedykowany do Imprezy 2.0 N/A z lat 95-00

http://www.j-parts.pl/uploads/_CGSmartImage/Uklad-dolotowy-SUBARU-IMPREZA-1995-00-bez-turbo-1-63c8f2cce85c6892b6a22876f01bd9ff.jpg

 

Tylko generalnie jak się zabrałem za wymianę, to się okazało, że ten rzekomo dedykowany układ nie ma miejsca na czujnik znajdujący się za fabryczną puchą i wywala mi check engine, dodatkowo ma o jeden otwór za mało w porównaniu do serii. Innymi słowy zostaje mi jeden nie podpięty do niczego wężyk. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii? Od razu mówię, że zwrot towaru mam na uwadze (żeby mi ktoś nie napisał, zwróć i kup normalny, bo to wiem ;P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten dolot co kupiłeś jest do 125km, mamy map sensor, Ty masz przepływke, my mamy filtr w puszce zaraz przed przepustnica, Ty masz koło nadkola jak w gtkach

 

jak coś to przyjme taką rure jak już wtopiłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...