Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

A wracając do tematu:

 

2007 Volkswagen R32 - 250hp V6 and AWD

 

The R32�™s power comes from a 3.2 L naturally aspirated 15-degree narrow angle V6 engine. With 250 horsepower and 236 ft. lbs. of torque, the R32 is all muscle. The standard 4MOTION all-wheel-drive system transfers at least 75 percent of available torque to the rear wheels. Volkswagen�™s acclaimed DSG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2006 Porsche 911 Turbo Airforce by 9ff - Streamlined and Lightened Body

 

Streamliner II

 

The description stream-lined suits the 9ff Turbo perfectly well. Put your foot down on the accelerator, and you know the reason why 9ff chose the name Airforce.

 

Thanks to the modified front race grill, the radiator and engine cooling system are provided with more air while the brake cooling is improved by discreet additional air inlets. A boot lid made of carbon (and, on demand, also the roof) effects a considerable weight reduction to 1,300 kg.

 

Maximum performance is brought to perfection by optimised aerodynamics enhancing the powerful Porsches driving stability while providing the model with an even more dynamic elegance. The monstrous inner life, however, does not reveal itself that easily to lowbrow observers. 9ff confined themselves to lowering the front apron a little in a decent fashion and to applying elegant 19 and 20 inch wheels with the new 9ff design and an enlarged brake system. A newly designed rear wing completes the aerodynamics kit while the stylish and aerodynamically enhanced exterior mirrors round out the picture.

 

The 9ff Turbo Airforce is for the real gentlemen among us a horsepower wolf expressing gentle modesty.

 

 

Tylko te felgi... :shock:

 

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-A-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-B-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-C-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-D-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-E-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-F-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-G-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-H-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-I-640.jpeg

2006-Porsche-911-Turbo-Airforce-by-9ff-Streamlined-and-Lightened-Body-J-640.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zmienić nazwę tematu na: "Leniwe wycinanki z zagranicznych serwisów motoryzacyjnych, czyli jak nabić sobie posta i dobrze to ukryć".

 

:mrgreen: Heh tez to zauwazylem, ze cos Owoc nam ostatnio serwuje takie newsy (wycinanki), co lepsze prawie wszystkie z tego samego serwisu. Rozumiem, ze Owoc probuje nadazyc za Michalem, ale o ile w jego przypadku jest to uzasadnione (jak wiemy zajmuje sie tym zawodowo i pewnie czyta jak i pisze rozne newsy), to Owocowi to srednio pasuje :mrgreen::mrgreen::mrgreen: No chyba ze Owoc dostanie jakiegos mms'a od Michala i z nami sie podzieli :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: Heh tez to zauwazylem, ze cos Owoc nam ostatnio serwuje takie newsy (wycinanki), co lepsze prawie wszystkie z tego samego serwisu. Rozumiem, ze Owoc probuje nadazyc za Michalem, ale o ile w jego przypadku jest to uzasadnione (jak wiemy zajmuje sie tym zawodowo i pewnie czyta jak i pisze rozne newsy), to Owocowi to srednio pasuje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: No chyba ze Owoc dostanie jakiegos mms'a od Michala i z nami sie podzieli :cool:

 

 

Cytując Gal'a Owoc napisał posta „(na miarę swoich możliwości oczywiście)” :mrgreen:

 

 

To się bujajcie, niech ten wątek zemrze. A mms'em to się już na pewno żadnym nie podzielę :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda :mrgreen: :

Kiedy mówiło się o możliwości (dla entuzjastów włoskich supersamochodów - ryzyku) montowania 500-konnego diesla w Lamborghini Gallardo, w grę wchodziła zapewne właśnie ta jednostka, ukazana dopiero teraz. Jednak z nieoficjalnych informacji udzielonych mi przez przedstawiciela Lamborghini mogę oznajmić, że dla takiego wariantu nie ma żadnych dalszych planów. Patrząc jednak na tak niewiarygodne osiągi owej jednostki, nie pozostaje nic innego jak oswoić się z myślą, że to jednak tylko kwestia czasu.

 

Google nie kłamie :mrgreen:ale niesie wiedze pod strzechy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...