MIKKI Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Temat dotyczy Legacy Turbo '93. Jeden tłoczek chodzi, a drugi nie. Nie mogę go ani wbić ani wypompować. Nie chcę robić nic na siłę, więc czekam na podpowiedź. Korpus wygląda na nierozbieralny, a tłoczek jest dosyć głęboko i nie mogę naładować smaru pod uszczelki. Edit: Czy zaciski od innych wersji pasują do turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a jakby tłoczek WD40 potraktować, to nie pomoże w rozruszaniu go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Próbowałem, ale nie mogę dostać się pod gumową osłonę (jest schowana), no i nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie? tzn pewnie nie jest złe bo jak by już ryszył - wyszedł, to wtedy łatwo by go było przesmarować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a jakby tłoczek WD40 potraktować, to nie pomoże w rozruszaniu go? WD40 to raczej swego rodzaju placebo poprawiające nastrój i ładnie pachnące. Podejrzewam że tłoczek aluminiowy zaśniedział i ciężko go będzie ruszyć. Najlepsza powinna być nafta nalana do cylinderka. jesli nie to może podgrzać zacisk i schłodzić tłoczek powinno ruszyć. Najpewniejszy jest palnik, jednak po zabawie palnikiem zacisk może nadawać się jedynie do dekoracji garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 można zawsze jeszcze spróbować zalać troszke płynu hamulcowego na tłoczek od strony szczeliny na tarczę i tak zostawić na noc. czasami pomaga w rozruszaniu zastałych/zapieczonych tłoczków. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Albo zalać coca-colą panklex, placebo placebem, ale jako środek doraźny jest całkiem wygodny. Mam jeszcze olej teflonowy do łańcuchów rowerowych na ciężkie trasy, ale on nie aplikuje się tak łatwo w aucie jak WD40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Tak jak przedmówcy napisali schłodzić tłoczek, może być CO2 z butli od migomatu... lub gaśnicy śniegowej... potraktować penetratorem też nie zaszkodzi... potem przyblokować chodzący tłoczek, tak, żeby się nie wysuwał, a ten zapieczony przyblokowac z lekkim luzem i pompować pedałem.... ...jak kiedyś nie zabezpieczyłem tłoczka to wystrzelił mi na ponad metr od zacisku... Jeżeli juz wyjdzie trochę, to można spróbowac go obkręcić, na ogól pomaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Dzięki chłopaki, jutro popróbuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 zacisk ten sam co w starszych gt. chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Goldenarts, zablokowanie ruszającego się tłoczka i użycie WD40 sprawiło, że drugi tłoczek też pracuje Jeszcze parę razy je przepompuję i nasmaruje i powinno być git! Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 MIKKI, Polecam się na przyszłość... ...jak tylko będę mógł.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi