Basmanek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 to może ja wtrące swoje 3 grosze, ponieważ kiedyś rozważałem swap w forku EJ2.0 sohc. moj nazwijmy go tuner (nie aso subaru) powiedział że w tym wypadku 2.2 z dziadka pasuje (blok z głowicami, a góra itd zostaje) p&p i ECU sobie poradzi. Z tm ze te 0,2 l to troche słabo wstosunku do nakładu... ale w przypadku posiadania LPG proponuje do oryginalnego silnika 2.0 wstawic blok ej25d (zdaje sie) przykrecic stare głowice i bedzie hulać. 2,5l wytraja sie już LPG i wszystko jest git. Silnik Jest troche doprężony co akurat przy lpg jest dobre, ma lepszy moment w obrotach użytkowych, ze względu na nieco mniejsze doloty może nie osiągnac max momentu przy najwyższych obrotach a co za tym idzie max mocy (156km). Jak ktoś ma możliwości to chyba warto podłubać, mnie się nie opłacało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Basmanek na takie info czekałem. Opłacalność z takimi zabiegami nie wiele ma wspólnego, ale nie zawsze oto chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Minęło trochę czasu i swap doszedł do skutku. W silniku ej22 zmieniłem tylko lewy wałek rozrządu (patrząc z przodu auta) aby można było zamontować aparat zapłonowy, reszta została z ej18. Przyrost szmocy czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Polecam film - swap 2.5N/A na H6 3,6 i dodanie dużego turbo - w efekcie koło 400KM - a fajnie się ogląda, bo chłopaki mają poczucie humoru - efekt - poniżej 12 sekund na ćwiartkę. https://www.youtube.com/watch?v=PuBzSdjZfPw&list=PLp0KnUFYB--jDPJ-km5lSpvJvEJtCIdgl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Alfik oglądam ich od dawna i nie da się nie zauważyć, że ich filmy od dłuższego czasu to tylko reklama poszczególnych firm więc nie ma się czym podniecać. A te 400KM to w PL wypluwa silnik NA tyle że v8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xPr0Matrix Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Witam, myślę nad swapem 2.0 mojego GX na 2.2 i pow mechanik pow że nic nie trzeba prócz silnika, wiec co z przepływką która jest w legasiu 2.2 a której ja nie posiadam ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Jeśli kolektor ssący będzie pasował na silnik 2.2 to montujesz cały osprzęt z 2.0, ale jak wtryski i ecu to ogarnie to już tego nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Cześć, jak masz 2.0 to masz przepływkę przy puszce filtra powietrza. Ja przekładałem, miesiąc temu z 2.0 na 2.2 i wszystko pasuje P&P!!! Co do kolektora i ecu to u mnie kolektor został z 2.0 bo miałem gaz (kolektory są te same), ECU też zostało z 2.0 i ogarnia. Ja jeszcze wrzuciłem skrzynię z kombi z reduktorem do sedana. Jak by co to pisz na PW. Pozdrawiam. Kuba A teraz zauważyłem Ty masz imprezę 125KM a to już inny silnik. P&P pasuje do 116KM, ale sam słupek można przełożyć, tylko po co ? Mam Legacy III 2.0 125KM i Legacy I było 116 jest 136 i wielkiej różnicy między 125 a 136 nie ma. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Czesc, na wstepie chcialem sie pozalic, mam impreze 1.6 silnik 2.0 mozna kupic za czapke gruszek, wiec chetnie bym podmienil.Najchetniej zostawiajac obecny kolektor ssacy i sterowanie, jezeli to mozliwe. Zasilanie LPG sekwencja, wiec przezyl bym jakies nie doskonalosci na benzynie.silnik jaki chce nabyc to oczywiscie stary 116 konny motor, wiem ze paski rozrzadu sa takie same, wiec licze ze ssacy moglby na tym siasc, a jak nie to moze z glowicami? co myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Panowie a jak jest z silnikiem w Legacy? Z 2.0 125KM na 2.5 156KM? Pasuje to P&P, czy raczej rzeźba wskazana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 125 koni ma 4 walki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Nie, sohc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 nikt sie nie chce wiedza podzielic.. ja mam tyle dobrze ze mam w domu legasia z motorem 2.2 i impreze, jak sie zrobi troche cieplej to przymierze ssaka z 2.2 do 1.6 BTW, chodza mi po glowie takie szatanskie mysli, zeby kupic legasia IV w dizlu bez silnika za >10k zl i wpakowac tam normalny, prawdziwy benzynowy silnik. Kto jest za? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 nikt sie nie chce wiedza podzielic.. ja mam tyle dobrze ze mam w domu legasia z motorem 2.2 i impreze, jak sie zrobi troche cieplej to przymierze ssaka z 2.2 do 1.6 BTW, chodza mi po glowie takie szatanskie mysli, zeby kupic legasia IV w dizlu bez silnika za >10k zl i wpakowac tam normalny, prawdziwy benzynowy silnik. Kto jest za? Podobno graty z Wrx'a pasują, wiązka do przeróbki, Ecu do wymiany. Skrzynia i reszta podobno pasuje. Ale nie dam sobie ręki obciąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 ja to bardziej w roli zonowoza widze. czyli wolnyssak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 BTW, chodza mi po glowie takie szatanskie mysli, zeby kupic legasia IV w dizlu bez silnika za >10k zl i wpakowac tam normalny, prawdziwy benzynowy silnik. Kto jest za? Jeżdżą przynajmniej 2 takie H6, jeden manual i jeden automat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Dnia 18.01.2017 o 22:22, thomson0073 napisał: Dnia 18.01.2017 o 18:17, diabel_215 napisał: nikt sie nie chce wiedza podzielic.. ja mam tyle dobrze ze mam w domu legasia z motorem 2.2 i impreze, jak sie zrobi troche cieplej to przymierze ssaka z 2.2 do 1.6 BTW, chodza mi po glowie takie szatanskie mysli, zeby kupic legasia IV w dizlu bez silnika za >10k zl i wpakowac tam normalny, prawdziwy benzynowy silnik. Kto jest za? Podobno graty z Wrx'a pasują, wiązka do przeróbki, Ecu do wymiany. Skrzynia i reszta podobno pasuje. Ale nie dam sobie ręki obciąć. Mozna wrzucic silnik z WRXa i osprzęt tez, wiekszosc rzeczy ladnie pasuje. No wiązke trzeba przerobic, ale nie będą to duze zmiany. I dac inny ECU, jesli chcemy korzystac w pełni z mozliwosci silnika WRX w buzie Legasia, to najlepiej wrzucić ECU od Legacy GT. Bywają takie na sprzedaż i to zazwyczaj w rozsadnych pieniądzach. Trzeba pamietac zeby kupic ECU od wersji ze skrzynią manualną, automat ma inny ECU. Swapowac z uszkodzonego diesla na wolnossaka 2.5? Mozna, ale chyba mały to sens. Bo koszta będą prawie ze identyczne jak przy 2.5Turbo , a moc, moment i wrazenia zupelnie inne. Dnia 18.01.2017 o 18:17, diabel_215 napisał: BTW, chodza mi po glowie takie szatanskie mysli, zeby kupic legasia IV w dizlu bez silnika za >10k zl i wpakowac tam normalny, prawdziwy benzynowy silnik. Kto jest za? jeśli poważnie byś o tym myślał to daj znac, na forum jest parę osób które mają duzo wiedzy na ten temat... Skrzynie zostawiasz sobie od Legasia diesla, nawet dwumase i sprzęgło mozesz zostawic, albo nawet lepiej jest wywalić dwumasę, która najczęsciej i tak jest zużyta. I założyc po prostu sprzęgło od WRX z jednomasowym kołem zamachowym z tegoż WRX. Podchodzi sprzęgło i koło zamachowe od WRXa 2.5 z lat 2005-2007. Takie koło zamachowe kupiłem na forum za 200zł, robiąc w swoim Legacy konwersję z dwumasu na jednomas. Jakbys myślał powaznie o swapie Legacy z diesla na 2.5T, to mam oryginalny ECU od Legacy 2.5GT manuala, który kupiłem kiedys w USA , mogę odstapić po kosztach. Silnik z osprzętem od WRX mozna dorwac dzis z rozbitka czy anglika w rozsądnych pieniadzach i mamy duzo fajniejsze auto niz Legacy diesel z wadą wrodzną na pokładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się