Skocz do zawartości

Programowanie dodatkowego kluczyka WRX 2005 POMOCY ...


rufijo

Rekomendowane odpowiedzi

WItam chcialbym dodac do sterownika nastepny kluczyk jest to ori subaru itp. Probowalem juz w zasadzie wszystkich metod wywołania procedury tj.

 

1. Nie mam rozpietych wtyczek pod oslona slupka od strony kierowcy w celu uruchomienia procedury kodowania dodatkowego kluczyka.

2. Sposob otworz zamknij drzwi przekrec stacyjke 10x w ciagu 30sek. itd... rowniez nie przynosi efektu.

 

Jezeli zna ktos jeszcze inny sposob na rozwiazanie tego problemu bede bardzo wdzieczny za podpowiedz, z góry dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he no rzeczywiscie nie musisz :) jak nic blizej nie znajde bede sie umawial.

 

Nie wiem, czy tyczy się to również klucza:

 

Rejestracja pilota:

 

- Maksimum do trzech pilotow może być zarejestrowanych dla każdego samochodu

- Kazdy nowy kluczyk musisz zarejestrowac w immobilizerze

 

1) Usun plastikowa oslone przy przednim slupku po stronie kierowcy, nastepnie połącz wtyczke "rejestratora" (Tak, te dwie rozłączone, białe wtyczki to wlasnie "registration connectors".

 

2) Przycisnij przelacznik zamka drzwi w pozycje 'otwarte'.

 

3) W czasie trzymania przycisku otwierania zamka drzwi (na drzwiach) nacisnij dwa razy jakikolwiek przycisk na pilocie w celu jego rejestracji.

 

4) Zamek drzwi automatycznie otworzy sie i zamknie. To bedzie oznaczalo zakonczenie rejestracji pierwszego pilota.

 

5) Jesli chcesz zarejestrowac kolejne piloty wykonaj z powrotem kroki 3 i 4.

 

6) Rozlacz wtyczke "rejestratora" po tym jak skonczysz rejestrowac piloty. Po tym sprawdz czy dziala zdalna operacja zamka. Dopoki wtyczka bedzie zlaczona centralny z pilota dzialac nie bedzie.

 

Próbuj.

Edytowane przez Qba25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilota do cetralnego zamka owszem zaprogramuje sie recznie , ale do immo , nie ma opcji , tylko aso , lub osoby które mają odpowiedni sprzęt :) . Trwa to dosłownie kilkanaście sekund :)

Podjedz do Grzeska bo daleko nie masz i bedziesz miał z głowy :)

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) ja w imo ten kluczyk mam nie moge go wlasnie zaprogramowac do centralnego ot caly klopot :(

czyli rozumiem ze odpalasz auto , a nie otwierasz z centralnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) ja w imo ten kluczyk mam nie moge go wlasnie zaprogramowac do centralnego ot caly klopot :(

czyli rozumiem ze odpalasz auto , a nie otwierasz z centralnego ?

Tak dokladnie.

NO wlasnie tak jak pisalem u gory po zdjeciu oslony slupka nie ma wtyczek :(

 

Plastik przy nogach, po lewej stronie.

Ups tego tego nie sprawdzalem jestes pewien "Usun plastikowa oslone przy przednim slupku"?

 

QBA25 odnalazlem twoje poprzednie posty no i wtyczki sie znalazly :) polaczylem przytrzymalem otwieranie na drzwiach wszystko zgodnie z instrukcja, ale nie lapie mi tego kluczyka mam wrazenie jakby z nim bylo cos nie tak auto mam EU a kluczyk jest z UK przypuszczam ze dziala na innej czestotliwosci :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Podpinam się do tematu, aby nie zakładać kolejnego wątku.

 

Auto kupione parę dni temu.

2 kluczyki w zestawie.

Poprzedni właściciel powiedział, że w jednym kluczyku (nieużywanym od nowości) nie była wymieniana nigdy bateria.

 

Rzeczywiście. wymieniłem. stara do wyrzucenia.

ale nie działają przyciski "open" "lock", ale kluczykiem mechanicznie da się otworzyć używając zamka w drzwiach i odpalić samochód.

 

pierwszy kluczyk (używany od zawsze) działa normalnie.

 

Znalazłem procedurę kodowania kluczyka (musiałem zdjąć plastikowe osłony progów) dwie wtyczki, zielona i biała itd itd.

 

Wszystko zgodnie z instrukcją.

Czy ktoś może ma jakąś złotą radę, dlaczego nie chce się zakodować centralny na 2 kluczyku ?

 

impreza gd eu

 

Pozdrawiam,

Tomek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Również podpinam się do tematu.

Od zakupu używanego subaru Outback 2008 EU 2.5 miałem 2 kluczyki i Podstawowy z metalowa końcówką nie otwierał/nie zamykał centralnego. Zakładałem że rozładowała się bateria.

Zapasowy działał. 

W problematycznym "Podstawowym" (tak go dalej będę określał) wymieniłem baterię Ale nadal centralny na niego nie reaguje.
Auto ma od zakupu zainstalowany w aso autoalarm X safe Car security (nie wiem czy to istotne).

-Po wymianie bateryjki w Podstawowym rozebrałem lewy słupek i połączyłem 2 białe wtyczki (zielone też mam połączone) . po połączeniu białych  zaczęła migać lampka sufitowa.

-Zamykam wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy

-kluczyk Podstawowy przekręcam na pozycję tuż przed zapłonem

- w drzwiach powerlock przechylam w kier na OPEN i trzymam (rozlega się powtarzające pikanie) i naciskam 2x przycisk otwierania na kluczyku i ... nic nie nie miga nie otwiera się i nie zamyka

- rozłączam białe wtyczki kluczyk podstawowy jak nie działał tak dalej nie działa.

 

-dodam że kluczyk Podstawowy odpala auto ale nie otwiera centralnego

- w/w operacja dla działającego zapasowego tak samo nie daje komunikatu potwierdzającego zarejestrowanie pilota (czy zarejestrowanego już nie potwierdza (zamknięciem otwarciem))

 

I tu moje pytania

-czy da się jakoś zdiagnozować że kluczyk cokolwiek transmituje do centralnego ?

-czy w/w procedura rejestracji zarejestrowanego już nie potwierdza ? czy może wykonuje coś nie tak?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...