Jump to content

Programowanie dodatkowego kluczyka WRX 2005 POMOCY ...


rufijo

Recommended Posts

WItam chcialbym dodac do sterownika nastepny kluczyk jest to ori subaru itp. Probowalem juz w zasadzie wszystkich metod wywołania procedury tj.

 

1. Nie mam rozpietych wtyczek pod oslona slupka od strony kierowcy w celu uruchomienia procedury kodowania dodatkowego kluczyka.

2. Sposob otworz zamknij drzwi przekrec stacyjke 10x w ciagu 30sek. itd... rowniez nie przynosi efektu.

 

Jezeli zna ktos jeszcze inny sposob na rozwiazanie tego problemu bede bardzo wdzieczny za podpowiedz, z góry dzieki!

Link to comment
Share on other sites

He he no rzeczywiscie nie musisz :) jak nic blizej nie znajde bede sie umawial.

 

Nie wiem, czy tyczy się to również klucza:

 

Rejestracja pilota:

 

- Maksimum do trzech pilotow może być zarejestrowanych dla każdego samochodu

- Kazdy nowy kluczyk musisz zarejestrowac w immobilizerze

 

1) Usun plastikowa oslone przy przednim slupku po stronie kierowcy, nastepnie połącz wtyczke "rejestratora" (Tak, te dwie rozłączone, białe wtyczki to wlasnie "registration connectors".

 

2) Przycisnij przelacznik zamka drzwi w pozycje 'otwarte'.

 

3) W czasie trzymania przycisku otwierania zamka drzwi (na drzwiach) nacisnij dwa razy jakikolwiek przycisk na pilocie w celu jego rejestracji.

 

4) Zamek drzwi automatycznie otworzy sie i zamknie. To bedzie oznaczalo zakonczenie rejestracji pierwszego pilota.

 

5) Jesli chcesz zarejestrowac kolejne piloty wykonaj z powrotem kroki 3 i 4.

 

6) Rozlacz wtyczke "rejestratora" po tym jak skonczysz rejestrowac piloty. Po tym sprawdz czy dziala zdalna operacja zamka. Dopoki wtyczka bedzie zlaczona centralny z pilota dzialac nie bedzie.

 

Próbuj.

Edited by Qba25
Link to comment
Share on other sites

Pilota do cetralnego zamka owszem zaprogramuje sie recznie , ale do immo , nie ma opcji , tylko aso , lub osoby które mają odpowiedni sprzęt :) . Trwa to dosłownie kilkanaście sekund :)

Podjedz do Grzeska bo daleko nie masz i bedziesz miał z głowy :)

Edited by carfit
Link to comment
Share on other sites

:) ja w imo ten kluczyk mam nie moge go wlasnie zaprogramowac do centralnego ot caly klopot :(

czyli rozumiem ze odpalasz auto , a nie otwierasz z centralnego ?

Link to comment
Share on other sites

:) ja w imo ten kluczyk mam nie moge go wlasnie zaprogramowac do centralnego ot caly klopot :(

czyli rozumiem ze odpalasz auto , a nie otwierasz z centralnego ?

Tak dokladnie.

NO wlasnie tak jak pisalem u gory po zdjeciu oslony slupka nie ma wtyczek :(

 

Plastik przy nogach, po lewej stronie.

Ups tego tego nie sprawdzalem jestes pewien "Usun plastikowa oslone przy przednim slupku"?

 

QBA25 odnalazlem twoje poprzednie posty no i wtyczki sie znalazly :) polaczylem przytrzymalem otwieranie na drzwiach wszystko zgodnie z instrukcja, ale nie lapie mi tego kluczyka mam wrazenie jakby z nim bylo cos nie tak auto mam EU a kluczyk jest z UK przypuszczam ze dziala na innej czestotliwosci :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Podpinam się do tematu, aby nie zakładać kolejnego wątku.

 

Auto kupione parę dni temu.

2 kluczyki w zestawie.

Poprzedni właściciel powiedział, że w jednym kluczyku (nieużywanym od nowości) nie była wymieniana nigdy bateria.

 

Rzeczywiście. wymieniłem. stara do wyrzucenia.

ale nie działają przyciski "open" "lock", ale kluczykiem mechanicznie da się otworzyć używając zamka w drzwiach i odpalić samochód.

 

pierwszy kluczyk (używany od zawsze) działa normalnie.

 

Znalazłem procedurę kodowania kluczyka (musiałem zdjąć plastikowe osłony progów) dwie wtyczki, zielona i biała itd itd.

 

Wszystko zgodnie z instrukcją.

Czy ktoś może ma jakąś złotą radę, dlaczego nie chce się zakodować centralny na 2 kluczyku ?

 

impreza gd eu

 

Pozdrawiam,

Tomek.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Również podpinam się do tematu.

Od zakupu używanego subaru Outback 2008 EU 2.5 miałem 2 kluczyki i Podstawowy z metalowa końcówką nie otwierał/nie zamykał centralnego. Zakładałem że rozładowała się bateria.

Zapasowy działał. 

W problematycznym "Podstawowym" (tak go dalej będę określał) wymieniłem baterię Ale nadal centralny na niego nie reaguje.
Auto ma od zakupu zainstalowany w aso autoalarm X safe Car security (nie wiem czy to istotne).

-Po wymianie bateryjki w Podstawowym rozebrałem lewy słupek i połączyłem 2 białe wtyczki (zielone też mam połączone) . po połączeniu białych  zaczęła migać lampka sufitowa.

-Zamykam wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy

-kluczyk Podstawowy przekręcam na pozycję tuż przed zapłonem

- w drzwiach powerlock przechylam w kier na OPEN i trzymam (rozlega się powtarzające pikanie) i naciskam 2x przycisk otwierania na kluczyku i ... nic nie nie miga nie otwiera się i nie zamyka

- rozłączam białe wtyczki kluczyk podstawowy jak nie działał tak dalej nie działa.

 

-dodam że kluczyk Podstawowy odpala auto ale nie otwiera centralnego

- w/w operacja dla działającego zapasowego tak samo nie daje komunikatu potwierdzającego zarejestrowanie pilota (czy zarejestrowanego już nie potwierdza (zamknięciem otwarciem))

 

I tu moje pytania

-czy da się jakoś zdiagnozować że kluczyk cokolwiek transmituje do centralnego ?

-czy w/w procedura rejestracji zarejestrowanego już nie potwierdza ? czy może wykonuje coś nie tak?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...