Remian
Użytkownik-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Poznań
-
Auto
Subaru outback 2008 2.5
Ostatnie wizyty
243 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Remian
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
2
Reputacja
-
Rosnące obroty bez przekładania się na prędkość wspominam z kończącego sie sprzęgła .. było to odczuwalne właśnie na wyższych biegach. ale napewno auto mi potem nie wyrywało do przodu.
-
Podłącze się pod temat. Subaru outback 2008 2,5 Buczało nawet jakby lekko warczało mi z tyłu po prawej. Więc do warsztatu i tam wymiana piasty na zamiennik za ok 300 zl. Buczenie zniknęło by po ok 2-3 tys km powrócić. Pomyślałem że albo walnięty zamiennik albo coś przekombinowane przy montażu brak paragonu więc zamówiłem na e-bay'u piste firmy Centric za 350 i zamontowałem sam zgodnie z instrukcją z PDF'a ale po 1tys znów wraca buczenio-warczenie. Czy mam pecha do zamienników czy coś innego ( coś co cichnie gdy dostanie nową piastę i potem się... nie wiem wyrabia ) może jeszcze powodować buczenio-warczenie z prawej z tyłu . dźwięk pojawia śie od ok 75 km a po 120 zanika. Nie jest związany z przyspieszaniem. Jazda po łukach nie zmienia natężenia dźwięku. A może coś innego uszkadza mi piasty .. ale co by to było?
-
tak białe do kodowania centralnego ... jak je złączysz to na czas złączenia przestanie działać centralny lampka sufitowa zacznie migać a przełączniik centralnego w drzwiach zamiast działać będzie powodował "pikający dzwięk" . Miałem to jak kiepska myjnia (pranie wnętrza) połączyła mi kostki. Odjechałem bez paragonu i potem sie zastanawiałem co sie dzieje
-
Narazie pada deszcz w poznaniu jak będzie pogoda i czas to spróbuje ze szwedem podejść. Wtedy strzelę fotkę.
-
Seb_ek zakupiłem zestaw 10 nasadek tej firmy (http://allegro.pl/wykretaki-do-uszkodzonych-zapieczonych-srub-nasado-i4565645658.html) (podobnych - nie pod pneumata tlko zwykłe i to nie dało rady 10 nie chwyciła a 9 nabijałem i jakoś nie wrzynała się tylko zaczynała się cofać i zeskakiwać ) . Jak ktoś szuka mogę odsprzedać ze zniżką
-
o cos takiego pierwszy raz widze ? Jak to sie nazywa i ak działa ? Co to są te pręciki wewnątrz ? upd. ud ło mi się doczytać Multi-fit
-
Mam objechany łeb śruby pokrywy zaworów w outbacku 2,5 z 2008 r. (Pękła mi nasadka podczas odkręcania i tak się zaczęło ) Próbowałem wykrętakiem ale bez powodzenia. Spawarki nie mam ale się zastanawiam czy jest jakis super wypas klej że np. naciapał bym go do nasadki i następnie założył na taki poniszczony łeb śróby i po zaschnięciu odkręcił. (łeb nie jest jeszcze okrągły ale 10'tka już go nie chwyta) Czy jakiś klej ma szanse wytrzymać odkręcanie ? swoją drogą nie wiem kto wcześniej to przykręcał tam powinno być ok 6 Nm. a tu ani rusz. Więc może zna ktoś taki klej o sile spawu ? A może macie jakieś inne porady. Pozdrawiam!
-
Panowie a w outbacku 2008 2,5 manual NA da się jakoś wydobyć pokrywy zaworów (lewa i prawa) bez wyciągania wtryskiwaczy ? W manualu opisują że wcześniej się usuwa. w autach z 2006 chyba coś takiego nie było potrzebne. Pytam bo jeśli tak to chyba muszę poszukać najpierw nowych O-ringów pod wtryski (tak sugerują w manualu) no i ciut więcej czasu zajmie.
-
w/w pytanie zadałem w innym wątku dotyczącym mojego modelu (http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55240-programowanie-pilota-w-obk/?hl=%2Bprogramowanie+%2Bpilota). Ten post i post z 01 wrzesień 2014 - 22:34 mogą zostać usunięte.
-
Podpinam się do tematu . Od zakupu używanego subaru Outback 2008 EU 2.5 miałem 2 kluczyki i Podstawowy z metalowa końcówką nie otwierał/nie zamykał centralnego. Zakładałem że rozładowała się bateria. (klucze takie w kształcie trujkąta z 3 prztciskami otwieranie zamykanie i bagażnik) Zapasowy działał. W problematycznym "Podstawowym" (tak go dalej będę określał) wymieniłem baterię Ale nadal centralny na niego nie reaguje. Auto ma od zakupu zainstalowany w aso autoalarm X safe Car security (nie wiem czy to istotne). -Po wymianie bateryjki w Podstawowym pilocie, rozebrałem lewy słupek i połączyłem 2 białe wtyczki (zielone też mam połączone probowalem tez przy rozlaczonych zielonych) . po połączeniu białych zaczęła migać lampka sufitowa. -Zamykam wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy -kluczyk Podstawowy przekręcam na pozycję tuż przed zapłonem - w drzwiach powerlock przechylam w kier na OPEN i trzymam (rozlega się powtarzające pikanie) i naciskam 2x przycisk otwierania na kluczyku i ... nic nie nie miga nie otwiera się i nie zamyka - rozłączam białe wtyczki kluczyk podstawowy jak nie działał tak dalej nie działa. -dodam że kluczyk Podstawowy odpala auto ale nie otwiera centralnego - w/w operacja dla działającego zapasowego tak samo nie daje komunikatu potwierdzającego zarejestrowanie pilota (czy zarejestrowanego już nie potwierdza (zamknięciem otwarciem i kierunkowskazami)) I tu moje pytania -czy da się jakoś zdiagnozować że kluczyk cokolwiek transmituje do centralnego ? -czy w/w procedura rejestracji zarejestrowanego już nie potwierdza ? czy może wykonuje coś nie tak? - wyczytałem też metodę dla modelu 2008 w górę która nie wymaga łączenia kabli ale to jest jakby do kodowania nowych pilotów i wtedy wprowadza się 8 cyfrowy pin dostarczony z nowym pilotem. W obu kluczykach (podstawowym i zapasowym nie znalazłem 8 cyfrowego piny zadnego gdzie go szukac?
-
Również podpinam się do tematu. Od zakupu używanego subaru Outback 2008 EU 2.5 miałem 2 kluczyki i Podstawowy z metalowa końcówką nie otwierał/nie zamykał centralnego. Zakładałem że rozładowała się bateria. Zapasowy działał. W problematycznym "Podstawowym" (tak go dalej będę określał) wymieniłem baterię Ale nadal centralny na niego nie reaguje. Auto ma od zakupu zainstalowany w aso autoalarm X safe Car security (nie wiem czy to istotne). -Po wymianie bateryjki w Podstawowym rozebrałem lewy słupek i połączyłem 2 białe wtyczki (zielone też mam połączone) . po połączeniu białych zaczęła migać lampka sufitowa. -Zamykam wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy -kluczyk Podstawowy przekręcam na pozycję tuż przed zapłonem - w drzwiach powerlock przechylam w kier na OPEN i trzymam (rozlega się powtarzające pikanie) i naciskam 2x przycisk otwierania na kluczyku i ... nic nie nie miga nie otwiera się i nie zamyka - rozłączam białe wtyczki kluczyk podstawowy jak nie działał tak dalej nie działa. -dodam że kluczyk Podstawowy odpala auto ale nie otwiera centralnego - w/w operacja dla działającego zapasowego tak samo nie daje komunikatu potwierdzającego zarejestrowanie pilota (czy zarejestrowanego już nie potwierdza (zamknięciem otwarciem)) I tu moje pytania -czy da się jakoś zdiagnozować że kluczyk cokolwiek transmituje do centralnego ? -czy w/w procedura rejestracji zarejestrowanego już nie potwierdza ? czy może wykonuje coś nie tak?
-
moja wiedza się powiększyła chodziło o wtyczki do programowania pilota ( z wątku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70397-z-cyklu-co-to-za-wtyczki/) szkoda że nie miałem tej wiedzy wcześnie 100 by zostało w kieszeni
-
Można wyczyścić i jest to nie skomplikowana operacja wymaga jednak dedykowanego środka w sprayu MAF Cleaner niedrogi. Gaz tu raczej niema znaczenia bo jest to czujnik mierzący przepływ samego powietrza za filtrem. Nie należy czyścić go mechanicznie bo jest delikatny. i nie jest tani Na youtube jest sporo filmików.
-
tu pisałem o moim przypadku : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68408-outback-25-2008-manual-nieturbo-sprzeglo-konwersja-dwumasy-na-stale/
-
Hej! U mnie trwało to 2 h Ale miałem już małą wprawę w rozbieraniu tylnej klapy po wymianie silniczka wycieraczki. U mnie linka i zamek były ok i wystarczyło wd 40 a po przeschnięciu olej silnikowy. Nie wiem na ile starczy ale potem wpadł mi pomysł - oczywiście jak już wszystko poskładałem - że mogłem dokładnie , gęsto i szczelnie napakować smaru powstała by może swego rodzaju bariera dla brudu - w sensie że nie trafił by pod sworzeń . ps. przy rozkręcaniu przydatna jest głębsza 8ka nasadowa (1 ze śrub była bardzo długa i ledwo złapałem nakrętkę po kombinacjach). Pozdrawiam.