carfit Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Czekałem na ten głos Mateusz jest jeszcze takie coś , jak , nie wiem jak to nazwać , lans , prestiż , duma , jeżdżąc przed kibicami fajnym scoobym , a przecież ma to być i zabawa . Już widzę te piszczace laski w miniówkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Weź Edwina na PR-owca.Wtedy będzie zabawa. Też optuję za Typ R-em.O dobry wynik w pierwszym sezonie i tak będzie ciężko,nawet w topowo przygotowanym aucie. Zdobyte doświadczenia pomogą w decyzjach na przyszłość,co do auta i innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Kurde mądrze mówicie..szczególnie Edwin z tymi miniówkami Tak też zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Kurde mądrze mówicie..szczególnie Edwin z tymi miniówkami Tak też zrobię. Wiedziałem że tym Cię przekonam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 szczególnie Edwin z tymi miniówkami Już foty przygotuj,koniecznie z nr.telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Wiedziałem że tym Cię przekonam Wiesz, chłop to prosta konstrukcja Ale żeby trochę uwiarygodnić ten mój dylemat to cały czas żałuję, że nie obrałem tej drogi-czyli budowy według załącznik J - od początku projektu. Wtedy pewnie niemiałbym takich dylematów. Ale człowiek uczy się całe życie i to chyba niestety najlepeij na swoich błędach. Pytanie mam jeszcze jedno...czytam te załączniki i w końcu nie doczytałem. Czy moje auto może być w grupie N czy tylko w OPEN. Open jest chyba bardziej "luźniejszą" grupą jeśli chodzi o przepisy... Bo klasa historyczna - z tego co Maras pisał - to już całkowita droga przez gęsty las... Jak będę miał jakies wątpliowści to zarzuce tu jeszcze niejdeno pytanie, może tez wypowe się ktoś kto już jeździł w GSMP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Znając specyfikę auta , na 99 % Open , choć w przepisach i badaniach GSMP tak mocno nie siedzę , bo sa zdecydowanie bardziej liberalne jak wRSMP , ale masz generalnie sporo zmian , skrzynia , napęd , silnik . Jeśli byś startował w N- ce , to oznaczało by ze EVO startujące w N-ce może sobie zastosować np. Skrzynię sekwencyjna , a nie może . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Dzięki Wgłębiam sie w takim razie w tą klasę OPEN. Jak sie uporam z tą klatką to będziemy Edwin w kontakcie jeśli chodzi o dalsze modyfikację regulaminowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Jak będziesz miał wątpliwości , to z pewnością pomoze Ci DYREKCJA , dając kontakt do bardzo fachowej osoby z zespołu SPRT , która przepisy ma w jednym palcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Oo widzisz o tym nie pomyślałem. Ale chcę się troszkę wgłębić w temat żeby nie wyjść na totalnego laika żeby siary nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Czekałem na ten głos Mateusz jest jeszcze takie coś , jak , nie wiem jak to nazwać , lans , prestiż , duma , jeżdżąc przed kibicami fajnym scoobym , a przecież ma to być i zabawa . Już widzę te piszczace laski w miniówkach Właśnie mi o to chodziło, jeżeli traktujesz to jako dobrą zabawe z elemntami podgryzania innych to Scooby będzie bardzo dobrym wyborem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Evo N-grupowe, które jeżdżą w czubie GSMP to topowe setupu za grubą kasę, więc nie sugerowałbym się tym, że będzie tanio, jeżeli chcesz walczyć o wyniki. IXtka Rafała warta jest grubo ponad 200 tyś PLN, kiler ogarnia auto jak mało kto więc podgryza co chwila Steca w generalce. Łatwo i tanio nie będzie jeżeli mają być wyniki, jak doskonalenie własnych umiejętności i dobra zabawa to ma to sens Będę kibicował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 gdzie jest Evo każdy wie Czekałem na ten głos i carfit przeważył szalę na korzyść Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 gdzie jest Evo każdy wie Czekałem na ten głos i carfit przeważył szalę na korzyść Subaru Ja myśle ze carfit tu miał marginalne znaczenie zwyczajnie na chwile Mateusz miał chwile słabości , co każdemu facetowi po 50 - tce się zdarza ale widzę ze duch SubaRU zwycięża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Evan, moje trzy grosze.Właśnie tak to wygląda z klatką, jak nie wiadomo jaki jest cel.Potem przeróbki itp.Ale wszystko można spokojnie porobić i będzie git.Trzeba sobie tez odpowiedzieć na kluczowe pytanie, co osiągniesz jadac Nkowym sprzętem, ile kosztuje zrobienie go do eNki, a ile kosztuje przygotowanie do open.Jak mi sie wydaje zawieszenie a od tego bym zaczał to może być dowolne, wiec jeden problem z głowy, trzeba zobaczyć co można porobić w napędach, czyli homologowane przełozenia itp, czy??? można mieszac. Motor, jakie dozwolone przeróbki, czy musi być zwęzka, jeżeli tak to jaka, jaka elektonika, to chyba też można zmieńiać w eNce,waga, kluczowy element w GSMP.Jeżeli chodzi o klatkę, ja postawiłem na Custom Cages, bo nikt sie do nich nie czepia.To są topowe wyroby i jest z głowy.Z resztą trzeba dobrze rozpoznać przepisy co można, a czego nie.Kibicuje mocno, bo nie wykluczone,że razem pojawimy sie w GSMP, mi chodzi o jak najszybsze zrobienie licencji, a narazie wedle PZM wyjezdzic licencje w rajowym podwórku to dramat, wiec szukamy rozwiązań szybszych.Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Na podchodzenie do GSMP opierając się o słowa: zabawa, prestiz i duma /nawet z / , IMO szkoda czasu. Jeżeli decyduję się jezdzic na czas to się nie bawie i nie lansuje tylko zapierdzielam, w miarę oczywiście mozliwosci swoich i „bolidu” . Nie piszę tu o zadnej napince, ale o zwykłej sportowej rywalizacji i ambicji. Wg mnie to oczywiste. Jeżeli problem tkwi w klatce to ja bym przebudowywał tak czy inaczej. Nawet jeżeli zadecydujesz o pozniejszej sprzedazy to najzwyczajniej w swiecie będzie to łatwiejsze.. Zerkając „na szybko” na specyfikację Twojego samochodu: - dostosowanie go do OPEN jest duzo tansze - możesz uzyc chocby prawie dowolnych hamulcow - silnik z STI i skrzynia 6MT zostaje Minusami kosztotwórczymi w OPEN są: - bezpieczny zbiornik - HANS Jak się okaze, ze w specyfikacji OPEN dostajesz łomot o wielu N-ek to tym autem w specyfikacji N dostaniesz owy łomot tym bardziej. Ciężko będzie tym autem rywalizować chocby z EVO Killera /to raczej walka gołej d..py z batem/, ale kilka Subaru się chyba szykuje na sezon 2013 /może nie od pierwszej eliminacji, ale…./, będzie ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Też mi się wydaję, że OPEN to optymalna grupa. Będzie łomot i to duży ale jak już wspominałem wcześniej- na mistrza nie aspiruję- tutaj chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę , a jak wyniki jakies mają przyjść to przyjdą. Czas pokaże. Klatkę musze poprawić i faktycznie czy będę startował czy nie to i tak muszę ją zrobić. Co do zbiornika to sie nie doczytałem Nie jest tak, że albo oryginał albo bezpieczny zbiornik? Dzięki Panowie za cenne rady!! Wszystko notuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 W open musisz mieć bezpieczny zbiornik. Głos rozsądku... Oki Odpuść sobie gsmp... wydasz tylko kupę kasy. Ciężko będzie coś wywalczyć. Zawody są słabo zorganizowane... Ilość przejechanych km w stosunku do wydanej kasy po krótkim czasie demotywuje. Nie warto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Myślę, że nie jest tak źle. GSMP się mocno rozwija bo jest to najtańszy "odłam" sportów motorowych. Poza tym chcę spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Przelicz sobie ile kosztuje taki jeden wyjazd. Laweta, hotel, mechanicy, wpisowe. Ja byłem strasznie nakręcony na gsmp... pojechałem ze znajomym zawodnikiem z open na 3-4 rundy zobaczyć jak to wygląda od środka... optymizm się ulotnił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Nikt nie powiedział, że będzie to zabawa za 200zł - zdaję sobie z tego sprawę. Ale decydując się na starty mam to wliczone w mój budżet. Nie twierdze, że u mnie będzie inaczej ale póki nie spróbuję to nie stwierdze jak faktycznie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Evan, type-r budowałeś z potrzeby serca.. przebuduj klatkę, pojedź zobacz... zdecydujesz. Evo zawsze zdążysz kupić jak będzie potrzeba. wypij wagon gorzały z chłopakami i będziesz wiedział co robić ale pamiętaj o sercu kibicuję i ... zazdroszczę dylematów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Tak też Elias zrobię W przyszłym tygodniu uderzam w sprawie klatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Odpuść sobie gsmp... wydasz tylko kupę kasy. Ciężko będzie coś wywalczyć. sipman co proponujesz w zamian EVAN-owi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Odpuść sobie gsmp... wydasz tylko kupę kasy. Ciężko będzie coś wywalczyć. sipman co proponujesz w zamian EVAN-owi? A może mały koszyczek, kilka kwiatków, sandałki, biała kiecka i proceja w Boże Ciało.... To jest dopiero adrenalina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się