Skocz do zawartości

Jak odłączyć ABS (subaru impreza STI GH 2011)


michalgacz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie,

 

Jak można odłączyć ABS w subaru imprezie STI 2011, żeby równocześnie zachować prawidłowe działanie dyfrów i rozkładu siły hamowania pomiędzy obydwiema osiami?

 

-Słyszałem że można, kupić nowy komputer... i jeśli to jedyna możliwość to jaka jest to cena, gdzie szukać i czy taki komputer wystarczy po prostu podpiąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wolno odlaczac ABS, to bardzo niebezpieczne zima, zwlaszcza na sniegu...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:OO::dance:

 

A tak serio to w starszych modelach poprzez wyjecie bezpiecznika, co poniektorzy bez wiekszej rzezby robili przelacznik w kabinie on-off do abs :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pyta jak, a nie czy wolno!

Komputer nic nie da. Jak chcesz na stale to musisz wywalic pompe abs i dolozyc mechaniczny korektor sily hamowania. Ale na dzien dobry proponuje wyjac bezpiecznik i przekonac sie, ze wywalenie abs to nie najlepszy pomysl. W imprezach abs jest beznadziejny, ale bez niego jest strasznie. Raz awaryjnie shamujesz z 200 i po oponach. Natury nie oszukasz- w awaryjnej sytuacji i tak zblokujesz kola chocbys nie wiem ile trenowal.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można odłączyć ABS w subaru imprezie STI 2011

 

No koledzy ci nie pomogli :mrgreen: .

Niestety w lanosie nie jest to takie proste. ABS jest zintegrowany z DCCD. Bezpiecznik wyłączy sterownik, więc DCCD też przestanie działać poprawnie.

Jedyną opcją jest odłączenie pompy ABS od sterownika, który na rzeczonej pompie siedzi. Trzeba "odsunąć" sterownik i dorobić "przerwanie" zasilania do silnika. Szkopuł w tym, że można przy tym uszkodzić sterownik, więc musi to robić osoba obeznana z tematem.

 

Pamiętaj jednak, że z racji stosunkowo dużych hamulców przednich samochód będzie miał tendencje do blokowania przodu przy hamowaniu w zakręcie, co będzie skutkowało wyjeżdżaniem przodu...

 

Ogólnie, sti to słaby bolid śniegowy, również z uwagi na rozmiar felg. GT, czy Legacy Turbo go zmiażdży na 15" nalewce :bowdown: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pyta jak, a nie czy wolno!

Komputer nic nie da. Jak chcesz na stale to musisz wywalic pompe abs i dolozyc mechaniczny korektor sily hamowania. Ale na dzien dobry proponuje wyjac bezpiecznik i przekonac sie, ze wywalenie abs to nie najlepszy pomysl. W imprezach abs jest beznadziejny, ale bez niego jest strasznie. Raz awaryjnie shamujesz z 200 i po oponach. Natury nie oszukasz- w awaryjnej sytuacji i tak zblokujesz kola chocbys nie wiem ile trenowal.

 

Jak to komputer nic nie da? A co bedzie sterowalo DCCD? Wymienia sie komputer - tylko, zeby to mialo sens to trzeba by rajdowke budowac. Sam ten komputer to pewnie cena 30% ceny auta pytajacego forumowaicza.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij bezpiecznik od ABS , w komorze silnika w skrzynce ( taki duży podaj 30a) dccd bedzie działać prawidłowo :) co oczywiście ni zmienia faktu ze korekcji sił hamowania nie bedzie prawidłowej , wtedy tylko korektor dwuobwodowy lub żaglowanie mieszankami klocków

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...