michalgacz Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Mam pytanie, Jak można odłączyć ABS w subaru imprezie STI 2011, żeby równocześnie zachować prawidłowe działanie dyfrów i rozkładu siły hamowania pomiędzy obydwiema osiami? -Słyszałem że można, kupić nowy komputer... i jeśli to jedyna możliwość to jaka jest to cena, gdzie szukać i czy taki komputer wystarczy po prostu podpiąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Nie wolno odlaczac ABS, to bardzo niebezpieczne zima, zwlaszcza na sniegu... A tak serio to w starszych modelach poprzez wyjecie bezpiecznika, co poniektorzy bez wiekszej rzezby robili przelacznik w kabinie on-off do abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Kolega pyta jak, a nie czy wolno! Komputer nic nie da. Jak chcesz na stale to musisz wywalic pompe abs i dolozyc mechaniczny korektor sily hamowania. Ale na dzien dobry proponuje wyjac bezpiecznik i przekonac sie, ze wywalenie abs to nie najlepszy pomysl. W imprezach abs jest beznadziejny, ale bez niego jest strasznie. Raz awaryjnie shamujesz z 200 i po oponach. Natury nie oszukasz- w awaryjnej sytuacji i tak zblokujesz kola chocbys nie wiem ile trenowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ja w MY03 wypielem kostke czujnika na przednim kielichu , gdyz wyjecie bezpiecznika zaświecalo rownież kontrolke od recznego co dalej powodowało rozpiecie neetronicsa od Dccd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Jak można odłączyć ABS w subaru imprezie STI 2011 No koledzy ci nie pomogli . Niestety w lanosie nie jest to takie proste. ABS jest zintegrowany z DCCD. Bezpiecznik wyłączy sterownik, więc DCCD też przestanie działać poprawnie. Jedyną opcją jest odłączenie pompy ABS od sterownika, który na rzeczonej pompie siedzi. Trzeba "odsunąć" sterownik i dorobić "przerwanie" zasilania do silnika. Szkopuł w tym, że można przy tym uszkodzić sterownik, więc musi to robić osoba obeznana z tematem. Pamiętaj jednak, że z racji stosunkowo dużych hamulców przednich samochód będzie miał tendencje do blokowania przodu przy hamowaniu w zakręcie, co będzie skutkowało wyjeżdżaniem przodu... Ogólnie, sti to słaby bolid śniegowy, również z uwagi na rozmiar felg. GT, czy Legacy Turbo go zmiażdży na 15" nalewce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Kolega pyta jak, a nie czy wolno! a co to za roznica? Odpowiedz byla pol humorystyczna, zreszta czy "wolno" czy "jak" to zrobic, bez rzezby sie nie obejdzie w tym modelu jak koledzy wyzej powiedzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 małe hamulce i 16 " felgi na dobrej zimówce lub kolcach i na śniegu masz zabawę jak nie wiem z seryjnym zintegrowanym system abs dccd ,korektor .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Kolega pyta jak, a nie czy wolno! Komputer nic nie da. Jak chcesz na stale to musisz wywalic pompe abs i dolozyc mechaniczny korektor sily hamowania. Ale na dzien dobry proponuje wyjac bezpiecznik i przekonac sie, ze wywalenie abs to nie najlepszy pomysl. W imprezach abs jest beznadziejny, ale bez niego jest strasznie. Raz awaryjnie shamujesz z 200 i po oponach. Natury nie oszukasz- w awaryjnej sytuacji i tak zblokujesz kola chocbys nie wiem ile trenowal. Jak to komputer nic nie da? A co bedzie sterowalo DCCD? Wymienia sie komputer - tylko, zeby to mialo sens to trzeba by rajdowke budowac. Sam ten komputer to pewnie cena 30% ceny auta pytajacego forumowaicza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 (edytowane) Wyjmij bezpiecznik od ABS , w komorze silnika w skrzynce ( taki duży podaj 30a) dccd bedzie działać prawidłowo co oczywiście ni zmienia faktu ze korekcji sił hamowania nie bedzie prawidłowej , wtedy tylko korektor dwuobwodowy lub żaglowanie mieszankami klocków Edytowane 17 Grudnia 2012 przez carfit 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się