Skocz do zawartości

FORESTER 2,5 TURBO


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego iz w niedługim czasie pozbywam się mojego " ukochanego " Mondeo, będę przymierzał się do zakupu czegoś dla siebie, do codziennej jazdy. Oczywiście STI nie sprzedaję zostawiam go sobie jako zabawke na weekendy, zloty, itp. Myslałem o Forysiu Turbo, dlatego proszę wszystkich a najbardziej użutkowników o wyrażenie swojej opini o nim

Dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wspaniałe auto do jazdy na codzień, nieźle przyspiesza, dosyć elastyczny, może Cie nawet zaskoczy tym jak jeździ. KOmfortowy również jest. Troche mało miejsca w środku jak na takie gabaryty, ale gorzej niż w Mondeo pod tym względem chyba nie jest.

Minusem jest spalanie niewiele mniejsze niż w STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do nie małego spalania, zdążyłem się przyzwyczaić :cry: wiem jak się nim jeździ bo miałem okazje w Kamieniu Śląskim na Subaru Emotion, chodzi mi głównie np. o układ hamulcowy, czy wystracza seryjny czy zmienić na coś lepszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, uklad hamulcowy w Forysiu 2.5 XT zdecydowanie nie wystarcza. Chyba, ze bedziesz jezdzil nim bardzo wolno, bardzo...

A zakładali już inni coś lepszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez myślę o tym aucie,też miałem Mondeo - teraz mam zwykłego Forysia - ilość miejsca nieporównywalna w żadnym aspekcie - pozatym wszystko na korzyść Forysia (poza deską , radiem i głośnością przy szybkiej jeździe jeszcze ale cóż) - ciekaw jestem opinii. Słabe hamulce - jak słabe, kiedy wykazują szczupłość. W zwykłym rewelacyjne nie są ale dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabe hamulce - jak słabe, kiedy wykazują szczupłość. W zwykłym rewelacyjne nie są ale dają radę.

 

Wiesz, ze dla Michala wszystko co nie wgniata w fotel przy przyspieszaniu i od czego pasy nie zostawiaja siniakow przy hamowaniu to slabe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, akurat Forester 2.5 XT wgniata i to bardzo :) A hamulce sa slabe, co nie ulega dyskusji. Akurat bardzo lubie to auto, lecz uwazam za "pomylke" FHI, iz stosuje w tak mocnym aucie tak slabe hamulce. Po dwoch hamowniach z wiekszej predkosci na autostradzie puchna i traca skutecznosc. Chyba nie chodzi o to, aby hamulec byl skuteczny raz, lecz caly czas. Osobiscie zastanowilbym sie na system Brembo z STi, dziesieciotloczkowymi Taroxami, badz bedacymi kiedys w ofercie SIP zamiennikami Prodrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, akurat Forester 2.5 XT wgniata i to bardzo :) A hamulce sa slabe, co nie ulega dyskusji. Akurat bardzo lubie to auto, lecz uwazam za "pomylke" FHI, iz stosuje w tak mocnym aucie tak slabe hamulce. Po dwoch hamowniach z wiekszej predkosci na autostradzie puchna i traca skutecznosc. Chyba nie chodzi o to, aby hamulec byl skuteczny raz, lecz caly czas. Osobiscie zastanowilbym sie na system Brembo z STi, dziesieciotloczkowymi Taroxami, badz bedacymi kiedys w ofercie SIP zamiennikami Prodrive.

 

Podchodza bez większych przeróbek od STI ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mialem w foresterze bebny z tylu...tak wiec z hamowaniem to byl dramat to fakt.

nie wiem jak jest w 2,5 XT ale sadzac po seri w wrx pewnie tez sa slabe,a dodatkowo forester jest przecie duzo ciezszy.

doczytalem natomiast ze istnieje mozliwosc zamowienia odrazu zestawu Brembo i to jest chyba wyjscie.

mozna sie bawic oczywiscie potem w klocki taroxa tarcze taroxa przewody goodridga no ale zaplacisz za taki zestaw okolo 4 tysi wiec moze zastanowic sie lepiej wczesniej

ps.panowie z sunhausu prosze o rabat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, nie mam pojecia, ale skoro Forester XT ma niemal "xero" hamulcow z WRX to nie powinno byc wiekszych problemow.

 

vert, pewien jestes tej opcji. Chyba nie w Bolandii?

PO pierwsze czy jestes zadowolony z seryjnych WRX hamulcow :?: :shock: ja nie.

jesli o brembo zestaw chodzi w dawoju odbylem taka rozmowe wiec powtarzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kolega z rajdy4x4 jezdzi nowym forysiem turbo i sobie chwali bardzo.

narzeka tylko na nieprecyzyjny uklad kierowniczy, mowil ze outlander turbo ktorym jezdzil w australii prowadzil sie pewniej, ale mial gorszy silnik, zawieszenie... tylko ten uklad kierowniczy lepszy moglby byc.

o hamulcach nic nie mowil-terenowcy to nie takie kozaki jak Wy, standardowe hamulce wystarczaja :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, dziwne precyzja układu przeszkadzała, a hamulce nie. Mi nie przeszkadzała, nawet za suchych asfaltowych kornerach, ale ja sie nie znam ...(pewnie że nie jest to maglownica ze sti, ale żeby kolesie od terenówek na ramie, ze ślimakowymi przekładniami narzekali... to jest jakieś nieporozumienie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze..Leśnik 2,5.. turbo... od jakiegos czasu cholernie mnie korci zeby zaczac sie na powaznie za takim "przyjacielem" porozgladac...

Rozsadek jednak podopowiada ze to nie jest dobry pomysl.. bo drogo.. bo nieekonomicznie.. bo sa inne wydatki... Jednak rozsadek rozsadkiem a Leśnik to Leśnik:):)

Jakby tego bylo malo to od trzech dni codziennie po drodze z pracy mija mnie jakies Subaru.. przedwczoraj dwa Leśniki.. prawie jeden po drugim.. wczoraj SI.. a dzis znowu Leśnik.. uwierzycie?? wszystko w skromnym Olsztynie:):):D

 

Jak jeszcze jutro spotkam jakiego to juz chba trzeba bedzie kupic, nie??? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...