Yapco Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Naprawdę gruby projekt generujący masę kasy do wydania. A tak serio - ja bym starał się utrzymać jego stan najbardziej wierny oryginałowi - wtedy wartość kolekcjonerska byłaby największa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 @@Yapco, dzięki Tutaj wszystkie kodyfikacje są w 100% bezinwazyjne dla oryginalnych części z BISa. Montażem innego termostatu czy michy z CC700 podnoszę tutaj bezawaryjność i żywotność silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 @@Yapco, dzięki Tutaj wszystkie kodyfikacje są w 100% bezinwazyjne dla oryginalnych części z BISa. Montażem innego termostatu czy michy z CC700 podnoszę tutaj bezawaryjność i żywotność silnika. Wybaczcie odgrzanie kotleta, ale dopiero zauważyłem, że istnieje tak interesujący mnie wątek Mam podobnego BISa, tylko w stanie oryginalnym zastanawiam się, co chciałeś osiągnąć zakładając termostat w miejscu, gdzie montowany jest czujnik temp. cieczy chłodzącej? Termostat powinien być przy pompie wody.... Miska olejowa od CC także średnio podnosi niezawodność. Trwałość- prędzej (z powodu zamontowanie filtra oleju z prawdziwego zdarzenia). swoją drogą to magistrala olejowa jest kompatybilna? Inna sprawa... założyłeś silnik od CC 700? jak rozwiązałeś problem odwrócenia obrotów silnika? mój do tej pory jeździ prawie niezawodnie ( po remoncie przejechałem 5000km ). Prawie.... dwa razy pękała mi pokrywa odśrodkowego filtra oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Mam podobnego BISa, tylko w stanie oryginalnym na co czekasz? Załóż temat swoją drogą to magistrala olejowa jest kompatybilna? wszystko pasuje w 100% zastanawiam się, co chciałeś osiągnąć zakładając termostat w miejscu, gdzie montowany jest czujnik temp. cieczy chłodzącej? Termostat powinien być przy pompie wody.... w razie usterki związanej z samoczynnym zapowietrzaniem się układu (np. UPG) to z tym termostatem układ sam się odpowietrza a oryginalny termostat będzie wisiał w powietrzu i się zamyka. Mały obieg cieczy zawiera mniej płynu do podgrzania i szybciej się nagrzeje do temperatury roboczej. Z tym termostatem obserwując wskaźnik temp. cieczy prędzej się otwiera duży obieg cieczy niż z termostatem w oryginalnym miejscu. Inna sprawa... założyłeś silnik od CC 700? jeszcze nie założyłem silnika z CC700 jak rozwiązałeś problem odwrócenia obrotów silnika? obracamy korby o 180 stopni i zakładamy wałek rozrządu z BISa. Największy problem to przy jakim kole pasowym zostać. Przy chęci zachowania koła pasowego z BISa trzeba stoczyć czop wału korbowego o 10 mm od strony rozrządu. Natomiast chcąc zachować koło pasowe z CC700 trzeba od nowa rzeźbić łapę silnika i przy rzeźbieniu nowej łapy będzie bardzo ciasno obok koła pasowego z CC700 i trzeba całkowicie zrezygnować z aparatu zapłonowego i zębatki do napędzania aparatu na wałku poprzez jej obcięcie. Trzeba też odpowiednio na spawać wypustki do nanoplexa dla silnika prawo obrotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor28 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Tak czytam i oglądam i wspominam dobre stare czasy. Bis to był mój pierwszy samochód. Też biały tylko biedniejsza wersja bo nie miał wycieraczki z tyłu. Ale jazda w zimę to była bajka. Zawiódł mnie tylko dwa razy przez dwa lata eksplatacji. Szacun za wkład w utrzymanie go przy zyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się