Skocz do zawartości

Sprzęgło do Legacy 2.0 SOHC - SACHS czy VALEO


bartincom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. W tym tygodniu dwukrotnie poczułem spod maski mojego Legacy zapach transformatora i jakiejś spalonej chemii. Raz na parkingu przy celowaniu do miejsca parkingowego, a dziś nie mogłem podjechać pod dość spory krawężnik.

Skojarzyłem to z sugestią mechanika, który mówił, że sprzęgło mi się już kończy.

Pytanie do Was. -> Chcę kupić dobre sprzęgło. Wybrać Sachsa 3000 951 366 czy Valeo 821449 ?

Dodam, że nie słyszę żadnego ćwierkania, czyli dwumasa chyba jeszcze się trzyma.

Swoją drogą jak sprawdzić jakie koło zamachowe - jednomasowe będzie pasowało do mojego modelu?

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. W tym tygodniu dwukrotnie poczułem spod maski mojego Legacy zapach transformatora i jakiejś spalonej chemii. Raz na parkingu przy celowaniu do miejsca parkingowego, a dziś nie mogłem podjechać pod dość spory krawężnik.

 

zależy jak uzywasz sprzęgla , na nowej tarczy moze byc to samo :idea: . Pierwsze objawy zuzytego sprzegla najłatwiej sprawdzić jadac >100 km/godz i na 5 biegu dodać gazu do konca , obserwując obrotomierz... :wink: Lub podjechac do kogos kto ustali co i jak .....wymienic zawsze zdązysz... :roll:

Jaki przebieg na tym sprzegle...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas to takie ustrojstwo, że np. u mnie nie ma ćwierkania, nic co by wskazywało na dwumasę, na zimnyj wszystko jakby było w 100% ok a po rozgrzaniu silnika, przy ruszaniu na jedynce telepie budą jakbym po kamieniach jechał.

Miałem w innych autach Valeo miałem i Sachsa, sprawowały się dobrze ale jak pamiętam Sachs wytrzymał dłużej ale był też droższy.

Jak masz możliwość i chęć, zrób konwersję na jednomasę. Nie jest to wielka filozofia a następne sprzęgła będą trochę tańsze i jak wiele osób na forum pisze nie ma strat w komforcie jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy ruszaniu na jedynce telepie budą jakbym po kamieniach jechał.

 

Jak masz możliwość i chęć, zrób konwersję na jednomasę. Nie jest to wielka filozofia a następne sprzęgła będą trochę tańsze i jak wiele osób na forum pisze nie ma strat w komforcie jazdy :)

 

potwierdzam WALI BUDĄ jak na tarcce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. W tym tygodniu dwukrotnie poczułem spod maski mojego Legacy zapach transformatora i jakiejś spalonej chemii. Raz na parkingu przy celowaniu do miejsca parkingowego, a dziś nie mogłem podjechać pod dość spory krawężnik.

 

zależy jak uzywasz sprzęgla , na nowej tarczy moze byc to samo :idea: . Pierwsze objawy zuzytego sprzegla najłatwiej sprawdzić jadac >100 km/godz i na 5 biegu dodać gazu do konca , obserwując obrotomierz... :wink: Lub podjechac do kogos kto ustali co i jak .....wymienic zawsze zdązysz... :roll:

Jaki przebieg na tym sprzegle...?

 

Auto oficjalnie ma przebieg 169 000 -> 2004 rok.

Jak ma być reakcja obrotomierza ma taki zabieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...