Skocz do zawartości

luzy zaworowe


czaki

Rekomendowane odpowiedzi

Nie beszczelny , tylko zapobiegąwczy, to jednak ważna sprawa ,lepiej się upewnić , i w pierwszej kolejności podziękowałem, więc jeżeli nie Masz nic do powiedzenia w temacie nie rozumiem po co się wtracasz i dodajesz post nic nie wnoszacy do tematu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, choć wypowiedź była dwuznaczna , dlatego taka reakcja, rozdam rozdam, ale wszystko w swoim czasie, dopiero poznaje to forum i zwyczje panujące na forum, więc nie rozumiem po co się wciskasz w dyskusje, zrozumiał bym gdybyś to ty napisał w temacie. Więc nie dziw się że taka reakcja, i zakonczmy ta dyskusje bo szkoda zasmiecac temat, i dodawać moderatorowi roboty, we mnie jest zero agresji,

Gorąco pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ile regulowac luzy w wolnossacym 2.0 2004 rok legacy , mam juz przejechane 124tys km i nie wiem czy sie zabierac czy jeszcze nie , jakie oznaki beda jesli trzeba bedzie zaczna klepac , czy cos innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lacky3pl na PB zwyczajowo sprawdzenie/regulację wykonuje się na 105kkm wraz z rozrządem. Nie jest to jednak "sztywna" zasada. Objawy mogą być różne, zazwyczaj najpierw pojawiają się problemy z obrotami, falują, gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania itp..Klepanie to już ostatnia faza :wink: . Nie koniecznie musisz już regulować, jeżeli nic nie trapi autka, możesz kontrolnie przy kolejnym przeglądzie je sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero poznaje to forum i zwyczje panujące na forum

 

widzę że uczonych nie brakuje na tym forum :wink:

 

jeszcze masz trochę zaległości do nadrobienia :)

 

 

do wszystkich nowych tak podchodzicię? :?:

 

czasami bywa gorzej...albo lepiej, zależy z której strony patrzeć, grunt że bitej śmietany nie stosujemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KamilP, skąd masz taką ładną tabelkę, kurcze właśnie sobie przypomniałem że mam w domu książkę instrukcję obsługi auta legacy oryginalną a tam było że co 105, i Panu Jarkowi powiedziałem co przeczytałem, a on że głupoty piszą, podobno tak samo tak jak z tym filtrem paliwa co parę dziesiąt tysi km, że to złe tłumaczenie z ang czy tam z niemieckiego

 

btw

 

w poniedziałek jadę zmieniać kable i świece,rozrząd za tydzień z pompą.

 

może przy okazji sprawdzą luz zaworowy , czy to szybko i łatwo da się zrobić?

u mnie luz jest na srubki więc nie wiem ile czasu to zajmuje i czy łatwo będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a on że głupoty piszą,

 

może nie głupoty, ale warto wziąć pod uwagę, że producent nie brał pod uwagę, żę auta będą jeździły po naście lat i będą miały naśce razy kręcone liczniki :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami bywa gorzej...albo lepiej, zależy z której strony patrzeć, grunt że bitej śmietany nie stosujemy

No to niewątpliwy plus, :D

Jeszcze mam pytanie, czy ktoś może podać wartości momentów jakimi trzeba dokręcić śruby mocujace pokrywę zaworów? Z tego co się nie mylę jest piec śrub na stronę,

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panu Jarkowi powiedziałem co przeczytałem, a on że głupoty piszą, podobno tak samo tak jak z tym filtrem paliwa co parę dziesiąt tysi km, że to złe tłumaczenie z ang czy tam z niemieckiego

Interwał serwisowy to 15 tys km - jakbyś nie mnożył przez liczbę całkowitą, to dostaniesz 90 tys a potem właśnie 105 tys. W II generacji interwał był 12.5 tys, co dawało rozrząd równo na 100 tys. A i tak w starych autach często robi się przeglądy co 10 tys (zamiast 12.5 czy 15) - wychodzi drożej i mniej "ekoterrorystycznie", za to zdrowiej dla silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...