czaki Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Witam, Czy jest ktoś w stanie podać wartości luzów zaworowych do legacy III 2001r 2.0 sohc 125KM ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 ssące 0,20 +/- 0,02 mm wydechowe 0,25 +/- 0,02 mm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Dzięki za info, mam nadzieje że jakieś rzetelne źródło. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 bezczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Nie beszczelny , tylko zapobiegąwczy, to jednak ważna sprawa ,lepiej się upewnić , i w pierwszej kolejności podziękowałem, więc jeżeli nie Masz nic do powiedzenia w temacie nie rozumiem po co się wtracasz i dodajesz post nic nie wnoszacy do tematu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 zauwazyles usmiech na koncu? wyluzuj stary bos straszne spiety. I rozdaj pomulka skoro okeyten Ci pomogl. I przywitac wypadaloby sie ze wszystkimi.. powodzenia w regulacji zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Zauważyłem, choć wypowiedź była dwuznaczna , dlatego taka reakcja, rozdam rozdam, ale wszystko w swoim czasie, dopiero poznaje to forum i zwyczje panujące na forum, więc nie rozumiem po co się wciskasz w dyskusje, zrozumiał bym gdybyś to ty napisał w temacie. Więc nie dziw się że taka reakcja, i zakonczmy ta dyskusje bo szkoda zasmiecac temat, i dodawać moderatorowi roboty, we mnie jest zero agresji, Gorąco pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 we mnie jest zero agresji, I tyleż luzu. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 taaa.... temat też jest dobry o "luzach" Więc mam nadzieje że jeszcze dam po sobie poznać że mi go nie brakuje , Pozdrawiam. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 , mam nadzieje że jakieś żetelne źródło. ..... żetelne na pewno nie.... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 , mam nadzieje że jakieś żetelne źródło. ..... żetelne na pewno nie.... :roll: czaki dodam, ze chodzi o ort. Musialem wyjasnic, zebys sie niepotrzebnie nie stresowal.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 ma potencjaU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Domyslilem się, tak się kończy pisanie z telefonu Już poprawione, widzę że uczonych nie brakuje na tym forum :wink: wspaniale powitanie, aż chcę się pisać, do wszystkich nowych tak podchodzicię? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Tak. Zostają tylko twardziele :-) Sent from my GT-S6500D using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 co ile regulowac luzy w wolnossacym 2.0 2004 rok legacy , mam juz przejechane 124tys km i nie wiem czy sie zabierac czy jeszcze nie , jakie oznaki beda jesli trzeba bedzie zaczna klepac , czy cos innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 lacky3pl na PB zwyczajowo sprawdzenie/regulację wykonuje się na 105kkm wraz z rozrządem. Nie jest to jednak "sztywna" zasada. Objawy mogą być różne, zazwyczaj najpierw pojawiają się problemy z obrotami, falują, gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania itp..Klepanie to już ostatnia faza :wink: . Nie koniecznie musisz już regulować, jeżeli nic nie trapi autka, możesz kontrolnie przy kolejnym przeglądzie je sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 a mi Pan. Jarek z Józefowa powiedział że w 2.0 sohc (MY2003-2005)to co 100kkm rozrząd sie robi nie co 105, ze 105 to h6 i 2.5. i co ja mam zrobić, okeyten pomóż.mam 308000 km przejachane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 alcyone, co 105, a jak zrobisz wczsniej to sie nic nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 bedziecie sie wyklucac o 5kkm? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 może chciał żebym zrobił u niego o 5tysi wcześniej ps. kto tu się kłóci ja tylko pytam. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 dopiero poznaje to forum i zwyczje panujące na forum widzę że uczonych nie brakuje na tym forum :wink: jeszcze masz trochę zaległości do nadrobienia do wszystkich nowych tak podchodzicię? :?: czasami bywa gorzej...albo lepiej, zależy z której strony patrzeć, grunt że bitej śmietany nie stosujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 KamilP, skąd masz taką ładną tabelkę, kurcze właśnie sobie przypomniałem że mam w domu książkę instrukcję obsługi auta legacy oryginalną a tam było że co 105, i Panu Jarkowi powiedziałem co przeczytałem, a on że głupoty piszą, podobno tak samo tak jak z tym filtrem paliwa co parę dziesiąt tysi km, że to złe tłumaczenie z ang czy tam z niemieckiego btw w poniedziałek jadę zmieniać kable i świece,rozrząd za tydzień z pompą. może przy okazji sprawdzą luz zaworowy , czy to szybko i łatwo da się zrobić? u mnie luz jest na srubki więc nie wiem ile czasu to zajmuje i czy łatwo będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 a on że głupoty piszą, może nie głupoty, ale warto wziąć pod uwagę, że producent nie brał pod uwagę, żę auta będą jeździły po naście lat i będą miały naśce razy kręcone liczniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 czasami bywa gorzej...albo lepiej, zależy z której strony patrzeć, grunt że bitej śmietany nie stosujemy No to niewątpliwy plus, Jeszcze mam pytanie, czy ktoś może podać wartości momentów jakimi trzeba dokręcić śruby mocujace pokrywę zaworów? Z tego co się nie mylę jest piec śrub na stronę, Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Panu Jarkowi powiedziałem co przeczytałem, a on że głupoty piszą, podobno tak samo tak jak z tym filtrem paliwa co parę dziesiąt tysi km, że to złe tłumaczenie z ang czy tam z niemieckiego Interwał serwisowy to 15 tys km - jakbyś nie mnożył przez liczbę całkowitą, to dostaniesz 90 tys a potem właśnie 105 tys. W II generacji interwał był 12.5 tys, co dawało rozrząd równo na 100 tys. A i tak w starych autach często robi się przeglądy co 10 tys (zamiast 12.5 czy 15) - wychodzi drożej i mniej "ekoterrorystycznie", za to zdrowiej dla silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się