Czaro Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Witam, ostatnio w moim aucie pojawił się problem z odpaleniem silnika. Na wyświetlaczu pojawił się napis ER HC. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? pozdrawiam, Cezary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Er HC - High-speed CAN communication failure jutro, rozwinę wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 czekam niecierpliwe, pozdrawiam, Cezary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Musisz zdradzić troszkę więcej szczegółów, problem jest dość złożony. Czy auto da się uruchomić ? ,czy występują jeszcze jakieś inne błędy ? podłączałeś się z kompem ? Kontrolki Check ? Crusie ? Najczęściej problemem jest zasilanie lub jego brak, tzn. może być zwarcie lub obwód otwarty. Sprawy należy szukać na zasilaniu ECU, bezpiecznikach FB-28 No. 31, FB-37 No. 12 , oraz przy stacyjce. Sprawdź także akumulator. Jeżeli nie masz problemu z zasilaniem i wskazywany błąd dotyczy rzeczywiście komunikacji urządzeń podpiętych pod komputer, musisz udać się do serwisu, potrzeba diagnozy które to urządzenie / YAW RATE SENSOR, STEERING ANGLE SENSOR, VDCCM & H/U , TCM , ABSCM & H/U, ECM/. Potrzeba sprawdzić "kostki" połączeniowe itp, w ostateczności uszkodzeniu mógł ulec sam komp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Czaro, czy przewoziles ostatnio cos pod siedzeniem pasazera? Mialem Err HC (albo LC - juz nie pamietam ;/) i okazalo sie, ze pod w/w fotelem jest zlacze, ktore lubi sie poluzowac i wywala taki blad. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) odgrzeję kotleta... Wczoraj mało ogarnięty koleżka z obsługi stacji benzynowej, tak sprytnie wlewał płyn do spryskiwaczy, ze polał trochę po akumulatorze. Wywaliło Er HC. Nic poza tym. Żadnych innych kontrolek, objawów, nic. Samochód przestał noc w garażu, dziś rano było ok, przez 15 km nic się nie wydarzyło. Sądzicie, że mogło być to wywołane przez lekkie podlanie akumulatora? Edytowane 8 Stycznia 2013 przez Kubeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 ...Sądzicie, że mogło być to wywołane przez lekkie podlanie akumulatora? jeżeli problem pojawił się po tym "incydencie" to zdecydowanie tak, może nawet nie samego akumulatora ale przewodów lub jakiegoś czujnika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 jeżeli problem pojawił się po tym "incydencie" to zdecydowanie tak, może nawet nie samego akumulatora ale przewodów lub jakiegoś czujnika dzięki tak podejrzewałem. pozostaje spokojnie obserwować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ericthered Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam. Dzisiaj zrobiła się u mnie dyskoteka.Zapaliło się Er HC , engine check , AT oil temp , ESP. U amerykańców na forach jeden gość napisał ze po wizycie w subaru x takimi objawami napisali mu tak: They pulled the code and found code C0108, C0106, & C0105: Front Left, Rear Left, & Rear Right ABS sensor Signal. They did a freeze frame data and gave me a copy and found this: FR Wheel Speed: 32MPH FL Wheel Speed: 2MPH RR Wheel Speed: 11MPH RL Wheel Speed: 11MPH Vehicle Speed: 32MPH So for the time being they have cleared the code and are looking to see where the fault might be. Their thinking that it could be a communications issue between the ABS computer and the ECU. So they believe that the car is safe to drive and will let me go for now and will work the issue further. Wczoraj zmienilem opony - moze to miec zwiazek?Jutro od rana podepnę sie pod silnik i posprawdzam kody. Czy wykasuję błędy odłaczeniem minusa i jak długo max można zdjąć przewód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Musisz zdradzić troszkę więcej szczegółów, problem jest dość złożony. Czy auto da się uruchomić ? ,czy występują jeszcze jakieś inne błędy ? podłączałeś się z kompem ? Kontrolki Check ? Crusie ? Najczęściej problemem jest zasilanie lub jego brak, tzn. może być zwarcie lub obwód otwarty. Sprawy należy szukać na zasilaniu ECU, bezpiecznikach FB-28 No. 31, FB-37 No. 12 , oraz przy stacyjce. Sprawdź także akumulator. fuse box my09.JPG Jeżeli nie masz problemu z zasilaniem i wskazywany błąd dotyczy rzeczywiście komunikacji urządzeń podpiętych pod komputer, musisz udać się do serwisu, potrzeba diagnozy które to urządzenie / YAW RATE SENSOR, STEERING ANGLE SENSOR, VDCCM & H/U , TCM , ABSCM & H/U, ECM/. Potrzeba sprawdzić "kostki" połączeniowe itp, w ostateczności uszkodzeniu mógł ulec sam komp. Odgrzewam sprawę. Czy mógłbyś dodać, który bezpiecznik może powodować ten błąd. U mnie coś takiego się pojawiło jak opisał ktoś wyżej. Do tego wskaźnik temperatury silnika pokazuje maksymalną wartość. Mógłbyś coś podpowiedzieć? Pacjent OBK diesel 08 Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Musisz zdradzić troszkę więcej szczegółów, problem jest dość złożony. Czy auto da się uruchomić ? ,czy występują jeszcze jakieś inne błędy ? podłączałeś się z kompem ? Kontrolki Check ? Crusie ? Najczęściej problemem jest zasilanie lub jego brak, tzn. może być zwarcie lub obwód otwarty. Sprawy należy szukać na zasilaniu ECU, bezpiecznikach FB-28 No. 31, FB-37 No. 12 , oraz przy stacyjce. Sprawdź także akumulator. fuse box my09.JPG Jeżeli nie masz problemu z zasilaniem i wskazywany błąd dotyczy rzeczywiście komunikacji urządzeń podpiętych pod komputer, musisz udać się do serwisu, potrzeba diagnozy które to urządzenie / YAW RATE SENSOR, STEERING ANGLE SENSOR, VDCCM & H/U , TCM , ABSCM & H/U, ECM/. Potrzeba sprawdzić "kostki" połączeniowe itp, w ostateczności uszkodzeniu mógł ulec sam komp. Odgrzewam sprawę. Czy mógłbyś dodać, który bezpiecznik może powodować ten błąd. U mnie coś takiego się pojawiło jak opisał ktoś wyżej. Do tego wskaźnik temperatury silnika pokazuje maksymalną wartość. Mógłbyś coś podpowiedzieć? Pacjent OBK diesel 08 Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka Miałem identycznie- wina była po stronie dołożonego przez poprzedniego właściciela wyłącznika antyzłodziejowego który sobie przypadkiem wcisnąłem. Rozpinał on wiązkę pomiędzy hubem can (czarna kostka z trzema dużymi wtyczkami pod kierownicą) a ECU (w nogach pasażera) także ja bym zaczął szukać w tutaj (wtyczki, drożność przewodów). Też miałem wskaźnik temp na maks i głupiał czasem poziom paliwa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Musisz zdradzić troszkę więcej szczegółów, problem jest dość złożony. Czy auto da się uruchomić ? ,czy występują jeszcze jakieś inne błędy ? podłączałeś się z kompem ? Kontrolki Check ? Crusie ? Najczęściej problemem jest zasilanie lub jego brak, tzn. może być zwarcie lub obwód otwarty. Sprawy należy szukać na zasilaniu ECU, bezpiecznikach FB-28 No. 31, FB-37 No. 12 , oraz przy stacyjce. Sprawdź także akumulator. fuse box my09.JPG Jeżeli nie masz problemu z zasilaniem i wskazywany błąd dotyczy rzeczywiście komunikacji urządzeń podpiętych pod komputer, musisz udać się do serwisu, potrzeba diagnozy które to urządzenie / YAW RATE SENSOR, STEERING ANGLE SENSOR, VDCCM & H/U , TCM , ABSCM & H/U, ECM/. Potrzeba sprawdzić "kostki" połączeniowe itp, w ostateczności uszkodzeniu mógł ulec sam komp. Odgrzewam sprawę. Czy mógłbyś dodać, który bezpiecznik może powodować ten błąd. U mnie coś takiego się pojawiło jak opisał ktoś wyżej. Do tego wskaźnik temperatury silnika pokazuje maksymalną wartość. Mógłbyś coś podpowiedzieć? Pacjent OBK diesel 08 Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka Miałem identycznie- wina była po stronie dołożonego przez poprzedniego właściciela wyłącznika antyzłodziejowego który sobie przypadkiem wcisnąłem. Rozpinał on wiązkę pomiędzy hubem can (czarna kostka z trzema dużymi wtyczkami pod kierownicą) a ECU (w nogach pasażera) także ja bym zaczął szukać w tutaj (wtyczki, drożność przewodów). Też miałem wskaźnik temp na maks i głupiał czasem poziom paliwa.Dziękuję za podpowiedź, rzeczywiście wpiąłem wczoraj wtyczkę od alarmu, który był zakładany w ASO, a był rozpięty i sytuacja wystąpiła po tym fakcie. Kostkę wypiąłem i póki co problem ustąpił. Dziękuję Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Czyli już wiesz jak alarm realizuje dodatkowy immobiliser Myślałem że z odpięciem komunikacji do ECU to jakiś druciarski patent ale widzę że ASO też tu się wpina:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się