kukus Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Prosiłbym o pomoc w kwestii wymiarów łożyska piasty na tyle w GF z 2000r. Przeglądałem katalog IC i sa ze 3 wymiary, oczywiście wszystkie pasujące do tego modelu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 http://www.vsm.skf.com/pl-PL/OnlineCatalogue.aspx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 kukus, 37,5X65X52 Nr oe 28016aa020 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanek Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 jeśli szukasz w iC to indeks H27008 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 I fajnie czyli opcja minimum w IC nieco ponad 100zl Dzieki chlopaki. Krotko i na temat. Jakies nietypowe uwagi przy wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Jakies nietypowe uwagi przy wymianie? Kup nakrętkę piasty, w komplecie raczej nie będzie. Najprawdopodobniej będzie ci potrzebna też śruba mocująca wahacze poprzeczne do zwrotnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 A przy wymianie łożyska nie przydały by się nowe simmeringi? Przy wyciąganiu starych łożysk trzeba usunąć simmeringi. Powtórne ich użycie to drut!!! smar będzie wydostawał się z łożysk a woda będzie sie dostawać do łożysk... Upewnij się że simmeringi są w zastawie z łożyskiem :!: Jeżeli nie, poszukaj zestawu z simmeringami :!: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 W pudełku z SKF w zestawie są 3 simmeringi, łożysko KOYO i nakrętka dociskająca piastę. Płaciłem do GT jakieś 169 PLN za cały ten zestaw. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 W pudełku z SKF w zestawie są 3 simmeringi, łożysko KOYO i nakrętka dociskająca piastę. Płaciłem do GT jakieś 169 PLN za cały ten zestaw. Pzdr A do czego trzeci simering :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Cartif z tego co pamiętam dwa idą od wewnątrz jeden normalny osłaniający łożysko a drugi zaraz za nim. Pierwszy osłania łożysko a drugi zewnętrzną cześć przegubu z tego co pamiętam, ale robiłem to z pół roku temu. Wpisz w google VKBA 3236 - są fotki zestawu. W zestawie jest jeszcze pierścień osadczy wewnętrzny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Dokładnie jak 4mamut pisze. Dwa uszczelniacze idą od wewnątrz. Właśnie kilka dni temu wymieniałem u siebie oba komplety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się