major000 Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Siema. Znajomy ma dość powszechny problem z subarakiem, mianowicie zaczął palić duże ilości oleju plus zostawia niebieskie chmury za sobą. Są dwie możliwości albo turbo albo piec klękły. Czy jest taka możliwość aby turbo puszczało olej ale nie było żadnego spadku mocy? On ma w GT-ku około 260km, turbo ładuję ponad 1,2 bara i auto cały czas jedzie dobrze tylko to kopcenie. Nie wie czy już szukać drugiego silnika czy wystarczy wymiana turbo. Wiem że najlepiej oddać do warsztatu niech rozbiorą i pomierzą ale według was większa szansa że która z tych części padła? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 major000, myślisz że tu ktoś Ci odpowie "To na pewno turbo, nie baw się w serwisy, tylko sam wymień i będzie dobrze"? Stoisz przed autem i nie wiesz co się dzieje, a ktoś z forum ma wiedzieć? Może są tu tacy co mają szklaną kulę, ale olej puszczać może znacznie więcej rzeczy, od turbo przez uszczelniacze do nawet pękniętego tłoka. Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KratekPL Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Wiem że najlepiej oddać do warsztatu niech rozbiorą i pomierzą ale według was większa szansa że która z tych części padła? Po co filozofować major000, kolega napisał że nie szuka diagnozy tylko wskazówki PEACE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Ja wiem, co się tam stało, i to na 100%. Auto się zepsuło Kolego, serwis Cię czeka i tyle... wróżenie nic Ci tu nie da, a może tylko przysporzyć dodatkowych stresów, bo jak usłyszysz, co jeszcze mogło paść... Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 KratekPL, masz rację, że Peace :-) major000, odpowiadając na Twoje pytanie prawdopodobieństwo na to czy padł silnik czy turbo jest 50/50 ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
major000 Posted September 19, 2012 Author Share Posted September 19, 2012 Czytacie ze zrozumieniem czy nie bardzo? Zadałem konkretne pytanie: czy turbina na wykończeniu która pluje olejem, dalej pompuję max ciśnienie czy nie? Oczywistą oczywistością jest że auto na dniach idzie na diagnozę do mechaniorów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Ale nie ma co się denerwować. Jest opcja taka, że do końca będzie pompować dobrze, bo tak na prawdę nie wiadomo, co jest nie tak. Wówczas pewnie koniec będzie bardziej spektakularny i wówczas nie będzie już niedomówień, co padło. Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
qfinto Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Odma mogła się przytkać, albo zawór odmy. Nie wiem jak jest w GTkach, ale w WRX jest taki zaworek jednokierunkowy wkręcony w kolektor ssący pod przepustnicą po prawej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now