Furti Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Nagrzewnica sterowana elektrycznie w JDM ? :shock: A dostał do nagrzewnicy procesor sterujący nawiewami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki Tak, z tego co wiem to wersje EU,UK miały sterowanie na linki, JDMy miały elektryke. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Najlepiej to kupcie panel sterowania nawiewami i po kłopocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mój Type RA przyjechał z Japonii i miał sterowanie na linki Jedyna elektryką jest zmiana opcji nawiewu zewnątrz/ środek , włącznik klimy i podświetlenie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mój Type RA przyjechał z Japonii i miał sterowanie na linki A jednak podobno automaty miały coś tam elektryczne, ale pewny nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafeekk Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Musisz kupić panel od manuala i wiazke wentylatora z wentylatorem i czujnikiem klimy. jezeli masz wentylator z jdm to trzeba go przerobic ale prościej kupić eu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkurach Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu00 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu. Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkurach Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu. Jak masz problem to daj foty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu00 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu. Jak masz problem to daj foty. Hm może i masz racje jutro pokombinuje i zobacze co sie uda zrobić dzięki. -- N wrz 09, 2012 12:58 pm -- Obejrzałem to dokładnie i dalej słabo to widze w nagrzewnicy eu prowadnice sa po lewej stronie i tylko tam je można założyć, można by coś kombinować i montować te silniczki ale na pewno nie ma tam gotowych mocowań, może nie o tych samych nagrzewnicach mówimy? Szkoda ze fotek nie zrobiłem ale nie miałem aparatu pod ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furti Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Problem Rozwiązany! Wystarczyło kupic nagrzewnice z legacy 89. z klimą. sterowanie siłownikami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się