Skocz do zawartości

bigu00

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bigu00 w dniu 12 Września 2012

Użytkownicy przyznają bigu00 punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    WRX `04

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bigu00

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Ja to zrobiłem tak: - konwerter usb ft232rl taki jak tu http://allegro.pl/konwerter-przejsciowka-usb2ttl-ft232rl-usb-ftdi-i3264395527.html - podłączenie tak jak tu http://www.4bc.org/vanagon/engine.html - program evoscan bez problemu robie logi na STi 96r, nie pamiętam jak z czytaniem kodów bo nie miałem takiej potrzeby.
  2. bigu00

    mało mocy w STi

    Witam Mam pewien problem i szukam pomysłów na jego rozwiązanie;) Samochód to STi v3 96r, poskładany na bloku ej207 i turbiną vf35 (lub 34 nie pamietam dokładnie). Generalnie problem jest tego typu, iż turbo dmucha tylko 0,8 bara z hakiem. Po odpięciu wężyka od aktuatora bez problemu dochodzi do 1.1. Co ciekawsze turbo pompowało wcześniej tyle ile trzeba (ok 16psi), poźniej zmieniłem wydech z przelotowego catbacka na serie od GT (zestaw na przegląd), natomiast po tym wróciłem do catbacka oraz zamieniłem dziurawy stożek na oryginał obudowe z filtrem (od gt ale to chyba bez znaczenia). Po tych zabiegach cisnienie dochodzi tylko do 0,8 i ogólnie turbo wolniej wstaje. Czy możliwe ze zmiana dolotu na to wpłynęła? Raczej nie bo z odpiętym wężykiem szybko dochodzi do 1.1bara. Z nie standartowych rzeczy w układzie jest solenoid od Gteka zamiast oryginalnego (też 2-portowy). Komp nie wyrzuca żadnych błędów. Odpinałem aku aby zresetować ecu i po tym "jakby" na samym początku lepiej sie zbierał, ale po jednym depnięciu wraca do normy - musze to jeszcze lepiej sprawdzić. Macie może jakieś pomysły co szukać i sprawdzać? Mam pewne podejrzenie na pompe paliwa bo czasami wydaje dziwne dźwieki ale czy takie były by skutki? Wrzucam dzisiejszy wykres z hamowni, może bardziej zobrazuje to problem. Dziwne też ze nie odcieło paliwa przy 8250 jak to powinno być w STi. Auto jechało na Pb98 z Orlenu. Pozdrawiam
  3. spróbuj osłuchać za pomocą kawałka metalowego pręta może uda ci sie zlokalizować mniej więcej skąd to się wydobywa, z panewek powinien iść tylko szum.
  4. nie lepiej było zrobić na oryginalnym panelu i wiązce, dorzucić tylko silniczki do sterowania nawiewami? Jeśli chcesz przerabiać wszystko na ten panel z linkami to musisz tylko poprowadzić zasilanie wentylatora, oddzielnie bez wpinania w wiązkę deski. Jeżeli chcesz mieć do tego klime to sprawa sie raczej komplikuje. Moim zdaniem lepiej dołożyć silniczki na nagrzewnice i wentylator czyli zostawić oryginalny panel sti i nie kopać się w wiązce. Tak ja zrobiłem u siebie. Przestudiuj schematy w serwisówkach to dojdziesz o co chodzi
  5. Siemanko robił beczki chyba najciaśniej ze wszystkich, kozak wyglądało myślałem ze bedzie najlepszy czas
  6. pompy wody nie musisz ruszac, zdjemujesz kółko napędu paska, chyba 7 śrub i powinna zejść, silikon pewnie trzyma troche:P
  7. w sti v3 regulacja jest na płytki, myśle ze dało by sie to zrobić bez wyjmowania silnika, ja sprawdzałem luzy z silnikiem na stole. W serwisówce słabo jest ze znalezieniem wartości luzu bo gteki są na hydraulice tak? Nie znalazłem serwisówki do sti. Gdzieś na forum widziałem ze w subaru na ssących +/- 0,2 a na wydechu +/- 0,25 ale mogę sie mylić bo juz nie pamietam dokładnie.
  8. Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu. Jak masz problem to daj foty. Hm może i masz racje jutro pokombinuje i zobacze co sie uda zrobić dzięki. -- N wrz 09, 2012 12:58 pm -- Obejrzałem to dokładnie i dalej słabo to widze w nagrzewnicy eu prowadnice sa po lewej stronie i tylko tam je można założyć, można by coś kombinować i montować te silniczki ale na pewno nie ma tam gotowych mocowań, może nie o tych samych nagrzewnicach mówimy? Szkoda ze fotek nie zrobiłem ale nie miałem aparatu pod ręką
  9. Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu. Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Dla mnie normą jest już pytanie od osób w wieku 40+: "Panie a to diesel tak?"
  12. bigu00

    ile wam pali ?

    Mi GT `99 palił w mieście 14l - normalna jazda, 10-11l trasa
  13. bigu00

    Blok ej207 głowice ej20k

    Dokładnie uszczelka jest 1,6mm, rzeczywiście cały osprzęt elegancko podchodzi na blok ej207, jedyna większa różnica miedzy blokami to dodatkowa odma.
  14. bigu00

    Blok ej207 głowice ej20k

    A no i o to mi generalnie chodziło
  15. bigu00

    Blok ej207 głowice ej20k

    No raczej tak tylko pytanie gdzie są różnice bo pewnie są Na prawdę nikt nie robił takiego składaka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...