Jump to content

Impreza WRX 94 JDM Przekładka...Problem ze ster. nawiewami


Furti

Recommended Posts

Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki

 

Tak, z tego co wiem to wersje EU,UK miały sterowanie na linki, JDMy miały elektryke.

Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Najlepiej to kupcie panel sterowania nawiewami i po kłopocie.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu.

 

 

Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo :P

Link to comment
Share on other sites

Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo :P

 

Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu.

 

Jak masz problem to daj foty.

Link to comment
Share on other sites

Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo :P

 

Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu.

 

Jak masz problem to daj foty.

 

Hm może i masz racje jutro pokombinuje i zobacze co sie uda zrobić dzięki.

 

-- N wrz 09, 2012 12:58 pm --

 

Obejrzałem to dokładnie i dalej słabo to widze w nagrzewnicy eu prowadnice sa po lewej stronie i tylko tam je można założyć, można by coś kombinować i montować te silniczki ale na pewno nie ma tam gotowych mocowań, może nie o tych samych nagrzewnicach mówimy? Szkoda ze fotek nie zrobiłem ale nie miałem aparatu pod ręką :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...