Furti Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radik Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Nagrzewnica sterowana elektrycznie w JDM ? :shock: A dostał do nagrzewnicy procesor sterujący nawiewami ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki Tak, z tego co wiem to wersje EU,UK miały sterowanie na linki, JDMy miały elektryke. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Najlepiej to kupcie panel sterowania nawiewami i po kłopocie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radik Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Mój Type RA przyjechał z Japonii i miał sterowanie na linki Jedyna elektryką jest zmiana opcji nawiewu zewnątrz/ środek , włącznik klimy i podświetlenie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Mój Type RA przyjechał z Japonii i miał sterowanie na linki A jednak podobno automaty miały coś tam elektryczne, ale pewny nie jestem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafeekk Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Musisz kupić panel od manuala i wiazke wentylatora z wentylatorem i czujnikiem klimy. jezeli masz wentylator z jdm to trzeba go przerobic ale prościej kupić eu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkurach Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigu00 Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu. Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkurach Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu. Jak masz problem to daj foty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigu00 Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu. Jak masz problem to daj foty. Hm może i masz racje jutro pokombinuje i zobacze co sie uda zrobić dzięki. -- N wrz 09, 2012 12:58 pm -- Obejrzałem to dokładnie i dalej słabo to widze w nagrzewnicy eu prowadnice sa po lewej stronie i tylko tam je można założyć, można by coś kombinować i montować te silniczki ale na pewno nie ma tam gotowych mocowań, może nie o tych samych nagrzewnicach mówimy? Szkoda ze fotek nie zrobiłem ale nie miałem aparatu pod ręką Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furti Posted September 18, 2012 Author Share Posted September 18, 2012 Problem Rozwiązany! Wystarczyło kupic nagrzewnice z legacy 89. z klimą. sterowanie siłownikami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now