Skocz do zawartości

25 sierpnia sobota NMNP -Zabawa, trening, GRYLL i dwie trasy


vert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 305
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:mrgreen: się nie złość się, szydera musi być

 

Ja coraz częściej przeglądam fora/strony z rajdowkami . Muszę to jeszcze obgadać i przemyśleć ale coraz częściej chodzi mi po głowie auto zbudowane od początku do sportu. Tylko pozostaje kłopot sprzedaży Białasa bo za półdarmo go nie oddam :cool:

aaaa zaklatkowanie evo 2 w 1 nie wchodzi w gre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pozostaje kłopot sprzedaży Białasa bo za półdarmo go nie oddam

może licytację od 1zł zrób :wink: :mrgreen:

 

to mogłoby byc wystarczająco szybkie http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... 32973.html

 

szukam kogoś kto weżmie go ze mną na spółe

 

może carlos-wrx :idea: 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: się nie złość się, szydera musi być

 

Ja coraz częściej przeglądam fora/strony z rajdowkami . Muszę to jeszcze obgadać i przemyśleć ale coraz częściej chodzi mi po głowie auto zbudowane od początku do sportu. Tylko pozostaje kłopot sprzedaży Białasa bo za półdarmo go nie oddam :cool:

 

A mówiłem, że nie da rady połączyć rajdówki z dupowozem :wink: :mrgreen:

Jak jeszcze spalanie, hałas i ostra charakterystyka jest do zniesienia to ciągła i czasochłonna obsługa samochodu już nie.

Nawet słabsza rajdówka niż białas, ale lekka, będzie dawała tyle samo frajdy. I co najważniejsze - brak nerwów, że na pojeżdżawce coś sie sypnie i następnego dnia nie ma czym do roboty jechać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma niestety mowy aby połączyć dobre auto track dayowe z dupowozem. Dupowóz będzie niewygodny i wkurzający jadąc nawet po bułki a na pojeżdzawce zawsze będzie ci za mało mocy, za ciężki etc. Po wielu doświadczeniach uważam że najlepszym rozwiązaniem jest zaklatkowana buda GTeka(lekka) i bebechy od STI nie ma lepszego rozwiązania za rozsądne pieniądze. Pakowanie się w eNke dla mnie nie ma wytłumaczenia ekonomicznego zupełnie. Części, spalanie i sama obsługa takiej zwykłej enki jest bardzo droga. zresztą kejs jabara i logana pokazał na przestrzeni ostatnich lat ze takie rozwiązanie jest do bani. chłopaki potopili kupe siana i czasu w zamian za non stop rozwalajacym sie auto...Jak chce się miec nawet zwykłą prosta enke trzeba miec spore zaplecze ludzko finansowe.

 

Tak więc Bębenku zastanów się bardzo poważnie. Sam widzisz. masz trylion koni w swoim sti tyle ze nie daje ci radosci bo non stop coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu doświadczeniach uważam że najlepszym rozwiązaniem jest zaklatkowana buda GTeka(lekka) i bebechy od STI nie ma lepszego rozwiązania za rozsądne pieniądze

 

Mądrze gadasz panie Vert. Bezpieczny remap na 320 koni z fajnym momentem i można się uczyć jeździć.

Takie cóś mi się marzy :roll: :D - ale trzeba by mieć czas no to jeżdżenie..... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zresztą kejs jabara i logana pokazał na przestrzeni ostatnich lat ze takie rozwiązanie jest do bani. chłopaki potopili kupe siana i czasu w zamian za non stop rozwalajacym sie auto...

Boluś jaki kejs?

 

Auto było kupione z walnientymi jakimiś czujnikami, pompa ABS itd - stąd jezdziło gdzie chciało i dyfer centralny spinal i rozpinal kiedy chcial.

Po tym jak to naprawilismy (dzieki Brykowi i Adamowi) auto zap... jak wsciekle.

Nic sie nie psulo (poza tym co sami zepsulismy - amortyzator/wybierak skrzyni) cała reszta banglala jak trzeba - tylko sie zestarzelismy :) i pojawiły sie inne priorytety życiowo/biznesowe. Do czasu tychże wyprostowania nie miało sensu trzymanie auta.

 

Zreszta buda gdzies jeszcze lezy na placu u Edwina - więc jak ktoś chce Prodrive'a to tanio sprzedam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ups :wink: 8) , tez jestem zdania ze coś od początku przygotowane do sportu a nie zeby szybko wozić dzieci do przedszkola bedzie bardziej niezawodne

 

poza tym jestem zdania że budowanie ma sens wtedy gdy wykładasz od razu worek $$$ i dajesz zlecenie do wybranej firmy. Tak jak to wygląda u mnie (z mojej winy, a konkretnie moich $$$) czyli dokładanie co i rusz czegoś więcej, zmiany koncepcji bo się plecy przyzwyczaiły :twisted: , wymiana po 2 razy tych samych części bo zaczyna brakować wydajności itd. Wychodzi 2 x razy drożej

 

Trochę zaśmiecamy chyba wątek, jak chcesz Vert to zgłoś i niech mody przeniosą tą dyskusję np do mojego tematu w nielegalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...