Skocz do zawartości

Wymiana zawieszenia i katalizatora


Black and White

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dzisiaj po oględzinach u mechanika stwierdzono do wymiany:

1. Wahacz wzdłużny tylny prawy i lewy(jak da radę to tylko gumy-tuleje)

2. Wahacz poprzeczny tylny prawy i lewy (gumy)

3. Końcówki drążków kierownicznych prawa i lewa

4. Katalizator

 

Proszę o pomoc:

1. Czy faktycznie można wymienić same tuleje gume w wahaczach? Jak z jakością takich: http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-f ... 19100.html

2. Czy takie koncówki są coś warte:

http://moto.allegro.pl/drazek-kierownic ... 52567.html

http://moto.allegro.pl/4316-drazek-kier ... 89102.html

http://moto.allegro.pl/4212-drazek-kier ... 62268.html

3. Mechanik na moją odpowiedzialność, może wyciąć tłumik. Jednak znalazłem coś takiego:

http://moto.allegro.pl/kadex-tlumik-str ... 93172.html

 

Proszę być wyrozumiałym w wydawaniu opinii o powyższych propozycjach, gdyż nie mam doświadczenia w subaru :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumy da sie zmienic jest to towar wymienialny. Co masz do wymiany koncowki drazka kierowniczego czy drazki kierownicze? Piszesz o koncowkach a aukcje dajesz z drazkami. Najlepiej kupic markowe drazki i kocnowki aby po przejechaniu kilkunastu km znow ich nie wymieniac bo sie wybily.

 

Strumienice beda Ci zakrecac spaliny i szybciej je wydostawac na zewnatrz wiec efekt bedzie na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dzisiaj po oględzinach u mechanika stwierdzono do wymiany:

1. Wahacz wzdłużny tylny prawy i lewy(jak da radę to tylko gumy-tuleje)

Tylko poduszka przykręcana do budy czy też ta w piaście?
2. Wahacz poprzeczny tylny prawy i lewy (gumy)
Tutaj też bez problemu można gumy wymienić.

 

Co do 1 i 2, to proponuję przejść na poliuretany, ale wtedy też wymienić w poprzecznych przednich, czyli cały zestaw.

Za chwilę dostaniesz PW.

 

3. Końcówki drążków kierownicznych prawa i lewa
Postaram się dowiedzieć na co mi chłopaki wymieniali jakiś czas temu.
4. Katalizator
A co się dzieje z katem, że chce wymieniać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie błąd, chodzi o końcówki czyli coś takiego:

http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-89 ... 79753.html

http://moto.allegro.pl/koncowka-drazka- ... 14945.html

http://moto.allegro.pl/koncowka-drazka- ... 80935.html

http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-89 ... 72081.html

 

Nie wiem tylko czym się różni koncówka z pierwszej od ostatniej aukcji? Ta sama firma, tylko cena inna :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

fajnie by było dorwać taki amor jak w outbacku jest z przodu(wysokość), tyle że na tył.może jakaś firma to robi, albo może lepiej kupić outbacka i wymienić tył (amorki) , tylko na co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alcyone,

poszukaj sprężyn King Spring. gdzieś poszukałem po googlach i robią coś pod Legacka - lift o 1". Moze nawet podejdzie pod seryjny amor i obejdzie się bez grubych modów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa wykonana. Okazało się, że skrzypi...amortyzator, który wymianiłem i ciszaaa ;) A hałasuje środkowy tłumik, który został wymieniony na nowy i także ciszaaa ;)

 

Dziękuję za pomoc. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko usuwasz usterki :wink:

dziennie pokonuję po 200km i wolę mieć sprawne autko, zresztą jak się jeździ i "przyzwyczaja" do uszkodzonej części to się tak jeździ i jeździ .... i sprzedaje ! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...