Jump to content

Wymiana zawieszenia i katalizatora


Black and White
 Share

Recommended Posts

Witam,

dzisiaj po oględzinach u mechanika stwierdzono do wymiany:

1. Wahacz wzdłużny tylny prawy i lewy(jak da radę to tylko gumy-tuleje)

2. Wahacz poprzeczny tylny prawy i lewy (gumy)

3. Końcówki drążków kierownicznych prawa i lewa

4. Katalizator

 

Proszę o pomoc:

1. Czy faktycznie można wymienić same tuleje gume w wahaczach? Jak z jakością takich: http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-f ... 19100.html

2. Czy takie koncówki są coś warte:

http://moto.allegro.pl/drazek-kierownic ... 52567.html

http://moto.allegro.pl/4316-drazek-kier ... 89102.html

http://moto.allegro.pl/4212-drazek-kier ... 62268.html

3. Mechanik na moją odpowiedzialność, może wyciąć tłumik. Jednak znalazłem coś takiego:

http://moto.allegro.pl/kadex-tlumik-str ... 93172.html

 

Proszę być wyrozumiałym w wydawaniu opinii o powyższych propozycjach, gdyż nie mam doświadczenia w subaru :P

Link to comment
Share on other sites

Gumy da sie zmienic jest to towar wymienialny. Co masz do wymiany koncowki drazka kierowniczego czy drazki kierownicze? Piszesz o koncowkach a aukcje dajesz z drazkami. Najlepiej kupic markowe drazki i kocnowki aby po przejechaniu kilkunastu km znow ich nie wymieniac bo sie wybily.

 

Strumienice beda Ci zakrecac spaliny i szybciej je wydostawac na zewnatrz wiec efekt bedzie na plus.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

dzisiaj po oględzinach u mechanika stwierdzono do wymiany:

1. Wahacz wzdłużny tylny prawy i lewy(jak da radę to tylko gumy-tuleje)

Tylko poduszka przykręcana do budy czy też ta w piaście?
2. Wahacz poprzeczny tylny prawy i lewy (gumy)
Tutaj też bez problemu można gumy wymienić.

 

Co do 1 i 2, to proponuję przejść na poliuretany, ale wtedy też wymienić w poprzecznych przednich, czyli cały zestaw.

Za chwilę dostaniesz PW.

 

3. Końcówki drążków kierownicznych prawa i lewa
Postaram się dowiedzieć na co mi chłopaki wymieniali jakiś czas temu.
4. Katalizator
A co się dzieje z katem, że chce wymieniać?
Link to comment
Share on other sites

faktycznie błąd, chodzi o końcówki czyli coś takiego:

http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-89 ... 79753.html

http://moto.allegro.pl/koncowka-drazka- ... 14945.html

http://moto.allegro.pl/koncowka-drazka- ... 80935.html

http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-89 ... 72081.html

 

Nie wiem tylko czym się różni koncówka z pierwszej od ostatniej aukcji? Ta sama firma, tylko cena inna :roll:

Link to comment
Share on other sites

roznia sie budowa. Koncowka z pierwszej aukcji jest prosta i orginalna pasuje na strone L i P. Koncowka z ostatniej aukcji jest wygieta i pasuje tylko na jedna strone w tym przypadku na prawa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

fajnie by było dorwać taki amor jak w outbacku jest z przodu(wysokość), tyle że na tył.może jakaś firma to robi, albo może lepiej kupić outbacka i wymienić tył (amorki) , tylko na co?

Link to comment
Share on other sites

alcyone,

poszukaj sprężyn King Spring. gdzieś poszukałem po googlach i robią coś pod Legacka - lift o 1". Moze nawet podejdzie pod seryjny amor i obejdzie się bez grubych modów.

Link to comment
Share on other sites

Naprawa wykonana. Okazało się, że skrzypi...amortyzator, który wymianiłem i ciszaaa ;) A hałasuje środkowy tłumik, który został wymieniony na nowy i także ciszaaa ;)

 

Dziękuję za pomoc. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Szybko usuwasz usterki :wink:

dziennie pokonuję po 200km i wolę mieć sprawne autko, zresztą jak się jeździ i "przyzwyczaja" do uszkodzonej części to się tak jeździ i jeździ .... i sprzedaje ! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...