Pawlo20 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Szkoda że tego fabrycznego shift-lightu nie da się ustawić na więcej niż 7tys. a może zna ktoś jakiś patent żeby go wyżej ustawić? a po co dlaczemu? żeby wiedział kiedy tłoki wylatują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 A wie ktoś czy będziemy pitolić bez sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Szkoda że tego fabrycznego shift-lightu nie da się ustawić na więcej niż 7tys. a może zna ktoś jakiś patent żeby go wyżej ustawić? a po co dlaczemu? żeby wiedział kiedy tłoki wylatują Coś mi się zdaję, że w Kruka aucie tak szybko tłoki nie wylecą :wink: Tak mi się przynajmniej wydaje po przejrzeniu jego wątku w "Jadę nielegala" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Kruk, a w ecuteku nie ma takiej opcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 W sumie nie sprawdzałem ale wydaje mi się że ten fabryczny SL działa w zakresie samych zegarów. Dowiem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 oki wielkie dzięki za info przy oglądaniu spróbuje to właczyć chyba ze macie jakies instrukcje co i jak dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Kruk, coś sie dowiedziałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tak. Tak jak myślałem Ecutek nie obsługuje fabrycznego SL w zegarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Jade jutro po tego STi mam nadzieje ze wszystko bedzie ok i go kupie. Oglądałem go juz 2 razy i mi sie podoba. Tylko ta kontrolka nie chodziła. Ale z tego co mowicie poprostu była wyłączona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 stannn, kontrolka najważniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tak. Tak jak myślałem Ecutek nie obsługuje fabrycznego SL w zegarach. Zawsze można zrobić sobie kontrolkę np na check engine przy danych obrotach. Przynajmniej ja mam tak w simtecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Przez kontrolke nie byles pewny samochodu? Kurde to faktycznie igla skoro tylko kontrolke ma nie pewna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tak. Tak jak myślałem Ecutek nie obsługuje fabrycznego SL w zegarach. Zawsze można zrobić sobie kontrolkę np na check engine przy danych obrotach. Przynajmniej ja mam tak w simtecu. Spoko, jest wiele innych skutecznych rozwiązań, byłem po prostu ciekawy czy da się coś zrobić z tą fabryczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Przez kontrolke nie byles pewny samochodu? Kurde to faktycznie igla skoro tylko kontrolke ma nie pewna... Bez przesady nie o to chodzi... poprostu nie wiedziałem jak ona funkcjonuje a o kupnie napisałem bo jade jutro po niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 stannn, no to kup i ciesz sie nowym zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 stann: wystarczy, że akumulator był odłączony i trzeba kontrolkę ustawiać od nowa 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stannn Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 no to sie pochwale Subaru Impreza WRX STI rok 2003< Kolorek srebrny niebawem fotki a co to tej kontrolki na luzie włączyłem to cos pikneło ale nie wiem jak zaprogramowac to dla obrotow itp ma ktos jakis tutorial krok po kroku ? najlepiej po polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 stannn, pore postow wyzej jest dokladnie napisane co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 zatrzymaj sie, wrzuc luz, lewe pokretelko przekrec w lewo i powinno sie zainicjować (PIK PIK) i wtedy ustawiasz sobie obroty, czekasz chwile jak zatwierdzi a potem utawiasz na on lub na off brzęczyka, just like that :wink: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się