BelegUS Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ave! Z racji faktu, że planuję do mojego GC Wolnyssaka dołożyć sławetne dokładki progów vel listwy progowe vel nakładki progów (et cetera) chciałem rozpatrzeć się w Waszych doświadczeniach z nimi związanych. A mianowicie: 1. Jak zamocowaliście / jak zamocować dokładki progów do Wolnyssaka, który otworów mocujących na takowe nie ma? Słyszałem o kleju - czy klej ma szanse je utrzymać? 2. Jak wpływają one na korozję? Osady, brud, zaleganie wody - jak bardzo przyśpieszają "ubywanie" Imprezy, i ewentualnie jak się przed tym chronić? ^^ 3. BONUS: Jakie mam szanse dopasować (może trochę pociąć, pomajstrować, pobajerować) dokładki z WRX'a GD do GC? 4. Ogólne wnioski, komentarze, propozycje na ten temat ^^ Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 bardzo trafny topic, też się przymierzam co do mocowania to mam pomysł na klej do szyb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Jeśli się ma trzymać to lepsze były by otwory i spinki.Otwory nie muszą być idealne bo te spinki bodajże się przesuwają. Komplet spinek w serwisie kosztuje tyle co rozrząd do golfa Ja kupowałem spinki po 0,80 gr za sztukę.Nie były idelane ale idealnie spełniały swoje zadanie. Został mi komplet takich listew z GT-ka ale trzeba by je pomalować pod kolor żeby ładnie wyglądały. Sprzedam je za stówkę więc na próby były by jak znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 bardzo trafny topic, też się przymierzam co do mocowania to mam pomysł na klej do szyb Czyli pomysł mamy podobny - mi klej do szyb zasugerował Qba25 (też się do listew przymierza chyba ), ale obawiamy się, że klej ich może nie utrzymać - więc wszystkie wskazówki będą mile widziane EDIT: Jacky X - boję się właśnie, że otwory i spinki spowodują stworzenie kilku(nastu) nowych ognisk korozji w progach (które i tak u mnie najpiękniejsze już nie są) - chyba że jest sposób, żeby się przed tym ustrzec? A jakieś namiary na takowe spinki - typ, rozmiar, gdzie szukać etc. masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 ja chciałem sciagnac moje do malowania.... ...Pomalowalem na aucie. Otwory sa fabrycznie kwadratowe, w to wchodzi plastik z gwintem, do tego wkret. Wkret po 10 latach zardzewieje ,a plastik od razu sie objedzie w nadwoziu. Padaka. Nie wiem co jest pod moimi, mam nadzieje ze w miare. Za to wyciagnałem chyba z 2 kg piasku/ziemi. Klej do szyb ponoc najlepsza opcja,ale ja bym tam wolał ze 2 srubki. Mozesz po progu poleciec klejem ,a dac wkrety/spinki w nadkolach ,gdzie zchodzi krawedz dokładki żeby nie odfruneły jakby co. Klipy wciskowe moge Ci pozbierac w robocie darmo bo wyrywam dziennie z 20 Mam "skrzydelka" z GD, potok wyslał mi do kompletu, chetnie komus potrzebujacemu sprzedam ,ale chyba nijak Ci to nie spasi bo jest dość agresywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Co to są "skrzydełka"? Do czego służą w tych listwach, i dlaczego nie spasują? Ja nie w temacie... Za śmieszny pieniądz wyrwałem właśnie listwy z WRX'a GD - chciał bym je jakoś chociaż spróbować przypasować. Jak nie wejdzie to nie będzie płaczu, choć z listwami "zawsze spoko" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 To koło tylnego koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Aaa, to... niee, do mojej "stylówy" za nic... nie chcę, żeby moja wyglądała na szybszą, niż jest w rzeczywistości... a jest raczej wolna ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Klej do szyb proponuję odpuścić bo w razie "w" jesli zajdzie potrzeba ściągnięcia - będą problemy. Klej trzyma naprawdę mocno (pod warunkiem klejenie wg instrukcji z podkładem pod klej). Szczególnie nie polecam klejenia u dołu bo cały brud i woda będzie dostawać się od góry a nie bedzie miała odpływu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 To czym to złapać? I tak źle, i tak niedobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Przyłozyć listwy, oznaczyć ori miejsca, nawiercić otwory, wsadzic kołek i przykręcić... nie pamietam niestety jak to dokłddnie górą jest mocowane... może na samych wkrętach będzie się trzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No i z automatu mamy n nowych ognisk korozji, gdzie n oznacza liczbę nawiertów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (pod warunkiem klejenie wg instrukcji z podkładem pod klej). czyli szyber bede poprawiał :roll: a bez podkładu do uszczelki złapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 BelegUS, no racja niestety... ale na stałe na klej to raczej też słaby pomysł :/ Matiz, koledze spiler odleciał z szyby jak przykeił bez tego podkładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Własiciel tego cuda spotkany miesiac po zrobienu tej fotki, zapytany gdzie jest lotka powiedział że: ukradli. taa ukradli 8) może też nie wiedział o podkładzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Ja ostatnio w swojej wannie podczas pozimowego woskowania zobaczyłem rude parchy na dole przy listwie. Więc z ciekawości je zdjąłem i..... w ostatniej chwili to zrobiłem bo jak tak dalej poszło to bym je zgubił. W każdej listwie po 2 kg ziemi do kwiatów, ew. można ziemniaki posadzić i oznaki korozji nawet z jednaj strony dziury. Ale co ciekawe nie w miejscach otworów tylko tam gdzie była ziemia. Generalnie skończyło się na wyrwaniu dolnych śrub bo o wykręceniu można było zapomnieć (to już nie były śruby). Wyczyściłem pomalowałem i założyłem z powrotem, na nowych śrubach. Kołeczki mona uratować (kpl. w ASO ok 20 pln za jeden 2-częściowy kołeczek !!!) A dla tych co chcą montować to chyba faktycznie najlepiej przyłożyć listwę i zrobić otwory. Nie muszą być idealne poziomie bo kołeczki się w listwę wsuwa i jest tolerancja. Ale w poziomie to muszą być w jednej linii. A te śrubki od dołu to lepiej faktycznie w kołki wkręcać żeby nie miały bezpośredniego kontaktu z karoserią. Myślę że dla chcącego jedno popołudnie i co najmniej 4pak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 hej dzis zamiatałem w garazu i znalazłem : na tym wiszą u mnie fabryczne progi. To swinstwo sie obkreca w nazwoziu i jest mogiła :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Prawda. To są te w które się wkręca śruby od dołu. Ja kilka wkleiłem z w/w powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się