Skocz do zawartości

Szczęki do gieteka


marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

podniosę temat.

wyczytałem, że:

a) TRW nie działają,

B) Endless rwą slicka na asfalcie, są w 4-turbo i kosztują obecnie 790 zł

c) polecane są OEM-y

 

czy ktoś ma jakieś nowe przemyślenia, pomysły? wie ile kosztują OEM-y (26698AC000) w porównaniu do Endless?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podniosę temat.

wyczytałem, że:

a) TRW nie działają,

B) Endless rwą slicka na asfalcie, są w 4-turbo i kosztują obecnie 790 zł

c) polecane są OEM-y

 

czy ktoś ma jakieś nowe przemyślenia, pomysły? wie ile kosztują OEM-y (26698AC000) w porównaniu do Endless?

tak naprawde zamiennikow jest od groma :o:D (ceny w rublach)

 

Zamienniki (i to pewnie jeszcze nie wszystko :mrgreen: )

 

Аналоги (заменители) для запрошенного артикула

 

Delphi 1468,59р.

TRW 988,81р.

Akebono 515,30р.

Bosch 1207,87р.

LPR 956,22р.

Mintex 1552,93р.

Trusting 1841,54р.

LPR 880,96р.

Tomex 745,89р.

LPR 851,05р.

Jurid/Bendix 832,03р.

Quinton Hazell 1091,95р.

NK 1283,47р.

Ate 1356,04р.

Ferodo 667,16р.

Quinton Hazell 1033,83р.

Triscan 364,10р.

Abe 963,94р.

 

 

cena OEM: Subaru - Brake shoe repair kit, rear - 2 472,18р.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na kupionych od andremila bodajże EBC (kupionych bodajże od Lecha "Ferodo" Wójcika). Raczej nie narzekam (na nawrotach zdają się działać). Z tym, że to do europejskiego WRX-a, choć średnica bębna chyba jest taka sama dla jedno i dwutłoczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zastanowić się na początek nad poprawną regulacją? jest masa speców którzy teoretycznie potrafią zrobić tylny hamulec w subaru, a potem działa niewiele lepiej niż stare szczeki.

 

Ja oddałem auto na świdnicką, przy okazji wymiany tylnej tarczy wyregulowali szczęki. Teraz na pierwszym zębie rękawa auto już hamuje, a na 3ecim koła stają dęba, testowane przy 80km/h.

 

Szczęk nawet nie wymieniałem, są w aucie przynajmniej od 4 lat ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virus12, mi regulowały już ten ręczny 2 osoby, w tym jedna z ASO a druga mocno ogarniająca GC8, łącznie z rozbieraniem tylnego hamulca, i niewiele to dało. widziałem stan moich szczęk, regulować już nie warto, tylne tarcze mam stosunkowo nowe (mają może z pół roku) a szczęki chyba są w aucie od nowości. żałuję, że nie wymieniłem tego zmieniając hamulec (tarczę) z tyłu, ale cóż.

 

nowe to nowe. niedługo będą na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie seria ręczny dobrze wyregulowany i sprawny daje radę nawet na slicku w GC8.Nic lepszego nie opłaca się wsadzać,Endless ok. hamuje lepiej niż seria,tylko cena zabija a starczają na dużo krócej niż seryjne szczęki.

Później to już tylko hydraulika,co kto lubi i na co kogo stać. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ok zmieniłem na OEM szczęki za 300 zł brutto (swoją drogą ciekawe różnice w cenach różnych ASO :roll: - pewnie chodzi o stolicę Maroka...) i hamuje :twisted:

 

Na endlessy się nie zdecydowałem, ale jak ktoś da się przejechać GC8 z endlessami to dostanie pomuka :mrgreen:

 

Jak ktoś chce prawie funfel nówki szczęki boscha i mu nie będzie przeszkadzało, że tylko spowalniają to mogę oddać za 6pak łomży :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...