Skocz do zawartości

Jaka jest srednica układu......


Aniolek

Rekomendowane odpowiedzi

Na jakim ciśnieniu doładowania jeździsz?? I rozumiem że test robiłeś na GTECH??

U mnie przy doładowaniu w peaku 1,2bara wg. gtecha do 100 jest 5.1, na 1/4 mili na bardzo ślizgającym się sprzęgle(albo na całkowitym braku) na Bemowie 14,3.

A co do układu wydechowego to z tego co wyczytałem to seryjnie jest 2,25 cala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wogole to na G-Techu wychodzi mi 4,8-4,9 do 96km/h i dlatego do setki podaje 5,2 ze wzgledu na brakujace 4km/h trzeba doliczyc ok 0,3sec.

 

Jesli faktycznie seryjny uklad w WRX MY03 powinien miec 2,25cala to jest na nasze 57mm a ja mam 65mm co daje w takim razie2,55cala na zewnatrz,czy te 2,25cala to jest srednica zewnetrzna?

 

Co do doladowania to po zalozeniu MBC (niepolecam nikomu kto nie ma doswiadczenia) w piku mam nawet 1,4bara ale jest to natyczmiast zbijane na 1,1 ten bardzo duzy pik trwa moze z pol sekundy i wystepuje tylko wtedy jak depne na 3 lub 4 biegu a jak jade pelnym ogniem ze startu piki sa mniejsze bo na 1 to 1,2bara na 2 1,3 bara na 3 i 4 1,3bara po czym wszystko jest zbijane na 1,1bara.

 

Wiem ze MBC to jest wilekie gowno ale jak ktos ma trozke pojecia to nie da sobie tak odrazu silnika wysadzic choc wile w polsce silnikow bylo juz wysadzonych przez to gowno.Narazie mam MBC a na remap pojade dopiero jak wymienie polowe silnika wraz z turbina i skrzynia jakos nie widzi mi sie wydawac co chwile 3400 za remap choc musze przyznac ze jezdzilem STI po maptecu na 300KM i bylem bardzo zachwycony i sam do nich pojade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to 2,25 jak mierzyłem to jest średnica wewnętrzna rury wydechowej.

A jeśli chodzi o doładownanie to z obserwacji ze wskaźnika wynika że przy maksymalnym otwarciu przepustnicy idzie mi na chwile 1,2 bara i spada na 1,1. Czy mam program nie wiem, wybieram się do VTG na pomiar i wybieram i nie mam kiedy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniolek moze maszWRXa ala OGS 8)

 

Zas co do wydechu to pytales mnie o DC, jutro to zakladam

Jak chlopaki beda miec cyfraka to porobie jakies zdjecia

a w czwartek jak wroce do domu to bede pewnie jakies pomiary robil

zeby ocenic wplyw na osiagi, nagram tez dzwiek to rzuce na forum

bedziesz mogl ocenic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gtech to zabawka dla dzieci, mi na Gtech wyregolowanym przed oficjalnego przedstawiciela tegoz urzadzenia wyszlo 1/4 mili 12.3(podobne czasy 4 x pod rzad).......lol

N torze najlepszy moj czas to 12.6x...

Wiec traktowal byl to jako bajer/zabawke, a nie jako jakies konkretne pomiary, zreszta nie tylko ja, ale wiekszosc ludzikow z nie-polskich forum tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gtech to zabawka dla dzieci, mi na Gtech wyregolowanym przed oficjalnego przedstawiciela tegoz urzadzenia wyszlo 1/4 mili 12.3(podobne czasy 4 x pod rzad).......lol

N torze najlepszy moj czas to 12.6x...

Wiec traktowal byl to jako bajer/zabawke, a nie jako jakies konkretne pomiary, zreszta nie tylko ja, ale wiekszosc ludzikow z nie-polskich forum tez.

 

Na rozbieznosc czasow maja takie czynniki jak temperatura,przyczepnosc,szybkosc zmiany biegow( a z tym w manualu zawsze wychodzi inaczej, nigdy tak samo),minimalne pochylenia drogi,lepsze lub gorsze paliwo w danej chwili........... wiec te 3 dziesiate to jest wynik jak najbedziej ok.Moj G-Tech pokazuje max 0,2sec roznicy miedzy tym co jest na ulicy a tym co na zawodach.

 

G-Tech Pro jest bardzo pozytecznym uzadzeniem tylko dzieki niemu wiemy czy dana modyfikacja porawila nam osiagi czy tez na odwrot i wlasnie z tej funkcji wywiazuje sie poprostu doskonale,nie ma znaczenia czy sie myli zawsze o 0.2 czy 0,5 sec wazne ze myli sie zawsze z ta sama dokadnoscia i o to w tym chodzi nie o dokladnosc w stosunku do realiow lecz o pokazywanie roznic przed i po modyfikacjach.

Wyobrazcie sobiue sytuacje ze przed zawodami kombinujecie cos ze srednica kól zakladacie mniejsze wychodzi czas xxx zakladacie jeszcze mniejsze wychodzi czas xxx potem nastepna proba itd a na samym koncu wybierasz ta srednice ktora dala najlepszy efekt.Prosciej juz nie potrafie wytlumaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec nareszcie dzisiaj dotarl do mnie wyczekany dlugo DC.

Zdjecia beda jutro bo dzisiaj nie zdazono mi ich poslac na maila,

mysle ze jutro wrzuce tez jakis filmik z dzwiekiem.

Jesli chodzi o to co sie zmienilo no to nareszcie jest glosno :mrgreen:

W mojej subiektywnej ocenie to juz jest hardcore jesli chodzi o jazde na codzien,

na trasie da sie jechac tak do 120kmh( 3000rpm) potem robi sie na tyle glosno ze

trzena krzyczec zeby rozmawiac :mrgreen:

No i nareszcie wiem co to bulgot 8)

Po przejechaniu 100km mam tez wrazenie ze zmniejszyla sie turbo dziura i ze overboost

jest wiekszy ale tego sie mozna bylo spodziewac.

Generalnie jestem zadowolony i pewnie bede poki nie ogluchne :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu 100km mam tez wrazenie ze zmniejszyla sie turbo dziura i ze overboost

jest wiekszy ale tego sie mozna bylo spodziewac.

 

Zawsze się wydaje że głośniejsze lepiej jeżdżą.

 

To że masz większego overboosta na tym samym programie to nie musi być dobra rzecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nigdzie nie napisalem ze lepiej jezdzi ani tego ze overboost to dobra rzecz.

Jedynie stwierdzam fakt ze sie powiekszyl, a ze sie tego spodziewalem to chyba nie jest dziwne?

Jesli jutro bedzie sucho to byc moze sprawdze osiagi g-techem lub hksem zeby porownac z tym co bylo...

I wcale nie wierze w ich wyniki, chce miec tylko porownanie przed i po, to tak apropo powyzszych uwag co do gtecha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze się wydaje że głośniejsze lepiej jeżdżą.

 

Mi na poczatku wydawalo sie, ze jest szybszy, pozniej jednak stwierdzilem, ze chyba jest wolniejszy :lol: .Dopiero po dluzszych przemysleniach doszedlem do wniosku, ze jednak jest szybszy, poza tym chyba powinien byc, skoro sie odetkal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

G-Tech Pro jest bardzo pozytecznym uzadzeniem tylko dzieki niemu wiemy czy dana modyfikacja porawila nam osiagi czy tez na odwrot i wlasnie z tej funkcji wywiazuje sie poprostu doskonale,nie ma znaczenia czy sie myli zawsze o 0.2 czy 0,5 sec wazne ze myli sie zawsze z ta sama dokadnoscia i o to w tym chodzi nie o dokladnosc w stosunku do realiow lecz o pokazywanie roznic przed i po modyfikacjach.

Wyobrazcie sobiue sytuacje ze przed zawodami kombinujecie cos ze srednica kól zakladacie mniejsze wychodzi czas xxx zakladacie jeszcze mniejsze wychodzi czas xxx potem nastepna proba itd a na samym koncu wybierasz ta srednice ktora dala najlepszy efekt.Prosciej juz nie potrafie wytlumaczyc.

 

Od tego jest hamownia 03-0.5s to moze byc roznica 50 koni... g-tech jest niedokladnym urzadzeniem ,a moje wyniki sie wachaly nawet o 0.5 sek, jest to zabawka do robienia wrazenia na znajomych.

Zauwazylem ze jedynie na polskich forach ludziki sie podniecaja wynikami z g-techa, co poniektorzy w podpisach nawet podaja swoje "rezultaty".

Niestety prawda jest taka ze tutaj(US) nikt tego urzadzenia powaznie nie traktuje.(KLIK )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

G-Tech Pro jest bardzo pozytecznym uzadzeniem tylko dzieki niemu wiemy czy dana modyfikacja porawila nam osiagi czy tez na odwrot i wlasnie z tej funkcji wywiazuje sie poprostu doskonale,nie ma znaczenia czy sie myli zawsze o 0.2 czy 0,5 sec wazne ze myli sie zawsze z ta sama dokadnoscia i o to w tym chodzi nie o dokladnosc w stosunku do realiow lecz o pokazywanie roznic przed i po modyfikacjach. Koniec cytatu.

 

Czytaj ze zrozumieniem nie o dokladnosc tu chodzi lecz o "wykrycie roznic" po modyfikacjach.Jeszcze raz napisze ze nie ma znaczenia ze myli sie zawsze np.0,5sec , waznijsze jest to ze ze jak sie juz myli o te 0,5sec to sie myli zawsze tyle samo.G-Tech ma wskazac roznice w czsach osiaganych po modyfikacjach czyli ma powiedziec poprostu czy jest lepiej czy gozej :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja napisalem ze sie myli o 0.5 w dwie strony raz na plus, raz na minus...

jeszcze raz powtorze, ze od tego jest hamownia, bo gtech to taki lepszy stoper.

Zreszta skonczmy ten temat, bo nie o tym ten watek zalozyles, jest tyel opinin ile ludzi na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja napisalem ze sie myli o 0.5 w dwie strony raz na plus, raz na minus...

jeszcze raz powtorze, ze od tego jest hamownia, bo gtech to taki lepszy stoper.

Zreszta skonczmy ten temat, bo nie o tym ten watek zalozyles, jest tyel opinin ile ludzi na tym forum.

 

Moze jest tak ze jeden G-tech drogiemu nie rowny :!:

 

A powracajac do tematu przewodniego to zdemontowalem calutki wyddech i dalem na wzor do robienia kolesieowi od produkcji orurowan do samochodow terenowych,tlumik tez na zamowienie i wkrotce sie okaze co z tego wyjdzie bede mial przelot 70mm od poczatku do konca.Co ciekawe do tej pory mialem seryjne katalizatory ale juz za nimi Remusa 65mm.Ciekawe jak bedzie roznica, dzwieku napewno. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkoncu po prawie tygodniu niekompetencji firm i ludzi odpowiedzialnych za materjialy do zrobienia wydechu dzis znowu jezdzilem SI ale juz na nowym wydechu sred.70mm przelot totalny od turbo to tlumika koncowego,ktorego niestety przelot ma 65mm a nie 70mm jak mialo byc (zostal koncowy dwukomorowy Remus) ten fakt spowodowany jest wlasnie niekompetecja ludzika ktory zamawial tlumik oraz firmy co go wykonywala,zrobili wlot do tlumika 70mm a wylot az 50mm :shock: .

Zaraz po zakonczeniu prac pognalem na droge w celu testow i przy pierwszym bucie auto nie chcialo jechac a wskaznik doladowania turbo pokazywal jakies chore bardzo wysokie wartosci,natychmiast sciaglem MBC i jak renka odjol.Dobze ze w pore zrozumialem co sie dziej bo inaczej pewnie by bylo KABUMMMM.Testy sa bardzo zadowalajace bo przy mniejszym doladowaniu o 0,2bara czsy na znieslawionym G-Techu sa bardzo porownywalne,wyraznie tez czuc roznice po zmianie biegu,teraz sie juz tak dlugo nie zastanawia.Udalo sie zrobic wydech bez zadnego polaczenia skrecanego na sruby po drodze a niedaleko za turbina jest siatka elastyczna- wiadomo w jakim celu.

Narazie mam dosc modyfikacji ale juz niedlugo zmienie kolektor wydechowy oraz dolot,zamiezam zalozyc AEM-a kit, http://sklep.pws.com.pl/product_info.ph ... s_id=16753 czy macie jakies doswiadczenie z takim lub podobnym dolotem?Na zagranicznych forach mozna znalesc jakies testy wynika z nich ze mozliwy jest przyrost od 5 do 8KM.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...