Aniolek Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Jaka jest srednica seryjnego układu wydechowego w SI WRX MY03? Dzis zmiezylem i u mnie jest 65mm sr. zewnetrznej,na koncu mam tlumik Remusa ktory nie wyglada zeby byl dospawany do rury.Pytam bo zamiezam wkoncu zabrac sie za wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Wogule to dziwny jest ten moj WRX robi 5,2 do 100km/h i 13,6 na 1,4mili przy predkosci 102,8mili/h,to cos za dobze jak na serje :shock: Dzienki za info w sprawie srednicy ukladu wydechowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Na jakim ciśnieniu doładowania jeździsz?? I rozumiem że test robiłeś na GTECH?? U mnie przy doładowaniu w peaku 1,2bara wg. gtecha do 100 jest 5.1, na 1/4 mili na bardzo ślizgającym się sprzęgle(albo na całkowitym braku) na Bemowie 14,3. A co do układu wydechowego to z tego co wyczytałem to seryjnie jest 2,25 cala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Tak wogole to na G-Techu wychodzi mi 4,8-4,9 do 96km/h i dlatego do setki podaje 5,2 ze wzgledu na brakujace 4km/h trzeba doliczyc ok 0,3sec. Jesli faktycznie seryjny uklad w WRX MY03 powinien miec 2,25cala to jest na nasze 57mm a ja mam 65mm co daje w takim razie2,55cala na zewnatrz,czy te 2,25cala to jest srednica zewnetrzna? Co do doladowania to po zalozeniu MBC (niepolecam nikomu kto nie ma doswiadczenia) w piku mam nawet 1,4bara ale jest to natyczmiast zbijane na 1,1 ten bardzo duzy pik trwa moze z pol sekundy i wystepuje tylko wtedy jak depne na 3 lub 4 biegu a jak jade pelnym ogniem ze startu piki sa mniejsze bo na 1 to 1,2bara na 2 1,3 bara na 3 i 4 1,3bara po czym wszystko jest zbijane na 1,1bara. Wiem ze MBC to jest wilekie gowno ale jak ktos ma trozke pojecia to nie da sobie tak odrazu silnika wysadzic choc wile w polsce silnikow bylo juz wysadzonych przez to gowno.Narazie mam MBC a na remap pojade dopiero jak wymienie polowe silnika wraz z turbina i skrzynia jakos nie widzi mi sie wydawac co chwile 3400 za remap choc musze przyznac ze jezdzilem STI po maptecu na 300KM i bylem bardzo zachwycony i sam do nich pojade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 U mnie to 2,25 jak mierzyłem to jest średnica wewnętrzna rury wydechowej. A jeśli chodzi o doładownanie to z obserwacji ze wskaźnika wynika że przy maksymalnym otwarciu przepustnicy idzie mi na chwile 1,2 bara i spada na 1,1. Czy mam program nie wiem, wybieram się do VTG na pomiar i wybieram i nie mam kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Aniolek moze maszWRXa ala OGS 8) Zas co do wydechu to pytales mnie o DC, jutro to zakladam Jak chlopaki beda miec cyfraka to porobie jakies zdjecia a w czwartek jak wroce do domu to bede pewnie jakies pomiary robil zeby ocenic wplyw na osiagi, nagram tez dzwiek to rzuce na forum bedziesz mogl ocenic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Zakladasz tego DC calego od turbiny, czy cat-back?Jaka srednica tego wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 narazie catback, docelowo wszystko lacznie z kolektorem srednica to 3 cale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Gtech to zabawka dla dzieci, mi na Gtech wyregolowanym przed oficjalnego przedstawiciela tegoz urzadzenia wyszlo 1/4 mili 12.3(podobne czasy 4 x pod rzad).......lol N torze najlepszy moj czas to 12.6x... Wiec traktowal byl to jako bajer/zabawke, a nie jako jakies konkretne pomiary, zreszta nie tylko ja, ale wiekszosc ludzikow z nie-polskich forum tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 GTech jest po to aby robic dobre wrazenie na kumplach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Gtech to zabawka dla dzieci, mi na Gtech wyregolowanym przed oficjalnego przedstawiciela tegoz urzadzenia wyszlo 1/4 mili 12.3(podobne czasy 4 x pod rzad).......lolN torze najlepszy moj czas to 12.6x... Wiec traktowal byl to jako bajer/zabawke, a nie jako jakies konkretne pomiary, zreszta nie tylko ja, ale wiekszosc ludzikow z nie-polskich forum tez. Na rozbieznosc czasow maja takie czynniki jak temperatura,przyczepnosc,szybkosc zmiany biegow( a z tym w manualu zawsze wychodzi inaczej, nigdy tak samo),minimalne pochylenia drogi,lepsze lub gorsze paliwo w danej chwili........... wiec te 3 dziesiate to jest wynik jak najbedziej ok.Moj G-Tech pokazuje max 0,2sec roznicy miedzy tym co jest na ulicy a tym co na zawodach. G-Tech Pro jest bardzo pozytecznym uzadzeniem tylko dzieki niemu wiemy czy dana modyfikacja porawila nam osiagi czy tez na odwrot i wlasnie z tej funkcji wywiazuje sie poprostu doskonale,nie ma znaczenia czy sie myli zawsze o 0.2 czy 0,5 sec wazne ze myli sie zawsze z ta sama dokadnoscia i o to w tym chodzi nie o dokladnosc w stosunku do realiow lecz o pokazywanie roznic przed i po modyfikacjach. Wyobrazcie sobiue sytuacje ze przed zawodami kombinujecie cos ze srednica kól zakladacie mniejsze wychodzi czas xxx zakladacie jeszcze mniejsze wychodzi czas xxx potem nastepna proba itd a na samym koncu wybierasz ta srednice ktora dala najlepszy efekt.Prosciej juz nie potrafie wytlumaczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 No wiec nareszcie dzisiaj dotarl do mnie wyczekany dlugo DC. Zdjecia beda jutro bo dzisiaj nie zdazono mi ich poslac na maila, mysle ze jutro wrzuce tez jakis filmik z dzwiekiem. Jesli chodzi o to co sie zmienilo no to nareszcie jest glosno W mojej subiektywnej ocenie to juz jest hardcore jesli chodzi o jazde na codzien, na trasie da sie jechac tak do 120kmh( 3000rpm) potem robi sie na tyle glosno ze trzena krzyczec zeby rozmawiac No i nareszcie wiem co to bulgot 8) Po przejechaniu 100km mam tez wrazenie ze zmniejszyla sie turbo dziura i ze overboost jest wiekszy ale tego sie mozna bylo spodziewac. Generalnie jestem zadowolony i pewnie bede poki nie ogluchne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Po przejechaniu 100km mam tez wrazenie ze zmniejszyla sie turbo dziura i ze overboost jest wiekszy ale tego sie mozna bylo spodziewac. Zawsze się wydaje że głośniejsze lepiej jeżdżą. To że masz większego overboosta na tym samym programie to nie musi być dobra rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ale ja nigdzie nie napisalem ze lepiej jezdzi ani tego ze overboost to dobra rzecz. Jedynie stwierdzam fakt ze sie powiekszyl, a ze sie tego spodziewalem to chyba nie jest dziwne? Jesli jutro bedzie sucho to byc moze sprawdze osiagi g-techem lub hksem zeby porownac z tym co bylo... I wcale nie wierze w ich wyniki, chce miec tylko porownanie przed i po, to tak apropo powyzszych uwag co do gtecha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja tam g-techa uważam za całkiem fajne urządzenie. I fajnie się nadaje np., do ćwiczenia hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Zawsze się wydaje że głośniejsze lepiej jeżdżą. Mi na poczatku wydawalo sie, ze jest szybszy, pozniej jednak stwierdzilem, ze chyba jest wolniejszy .Dopiero po dluzszych przemysleniach doszedlem do wniosku, ze jednak jest szybszy, poza tym chyba powinien byc, skoro sie odetkal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 kanap4, pewien polski rallycrossowiec też tak myślał jak mu dali nowy cichszy wydech że mu auto zwolniło. Zdziwił się jak zobaczył czasy, swoje czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 G-Tech Pro jest bardzo pozytecznym uzadzeniem tylko dzieki niemu wiemy czy dana modyfikacja porawila nam osiagi czy tez na odwrot i wlasnie z tej funkcji wywiazuje sie poprostu doskonale,nie ma znaczenia czy sie myli zawsze o 0.2 czy 0,5 sec wazne ze myli sie zawsze z ta sama dokadnoscia i o to w tym chodzi nie o dokladnosc w stosunku do realiow lecz o pokazywanie roznic przed i po modyfikacjach. Wyobrazcie sobiue sytuacje ze przed zawodami kombinujecie cos ze srednica kól zakladacie mniejsze wychodzi czas xxx zakladacie jeszcze mniejsze wychodzi czas xxx potem nastepna proba itd a na samym koncu wybierasz ta srednice ktora dala najlepszy efekt.Prosciej juz nie potrafie wytlumaczyc. Od tego jest hamownia 03-0.5s to moze byc roznica 50 koni... g-tech jest niedokladnym urzadzeniem ,a moje wyniki sie wachaly nawet o 0.5 sek, jest to zabawka do robienia wrazenia na znajomych. Zauwazylem ze jedynie na polskich forach ludziki sie podniecaja wynikami z g-techa, co poniektorzy w podpisach nawet podaja swoje "rezultaty". Niestety prawda jest taka ze tutaj(US) nikt tego urzadzenia powaznie nie traktuje.(KLIK ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Cytat G-Tech Pro jest bardzo pozytecznym uzadzeniem tylko dzieki niemu wiemy czy dana modyfikacja porawila nam osiagi czy tez na odwrot i wlasnie z tej funkcji wywiazuje sie poprostu doskonale,nie ma znaczenia czy sie myli zawsze o 0.2 czy 0,5 sec wazne ze myli sie zawsze z ta sama dokadnoscia i o to w tym chodzi nie o dokladnosc w stosunku do realiow lecz o pokazywanie roznic przed i po modyfikacjach. Koniec cytatu. Czytaj ze zrozumieniem nie o dokladnosc tu chodzi lecz o "wykrycie roznic" po modyfikacjach.Jeszcze raz napisze ze nie ma znaczenia ze myli sie zawsze np.0,5sec , waznijsze jest to ze ze jak sie juz myli o te 0,5sec to sie myli zawsze tyle samo.G-Tech ma wskazac roznice w czsach osiaganych po modyfikacjach czyli ma powiedziec poprostu czy jest lepiej czy gozej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 tylko ze ja napisalem ze sie myli o 0.5 w dwie strony raz na plus, raz na minus... jeszcze raz powtorze, ze od tego jest hamownia, bo gtech to taki lepszy stoper. Zreszta skonczmy ten temat, bo nie o tym ten watek zalozyles, jest tyel opinin ile ludzi na tym forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 tylko ze ja napisalem ze sie myli o 0.5 w dwie strony raz na plus, raz na minus...jeszcze raz powtorze, ze od tego jest hamownia, bo gtech to taki lepszy stoper. Zreszta skonczmy ten temat, bo nie o tym ten watek zalozyles, jest tyel opinin ile ludzi na tym forum. Moze jest tak ze jeden G-tech drogiemu nie rowny :!: A powracajac do tematu przewodniego to zdemontowalem calutki wyddech i dalem na wzor do robienia kolesieowi od produkcji orurowan do samochodow terenowych,tlumik tez na zamowienie i wkrotce sie okaze co z tego wyjdzie bede mial przelot 70mm od poczatku do konca.Co ciekawe do tej pory mialem seryjne katalizatory ale juz za nimi Remusa 65mm.Ciekawe jak bedzie roznica, dzwieku napewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Wkoncu po prawie tygodniu niekompetencji firm i ludzi odpowiedzialnych za materjialy do zrobienia wydechu dzis znowu jezdzilem SI ale juz na nowym wydechu sred.70mm przelot totalny od turbo to tlumika koncowego,ktorego niestety przelot ma 65mm a nie 70mm jak mialo byc (zostal koncowy dwukomorowy Remus) ten fakt spowodowany jest wlasnie niekompetecja ludzika ktory zamawial tlumik oraz firmy co go wykonywala,zrobili wlot do tlumika 70mm a wylot az 50mm :shock: . Zaraz po zakonczeniu prac pognalem na droge w celu testow i przy pierwszym bucie auto nie chcialo jechac a wskaznik doladowania turbo pokazywal jakies chore bardzo wysokie wartosci,natychmiast sciaglem MBC i jak renka odjol.Dobze ze w pore zrozumialem co sie dziej bo inaczej pewnie by bylo KABUMMMM.Testy sa bardzo zadowalajace bo przy mniejszym doladowaniu o 0,2bara czsy na znieslawionym G-Techu sa bardzo porownywalne,wyraznie tez czuc roznice po zmianie biegu,teraz sie juz tak dlugo nie zastanawia.Udalo sie zrobic wydech bez zadnego polaczenia skrecanego na sruby po drodze a niedaleko za turbina jest siatka elastyczna- wiadomo w jakim celu. Narazie mam dosc modyfikacji ale juz niedlugo zmienie kolektor wydechowy oraz dolot,zamiezam zalozyc AEM-a kit, http://sklep.pws.com.pl/product_info.ph ... s_id=16753 czy macie jakies doswiadczenie z takim lub podobnym dolotem?Na zagranicznych forach mozna znalesc jakies testy wynika z nich ze mozliwy jest przyrost od 5 do 8KM. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Koledzy z Cypru ktorzy byli na szkoleniu AEM mowili ze w STI dolot AEM CAI daje 20KM a w Spec-C (czy jakoś tak) dał 30KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Cos duzo :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 sam bylem w szoku ale oni sie upierali. Ze to jest super mod. Mam nadzieje ze niedlugo kogoś z tym na hamowni posadzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi