stjohn Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Po przestudiowaniu forum w poszukiwaniu odpowiedniego bulgotu, chciałbym wyciągnąć wnioski, bo konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Mianowicie: 1. kto z was majstrował z kolektorem przy silniku 2,5 l ?? bezproblemowo przyjmuje nierównoodległościowy z legacy 89-94? 2. czy sama zmiana kolektora mocno wpływa na hałas w środku? 3. możliwe jest przerobienie kolektora seryjnego 2.5l aby uzyskać bulgot (np. wydłużyć jedno ramie)? czy jest to najmniej opłacalne wyjście. 4. czy sama zmiana końcowego tłumika pozwoli wydobyć lekki bulgot? czy spowoduje tylko basowy hałas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Musisz mieć wydech różnooldległościowy - wtedy będziesz miał zapewniony bulgot, ale nie spodziewaj się zbyt dużo bo żeby było go wyraźnie słuchać musisz zmienić tylny tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Po przestudiowaniu forum w poszukiwaniu odpowiedniego bulgotu, chciałbym wyciągnąć wnioski, bo konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Mianowicie:1. kto z was majstrował z kolektorem przy silniku 2,5 l ?? bezproblemowo przyjmuje nierównoodległościowy z legacy 89-94? 2. czy sama zmiana kolektora mocno wpływa na hałas w środku? 3. możliwe jest przerobienie kolektora seryjnego 2.5l aby uzyskać bulgot (np. wydłużyć jedno ramie)? czy jest to najmniej opłacalne wyjście. 4. czy sama zmiana końcowego tłumika pozwoli wydobyć lekki bulgot? czy spowoduje tylko basowy hałas? Hej, ja mam co prawda Legacy GX, ale też 2.5L i też drążyłem temat bulgotu. Wg tego, co mi powiedział mój mechanik od Subaru w mojej wersji są (tak jak w OBK) jakieś mocowania/belki które utrudniają lub wręcz uniemożliwiają zamontowanie kolektora różnoodległościowego. Chyba trzeba by robić taki na zamówienie, a tu też nie ma pewności że przy drobnych zmianach gabarytowych nagle bulgot nie zniknie. Może się mylę co do tych ograniczeń, ale ja tu nie widziałem jeszcze outbacka z bulgotem... P.S> masz jeszcze Galanta V6? Ja chorowałem na takie auto i wstępnie zamówiłem sprowadzenie gala, ale pan sprowadzacz nie znalazł nic dobrego w Szwajcarii, a za to przywiózł Legacy, które w końcu kupiłem i chwała nam za to Też jestem z Wawy, jak masz Gala to możemy się ustawić, chętnie bym zobaczył na własne oczy jak chodzi ta V6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Może się mylę co do tych ograniczeń, ale ja tu nie widziałem jeszcze outbacka z bulgotem... viewtopic.php?f=26&t=121977&hilit=bulgota%C5%82o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom_ice Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Ile metrów bandażu zużyłeś bo chciałem owinąć kolektor u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Panowie, może ktoś to testował i dopasowywał kolektor od forestera turbo do OBK? U mnie jest kolektor jak na pierwszym zdjęciu i czy po lekkim modzie z połączeniem katalizatora, ten kolektor z forestera by przypasował? Bo chyba rozstaw pomiędzy lewą i prawą stroną jest taki sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się