kamiltt126 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam jakie tarcze i klocki kupić do wrx'sa ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokie Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam jakie tarcze i klocki kupić do wrx'sa ??? siema Chyba było wiele razy. Z tego co kojarzę gładkie brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiltt126 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Sema Siema Mi wcześniej proponowali na forum Hawka tarcze i klocki ale nie mogę ich nigdzie znaleźć miałem wcześniej link do strony i gdzieś mi się zawieruszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Do codziennej jazdy gładkie Brembo/OEM i klocki Ferodo DS 2500, płyn hamulcowy Motul RBF 660, i przewody w stalowym oplocie. Będzie Pan Zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Witam jakie tarcze i klocki kupić do wrx'sa ??? Tarcze seryjne OEM, zakładać z miernikiem bicia. Klocki DS2500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiltt126 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Dzięki za pomoc koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Tarcza OEM + klocek CL RC5+ :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 elmo, Ma rację tylko klocek ten szybciej znika (wystarczy na mniejszy przebieg) i bardziej brudzi felgi. Może natomiast trochę lepiej hamować, ale to porównywalny produkt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Do codziennej jazdy gładkie Brembo/OEM i klocki Ferodo DS 2500, płyn hamulcowy Motul RBF 660, i przewody w stalowym oplocie. Będzie Pan Zadowolony. ja nie byłem do konca zadowolony :roll: tarcze starczyły na jakies 15 k km a klocka zostało że ho ho hoooooo :wink: Teraz mam ładkiego Feroda i klocki Ferodo Premiere i narazie jezdze, opini jeszcze nie mam wyrobionej ale zauwazylem ze klocki nagrzewaja sie szybciej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exedy24_pl Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Ja myśle, że hawka by się dobrze spisywały, ale są trudno dostępne. Jednak myśle, że spełniały by swoje funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Teraz mam ładkiego Feroda i klocki Ferodo Premiere Trolololo, jak Ty jeździsz na tym klocku :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Mam zestaw gładkie brembo i rc5+ i nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Teraz mam ładkiego Feroda i klocki Ferodo Premiere Trolololo, jak Ty jeździsz na tym klocku :shock: Powiem ci ze jest lepiej niz na DS'ie, przynajmniej specjanie nie musze go dogrzewac a z nowu nie jezdze jak furiat, wiec na moje wymagania, robi robote :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Trolololo, ale to nie jest klocek do STi, a tym bardziej do Cojones. Fakt, że nie trzeba go dogrzewać, ale sprawdza się raczej w dupowozach. Zrób coś z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Teraz mam ładkiego Feroda i klocki Ferodo Premiere Trolololo, jak Ty jeździsz na tym klocku :shock: Powiem ci ze jest lepiej niz na DS'ie, przynajmniej specjanie nie musze go dogrzewac a z nowu nie jezdze jak furiat, wiec na moje wymagania, robi robote :wink: I po Klocku Tym razem sprawdze ile warte sa ATE, ktore sa montowane na pierwy montaz w Porsche, Audi itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Tarcze Hawka z racji stali z jakiej są wykonane robią MEGA robotę i faktycznie poprawiają efektywność hamulca. Do tego są bardzo wytrzymałe. Oczywiście nie jest tak pięknie ponieważ szybciej się kończą jednak wszyscy mówią, że warto. Co do klocka to zależy gdzie auto będzie głównie jeździło. Odnośnie miernika bicia to tyczy się to wszystkich tarcz. Jeśli go nie ma to chociaż trzeba dokładnie oczyścić piastę, bo można sobie załatwić heble za grube pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Do zwykłej jazdy tarcze OEM i klocki OMP R&S (są dwa razy tańsze niż ds2500) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 miszozon, a teraz przeczytaj swój post jeszcze raz i znajdź babola Gładkie Zimmermany i Hawki HP+ są fajnym zestawem. problem w tym, ze szukam i tych gładkich Zimmermannow znalezc nie moge. Moze ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Mam tarcze z legacy specjalnie frezowane. Klocki ds2500 . Nie jestem zadowlony. Tarcze po 500km zaczęły bić. Poprzednio był zimmerman sport i było super!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Do zwykłej jazdy tarcze OEM i klocki OMP R&S (są dwa razy tańsze niż ds2500) w podobnej cenie są/były klocki Winmax wcale nie gorsze od DS2500 :!: ... choć OMP R&S do normalnej jazdy bez przesadnych szaleństw też są bardzo dobre ;-) -- 23 paź 2012, o 15:51 -- Mam tarcze z legacy specjalnie frezowane. Klocki ds2500 . Nie jestem zadowlony. Tarcze po 500km zaczęły bić. Poprzednio był zimmerman sport i było super!!!!! napisz coś więcej, co to za patent ? zaciski tez z legacy ? ... może tarcza już się wytarła i pora na nową ... PS. jak miałem tarcze Zimmermann (gładkie, wentylowane) też spisywały sie bardzo dobrze, zarówno z DS2500, z OMP i z wspomnianymi Winmaxami ... a biły dopiero na końcu (mocno zużyte) i tylko jak się mocno rozgrzały ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Do zwykłej jazdy tarcze OEM i klocki OMP R&S (są dwa razy tańsze niż ds2500) w podobnej cenie są/były klocki Winmax wcale nie gorsze od DS2500 :!: ... choć OMP R&S do normalnej jazdy bez przesadnych szaleństw też są bardzo dobre ;-) -- 23 paź 2012, o 15:51 -- Mam tarcze z legacy specjalnie frezowane. Klocki ds2500 . Nie jestem zadowlony. Tarcze po 500km zaczęły bić. Poprzednio był zimmerman sport i było super!!!!! napisz coś więcej, co to za patent ? zaciski tez z legacy ? ... może tarcza już się wytarła i pora na nową ... PS. jak miałem tarcze Zimmermann (gładkie, wentylowane) też spisywały sie bardzo dobrze, zarówno z DS2500, z OMP i z wspomnianymi Winmaxami ... a biły dopiero na końcu (mocno zużyte) i tylko jak się mocno rozgrzały ... Pytać trzeba Marasa jaki to patent. Są frezowane i mają za sobą 2-3tyś km nie 500 tysięcy:) Zaczęły bić po 500km przy hamowaniu. Następnym razem zakłada tarcze albo ATE nacinane albo Brembo Kolega ma hurtownię i sprzedaje ATE. Przez 2 lata 0 reklamacji. Podobno coś tam ulepszyli w procesie produkcyjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Ja mam tarcze gładkie brembo i klocki OEM-owe i nie mam zastrzeżeń. Tarcze mają już około 40 tys., klocki 20 tys. i generalnie są w bardzo dobrym stanie. Hamowanie, nawet w trasie -całkiem przyzwoite. Do jazdy cywilnej wydają się ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 PS. jak miałem tarcze Zimmermann (gładkie, wentylowane) też spisywały sie bardzo dobrze, zarówno z DS2500, z OMP i z wspomnianymi Winmaxami ... a biły dopiero na końcu (mocno zużyte) i tylko jak się mocno rozgrzały ... No własnie ja też jestem zajebiście z nich zadowolony. Tylko tam gdzie paCZe i dzwonie nie mają gładkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Młody, bierz brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 szukam i tych gładkich Zimmermannow znalezc nie moge. Moze ktoś pomoże? A Lech Wójcik ich nie ma? (hamulce.net) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się