Jump to content

potrzebuję pomycy - forester 2,5 XT


bono
 Share

Recommended Posts

potrzebuję pomocy, planuję kupić używanego forestera 2,5 xt - sprowadzanego ze stanów bo są najtańsze. Oglądałem jednego srebrnego w Krakowie ale jest problem - pierwszy to taki, że ktoś mi powiedział, że jest to samochód po powodzi (jak to sprawdzić??) Drugi problem to dziwna rzecz - auto ma teoretycznie 28 tys. mil przejechanych a po otwarciu korka wlewu oleju przy zapalonym silniku wyraźnie wydobywają się spaliny - teoretycznie świadczące o nieszczelności silnika, tylko jak to możliwe po takim małym przebiegu. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Mój ojciec ma SVX z 1995 roku a mama legacy i w żadnym z tych samochodów nie ma śladu spalin z korka wlewu. Oco tu może chodzić - PLEASE HELP

Link to comment
Share on other sites

Nie pomogę może zbyt dużo, ale o ile dobrze pamiętam, to ktoś tu na forum pisał, że można sprawdzić samochód ze Stanów po numerza VIN, jego historię, więc i pewnie czy nie pływał przypadkiem. Choć może i własnoręcznie można to jakoś sprawdzić - pewnie oglądając tapicerkę w jakimś nietypowym miejscu. Co do oleju - nie pomogę chyba za bardzo proponując wizytę w serwisie. Zresztą jeśli chodzi o przebieg, to znając VIN to też można sprawdzić. Jedna uwaga - to sprawdzenie to płatne było. Ale ile to nie wiem

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ktoś mi powiedział, że jest to samochód po powodzi

a na jakiej podstawie ten ktos to powiedzial? tak mu sie wydaje czy cena jest podejrzana? moze pojsc tym tropem.

jaki ma amerykanski title i z ktorego stanu??

Link to comment
Share on other sites

co do zachowania po otwarciu korka wlewu oleju:

 

-jestes pewien ze to co sie wydobywa to spaliny?

 

- czy nie czasem mgielka olejowa?

 

-wez pod uwage ze to silnik boxer !!! - tam zawsze dwa tloki sie do siebie zblizaja i oddalaja - wiec sila rzeczy przewietrzanie skrzyni korbowej i obserwowane wydmuchy po otwarciu korak oleju sa 2 x wieksze niz w silnikach rzedowych!!!

 

raz w zyciu se otwarlem korek przy pracujacym silniku <<2CV w idealnym stanie - tak mnie obgichał ze biala koszule od razu moglem zdjac i wyrzucic. << mam do dzis :) i nadal jest swietny.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...