Skocz do zawartości

Klakson sygnał dzwiękowy nie działą - prosze o pomoc


Jaco46VR

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzalem caly jest pojade w poniedzialek na szrot i jakas trabke dorwe za grosze bo nei chce mi sie szukac orginalu :D a co do tylnej wycieraczki mieliscie racje zeby sprawdzic kable okazalo sie ze mam pekniete tak ze wszystko idzie w dobrym kierunku.

 

klakson bedzie to jedziemy z koksem tak ze jeszcze raz wszystkim dzieki za pomoc!!!

 

P.S pytanko mam jak sie rozdaje POMUKI lub kto je rozdaje (bo ja jeden otrzymalem jak komus z forum cos tam doradzilem tez bym chcial sie zrewanzowac za pomoc w tym temacie:)

 

Nie musisz kupować trąbki. Weź żarówkę 12V (lub miernik) i sprawdź czy masz prąd na wyjściu do klaksonu. Jak masz to kupujesz trąbkę, jak nie masz to szukamy dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz kupować trąbki. Weź żarówkę (lub miernik) i sprawdź czy masz prąd na wyjściu do klaksonu. Jak masz to kupujesz trąbkę, jak nie masz to szukamy dalej ;)

 

Tylko wciśnij klakson bo żarówka lub miernik nic nie wskaże :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem

wycieraczka - mechanizm działa i przewody przy klapie nie są zerwane przepuszczałem prąd bezpośrednio z akumulatora i działa gdzie jes bezpiecznik od niej

klakson-

bezpiecznik jest cały przy nogach kierowcy

trąbki działają

styki tez sprawdzałem

taśma cała przepuszczałem prąd

jakies propozycje>

wiec jakies pomysły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

pytanko mam zmienilem stara tasme od abs i klaksonu bo byla przerwana na uzywana w dobrym stanie caly ten mechanizm i klakson wiadomo dzialal do pewnego czasu bo tasma znowu pekla nie wiem jakim cudem. mozna gdzies dorwac sama tasme czy trzeba kupic znowu ten mechanizm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

z taśmą jest pewna tajemnica

nie możesz jej założyć "na rympał"

tylko zgodnie z instrukcją montażową = poszukasz to wygooglasz

lub uważnie przeczytaj co masz na obudowie taśmy napisane

jest tam opis ustawienia kierownicy=przekładni=pozycji startowej kół

następnie ile obrotów wstępnie nawijasz przed założeniem taśmy na kierownicę=kolumnę

 

i dopiero montujesz całość

dla różnych modeli=przekładni jest różna ilość obrotów.

 

jak nie lubisz czytać możesz sam manualnie i namacalnie czyli doświadczalnie sam sprawdzić na ile obrotów od lewa do prawa masz nawinięć taśmy i wyliczyć położenie środkowe do założenia na koła w pozycji na wprost 

lub dla mniej matematycznych koła w lewo do oporu taśma w lewo do oporu=ale delikatnego popuszczasz 1/4 obrotu i montujesz.

 

drogo kosztuje błąd bo taśmy są bardzo poszukiwane ze względu na cenę w serwisie oraz przypadłość subaru do kolizji = do dziś nie wytłumaczalne nadmierne przyciąganie plejad do przeszkód drogowych...


MAM pytanie w których miejscach w forester 2006 usa są klaksony czy:

1` przed grilem = wysokotonowy  - dwupinowy

2` przy halogenie po lewej stronie (nasza strona kierowcy) = średniotonowy  - jednopinowy

 

czy ktoś może mi to potwierdzić lub coś innego podpowiedzieć 

 

 

pytam bo zgasł mi ten centralny=piszczałka przy zamku maski

co gorsze nie ma ani + ani -

piszczałka na krótko do aku jeszcze próbuje zaśpiewać ale to nie to co powinno być

bezpieczniki pod maską w komorze ok 

drugi klakson ten klasyczny jednopinowy ok

 

 

jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...