gryka Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Wczoraj na pierwszym w moim życiu treningu pękła mi przednia szyba . Zdarzyło to się na drugim, szybkim przejeździe, pękniecie od lewego dolnego rogu. Mam pytanko czy można by temu w przyszłości zapobiec, po wymianie szyby chciałbym uniknąć przykrych niespodzianek i zastanawiam się czy jakieś dodatkowe rozporki by coś dały. Teraz mam tylko przednia, standardową STI. Auto to Type R MY'98, zaznaczam ze klatka nie wchodzi w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Daj miękki zawias 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Daj miękki zawias 8) Nie wchodzi w grę, jazda po twardym Chyba ze jest taki miękki co się zachowuje jak twardy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Chyba ze jest taki miękki co się zachowuje jak twardy mam u siebie Prova Concept of Nurburgring... do normalnej jazdy jest jak zwykły miekki zawias ale w zakretach trzyma jakby był sztywny.. nie buja autem, jezdzi sie super... a mam ustawione na miekkie (10 stopni regulacji twardości + wysokość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Prova Concept of Nurburgring. gdzie to kupiłeś? Jaka kwota i czy przy wymianie sprężyny tez muszę zmienić?Zaczął mi stukać tylny lewy amor, wiec już te mi polecili powoli się rozglądać za zawiasem nowym :? Teraz mam BC Racing, tez z regulacja twardości, na codzien mam na max miekko, ale i tak jest twardo jak diabli.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 http://jprova.co.jp/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Chyba nie robią do GC8, widzę ze do legacy BE5 maja na stronie A czy jakieś wzdłużne rozporki coś by dały, usłyszałem też wczoraj że może 4 punktowa pod silnik coś by pomogła :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 grysia jeszcze nie słyszałem żeby komuś od upalania w GC8, a szczególnie w type R, pękła szyba... Może była źle wklejona, albo jakiś syf był pod nią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 grysia jeszcze nie słyszałem żeby komuś od upalania w GC8, a szczególnie w type R, pękła szyba... Może była źle wklejona, albo jakiś syf był pod nią... Być może źle wkleili po przekładce, z drugiej strony buda jest mniej stabilna niż w GD czy GH. Poza tym czy każde usztywnienie nie spowoduje większych naprężeń karoserii i zwiększy ryzyko pęknięcia :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 heh buda Ci się rozjeżdża Usztywniaj, rozpieraj :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Pozatym czy każde usztywnienie nie spowoduje większych naprężeń i zwiększy ryzyko pęknięcia Grysia ja nadal będę się upierał, że sztywność budy lub jej brak w tym wypadku nie ma nic wspólnego z pekaniem szyb. Buda Type R jest sztywniejsza od tego GT-kowego (jedna para drzwi mniej), a widziałem GC8 na betonowych zawiasach, robiące takie ewolucje, że musiały by ,wg tej teorii, wracać z odcinka jako cabriolety Może dostałeś kamyczkiem miesiąc wcześniej, było niewidoczne uszkodzenie i wtedy faktycznie podczas upalania może polecieć po całej szybie, szybciej niż podczas normalnego jeżdzenia :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Przyczyną pękającej przedniej szyby może być naprężenie spowodowane korozją w okolicach podszybia. Warto sprawdzić w rejonie pęknięcia czy nie ma śladów rdzy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 heh buda Ci się rozjeżdża Usztywniaj, rozpieraj :!: Żartowniś, jak by się miała rozjechać to by się rozjechała. Premo miałem taką "kropeczkę" na wysokości oczu, nic z tym się nie działo, może rzeczywiście źle wkleili tą szybę, albo coś uderzyło kiedyś na styku uszczelki i tego nie zauważyłem. na razie przyjrzymy się dokładnie przy wymianie czy coś tam było nie halo. Ale widziałem zdjęcia jak jeździł poprzedni właściciel i tez ładne przechyły i przeciążenia musiał robić bo pościerał nadkola, zobacz zdjęcie,wydaje mi się ze jakby miało walnąć to by walnęło. -- Wt lut 21, 2012 12:47 am -- A no zapomniałem, ze on jeździł przed przekładka Sprawdzimy zatem dokładnie czy był jakiś syf w miejscu pęknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się