Skocz do zawartości

Czy intercooler STI GD pasuje do WRX GD p&p


Marcin Kierkus

Rekomendowane odpowiedzi

Na 100% wsporników wymieniać nie trzeba

Marcin trzeba wymienić lub przerobić Wrx-owe :D

 

To jakim cudem u mnie podeszło. No chyba że chłopaki przerabiali a ja nic nie wiem :oops:

Nie wiem jakim cudem :D , ale rozstaw jest inny , i to nie kilkumilimetrowy , a klikucentrymetrowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% wsporników wymieniać nie trzeba

Marcin trzeba wymienić lub przerobić Wrx-owe :D

 

To jakim cudem u mnie podeszło. No chyba że chłopaki przerabiali a ja nic nie wiem :oops:

Nie wiem jakim cudem :D , ale rozstaw jest inny , i to nie kilkumilimetrowy , a klikucentrymetrowy :D

 

To dotyczy tylko spec c czy ze "zwykłego" sti też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% wsporników wymieniać nie trzeba

Marcin trzeba wymienić lub przerobić Wrx-owe :D

 

To jakim cudem u mnie podeszło. No chyba że chłopaki przerabiali a ja nic nie wiem :oops:

Nie wiem jakim cudem :D , ale rozstaw jest inny , i to nie kilkumilimetrowy , a klikucentrymetrowy :D

 

To dotyczy tylko spec c czy ze "zwykłego" sti też?

Tez :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz siedziałem w biurze, odgłosów spawania nie słyszałem:) w każdym razie wygląda jakby tam siedział od nowości. Mam

Nawet ten ładny czerwony wąż owinięty materiałem :P

Marcin , ale co ja mam Ci powiedziec :roll: , nie wiem co robiłeś w tym czasie , nie wiem co miałeś wcześniej , nie wiem co masz , wiem jedno mocowania z Wrx są dużo za małe do IC z Sti , o koniec kropka , zreszta chyba nietrudno sobie to wyobrazić :twisted: skoro IC z STI jest sporo większy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet w takiej pozycji IC sti nie ma szans przykręcić do seryjnych wsporników wrx, nadal brakuje ~0,5cm (foto)

 

przyłożyłem do siebie IC sti do IC wrx na wysokości mocowań w jednej linii

IC z sti jest dłuży nie w kierunku kabiny, tylko w kierunku silnika

 

także wsporniki trzeba też wymienić na te z sti :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się do pytania głównego

 

czy z STI my06 ic będzie pasować do FXT my06? jestem świadomy różnic średnic przewodów pomiędzy turbo a IC oraz dlugości pomiędzy IC a przepustnica. Lewe mocowanie pod IC ma dwa punkty mocujące, więc czy mocowanie jest przystosowane Pod IC z sti? Czy odp przewody silikonowe są dostępne do tego aby podłączyć je do turbo i przepustnicy?

 

To jest ostatni element przez update do PPP

przed PPP remont/przystosowanie silnika aby się od razu nie wykrzaczył co jest raczej oczywiste :mrgreen:

http://www.prodrive.com/products_level2.html?id=73&p=12

 

tak przy okazji widać, że my05 2.5t wg prodrive ma zdecydowanie mniejszy potencjał niż 2.5T my06

 

aha, bo nie napisałem dlaczego taki mod

 

Costing £1,600 including VAT and dealer fitting, the PPP is available from early June and carries Subaru’s full three year/60,000 warranty. It comprises a reprogrammed Electronic Control Unit (ECU) and modified exhaust system.

 

skoro subaru dawało na to gwarancje, to oznacza, że cała graciarnia to znosi

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...