Marcin Kierkus Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Na 100% wsporników wymieniać nie trzeba Marcin trzeba wymienić lub przerobić Wrx-owe To jakim cudem u mnie podeszło. No chyba że chłopaki przerabiali a ja nic nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Na 100% wsporników wymieniać nie trzeba Marcin trzeba wymienić lub przerobić Wrx-owe To jakim cudem u mnie podeszło. No chyba że chłopaki przerabiali a ja nic nie wiem Nie wiem jakim cudem , ale rozstaw jest inny , i to nie kilkumilimetrowy , a klikucentrymetrowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Na 100% wsporników wymieniać nie trzeba Marcin trzeba wymienić lub przerobić Wrx-owe To jakim cudem u mnie podeszło. No chyba że chłopaki przerabiali a ja nic nie wiem Nie wiem jakim cudem , ale rozstaw jest inny , i to nie kilkumilimetrowy , a klikucentrymetrowy To dotyczy tylko spec c czy ze "zwykłego" sti też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Na 100% wsporników wymieniać nie trzeba Marcin trzeba wymienić lub przerobić Wrx-owe To jakim cudem u mnie podeszło. No chyba że chłopaki przerabiali a ja nic nie wiem Nie wiem jakim cudem , ale rozstaw jest inny , i to nie kilkumilimetrowy , a klikucentrymetrowy To dotyczy tylko spec c czy ze "zwykłego" sti też? Tez :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wiesz siedziałem w biurze, odgłosów spawania nie słyszałem:) w każdym razie wygląda jakby tam siedział od nowości. Mam Nawet ten ładny czerwony wąż owinięty materiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wiesz siedziałem w biurze, odgłosów spawania nie słyszałem:) w każdym razie wygląda jakby tam siedział od nowości. MamNawet ten ładny czerwony wąż owinięty materiałem Marcin , ale co ja mam Ci powiedziec :roll: , nie wiem co robiłeś w tym czasie , nie wiem co miałeś wcześniej , nie wiem co masz , wiem jedno mocowania z Wrx są dużo za małe do IC z Sti , o koniec kropka , zreszta chyba nietrudno sobie to wyobrazić skoro IC z STI jest sporo większy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bierny Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 nawet w takiej pozycji IC sti nie ma szans przykręcić do seryjnych wsporników wrx, nadal brakuje ~0,5cm (foto) przyłożyłem do siebie IC sti do IC wrx na wysokości mocowań w jednej linii IC z sti jest dłuży nie w kierunku kabiny, tylko w kierunku silnika także wsporniki trzeba też wymienić na te z sti :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 IC z STI jest sporo większy :roll: Dokładnie Też myślałem że w S-turbo założę P&P a tu zonk... I pewnie po świętach wybiorę się do Ciebie carfit żeby to zrobić jak należy . Przy okazji Zdrowych i Spokojnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 x_maly_x, proponuje lekturę wątku -http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=153259&p=1598475#p1598475 jeżeli mówisz o montażu w s-turbo. Jest to jak najbardziej wykonalne samemu, ale Edwin się na pewno ucieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 podpinam się do pytania głównego czy z STI my06 ic będzie pasować do FXT my06? jestem świadomy różnic średnic przewodów pomiędzy turbo a IC oraz dlugości pomiędzy IC a przepustnica. Lewe mocowanie pod IC ma dwa punkty mocujące, więc czy mocowanie jest przystosowane Pod IC z sti? Czy odp przewody silikonowe są dostępne do tego aby podłączyć je do turbo i przepustnicy? To jest ostatni element przez update do PPP przed PPP remont/przystosowanie silnika aby się od razu nie wykrzaczył co jest raczej oczywiste http://www.prodrive.com/products_level2.html?id=73&p=12 tak przy okazji widać, że my05 2.5t wg prodrive ma zdecydowanie mniejszy potencjał niż 2.5T my06 aha, bo nie napisałem dlaczego taki mod Costing £1,600 including VAT and dealer fitting, the PPP is available from early June and carries Subaru’s full three year/60,000 warranty. It comprises a reprogrammed Electronic Control Unit (ECU) and modified exhaust system. skoro subaru dawało na to gwarancje, to oznacza, że cała graciarnia to znosi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się